Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1094
Det har seg slik at tydeligvis Google har den funksjonen at den vet at jeg søker fra en mac, så hvis jeg prøver å søke opp ting jeg har trøbbel med på PC'n min så får jeg ikke opp noe som helst svar annet enn tråder i Macforum og spørsmål/svar rundt Mac. Søker jeg opp på PC'en derimot så kommer det masse forslag hvis jeg søker på et problem jeg trenger hjelp til.

Er det noen måte å få Google til å slutte å prioritere kun Macforum og lignende selv om jeg søker fra Macen? Det er mye enklere å bare google med "Mac" som et søkeord om det er den jeg sliter med.

Vil altså ha opp samme forslag som jeg hadde fått på en PC uansett hva jeg søker etter.
Sist endret av Teddybe4r; 3. januar 2012 kl. 22:50.
https://addons.mozilla.org/en-US/fir...gent-switcher/

Du kan bruke det til å forfalske hva de får vite om deg, f.eks skrive Windows istedenfor OSX