Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 17132
Hei.. sitter og drar noen små linjer med subutex 8mg, og det jeg lurte på er hvor lenge rusen varer ca. og om noen vet hvor lenge det sitter i blodet/urin så sleng det gjerne med.

peace
Sitat av kodenavnmats Vis innlegg
Hei.. sitter og drar noen små linjer med subutex 8mg, og det jeg lurte på er hvor lenge rusen varer ca. og om noen vet hvor lenge det sitter i blodet/urin så sleng det gjerne med.

peace
Vis hele sitatet...
Rusen varer mellom 10 til 12 timer. Men er sterkest etter ca. 3 timer. Husk også at det tar ca. en time før du merker effekten, så vær forsiktig med hvor mye du tar om gangen!
Rusen sitter i opp til 48-72 timer, men kommer litt ann på dosen selvsagt.
Tusen takk for bra og kjapt svar

Skål
Sitat av Old Bull Lee Vis innlegg
Rusen varer mellom 10 til 12 timer. Men er sterkest etter ca. 3 timer. Husk også at det tar ca. en time før du merker effekten, så vær forsiktig med hvor mye du tar om gangen!
Rusen sitter i opp til 48-72 timer, men kommer litt ann på dosen selvsagt.
Vis hele sitatet...
Først sier du at rusen varer i 10-12 timer og så sier du etterpå at den varer opptil 48-72 timer????????
Sitat av Pablo_P Vis innlegg
Først sier du at rusen varer i 10-12 timer og så sier du etterpå at den varer opptil 48-72 timer????????
Vis hele sitatet...
Tror han snakker om hvor lenge det vises i urinen, men ordla seg feil.
What, jeg merka subutexene jeg fikk på avrusning maks 4 timer før det avtok. Og i ettertid også med og uten bruk av heroin, så har det ikke vart så lenge. er nok veldig individuelt.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Sitat av Omnibenevolence Vis innlegg
Tror han snakker om hvor lenge det vises i urinen, men ordla seg feil.
Vis hele sitatet...
Tror heller han mener at ettervirkningene henger igjen opp til 48 timer etter inntak.
Sitat av Old Bull Lee Vis innlegg
Rusen varer mellom 10 til 12 timer. Men er sterkest etter ca. 3 timer. Husk også at det tar ca. en time før du merker effekten, så vær forsiktig med hvor mye du tar om gangen!
Rusen sitter i opp til 48-72 timer, men kommer litt ann på dosen selvsagt.
Vis hele sitatet...
Burde kanskje vært:
---
Rusen varer mellom 10 til 12 timer. Men er sterkest etter ca. 3 timer. Husk også at det tar ca. en time før du merker effekten, så vær forsiktig med hvor mye du tar om gangen!
Rusemidlet sitter i opp til 48-72 timer, men kommer litt ann på dosen selvsagt.
---
Jeg leste et sted at heroin sitter i kroppen opp til 6 timer etter inntak, og at det er derfor norske fengsler er den størtste rekrutteringsanstalten for heroin. Er subbere/temmer sååå annerledes fra heroin?
hei, er det noen som vet om du har krav på ventepiller(temgesic) f.eks. Når du venter på svar fra LAR at du kan begynne der? det er en kompis så fikk det av legen sin, men er det noe alle som har søkt LAR har krav på?

takk
Kjøpte meg en 8mg subutex istad,har aldri testa det før.Hvor mye er en grei dose viss mann tar den under tunga?
har vært uten subutex no i 2uker,,og den eneste grunnen at jeg har klart det,er pågrunn av piller,speed og morfin..men kvir meg til imorgen,,da kommer jeg til å være så sinnsykt dårlig igjen..subutex suger, noen som vet kor lenge absintnser varer??har brukt det i 7år++kan ikke drive på med å selvmedesmedsinering på alt annet heller...noen tips eller råd til en som kommer til å jævlie smerter i beina,magen,osv om maks 2dager??

er ikke vist å ta mer en 2mg hvis du skyter,,haddde spart meg for å legge den under tungen,bedre å ta kanskje 1mg i nesen da blir du sten,den suben kan du lenge,,du kan sub mye lenger hvis du knuser å sniffer,,vist du har aldri prøvd før tipper jeg du kunne hatt den i 12 dagermen jeg råder deg sterkt til å ikke bruke det,,blir fort hektet..jeg skulle bare bruke det sånn av og til selv,og nå sitter jeg her 7år++ ettter å angrer som faen at jeg prøvde den giften.tunga 2 kansje er ikke vits å ta hele

jeg kan ikke si helt sikkert om du har krav på them,men kjenner mange som har fått det i påvente av LAR..har fått det noen ganger selv hos fastlegen,men klarte aldri å slutte å ta den siste,,den som er det vansligste
Ok,har erfaring med mange forskjellige opiater,men det har vært en god stund mellom vær gang jeg har brukt det,så har aldri hatt noen toleranse.
Du annbefaler snorte den ja,ser det er mange på nettet som sier så.Hm,mulig det blir til det,skal i ihvertfall starte med en veldig liten dose.Jeg kommer helt sikkert til og røyke en joint,eller ett par pipe trekk med hasj ved siden av..har du noen erfaring med det?Takker for svar
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Ok,har erfaring med mange forskjellige opiater,men det har vært en god stund mellom vær gang jeg har brukt det,så har aldri hatt noen toleranse.
Du annbefaler snorte den ja,ser det er mange på nettet som sier så.Hm,mulig det blir til det,skal i ihvertfall starte med en veldig liten dose.Jeg kommer helt sikkert til og røyke en joint,eller ett par pipe trekk med hasj ved siden av..har du noen erfaring med det?Takker for svar
Vis hele sitatet...
lite tips hvis du sniffer den,,må ikke trekke så hardt,suben skal ligge i nesen,,ikke som speed.heheh jeg sluttet å røyke/fjodde) for mange år siden,men har hørt av mange folk og da mener jeg mange at det funker bedre da,,men hvis ikke du pleier å bruke opiat,så blir det vell bare mat på mathehe og husk at det blir lenge til neste gang.;P men ikke bruke dritet over flere dager,,vlle heller snortet det på 2 dager,altså 2mg om morgen og 2mg kvelden og så neste dag
▼ ... noen uker senere ... ▼
Subutex fungerte ihvertfall veldig bra i nesa,og det blei mye bedre i kombinasjon med hasj.Jeg trenger ikke mer enn 0,5-1mg subutex så får jeg en veeldig god og sterk rus i kombo med hasj.
Men har ett spørsmål til.Hvor lang tid skal til for og utvikle litt abtsinenser på det stoffet her..Det virker veldig avhengihetsskapende på meg ihvertfall,allerede dagen etter første gang jeg prøvde,så hadde jeg ett sug i magen til og ta mer.Jeg har tatt det 4dager allerde siden første gang jeg stilte spørmål i denne tråden.

Må legge til: Jeg har erfaring med kodein,dolcontin,etylmorfin,tramadol og heroin fra før av,og av en eller annen merkelig grunn så er det subutexen som har klart og gitt meg ett relativt sterkt sug til og innta mere opiater.
Sitat av High-on-life Vis innlegg
Jeg har erfaring med kodein,dolcontin,etylmorfin,tramadol og heroin fra før av,og av en eller annen merkelig grunn så er det subutexen som har klart og gitt meg ett relativt sterkt sug til og innta mere opiater.
Vis hele sitatet...
Det kan komme av tiljengeligheten og sikkerheten rundt stoffet? Eller vil du beskrive rusen som bedre enn rusen på heroin eller rent morfin?
Totskalle: Når jeg tenker meg om så er det vell nettopp det du nevner som er grunnen egentlig.Med subutex så føler jeg meg veldig trygg når jeg tar det,Jeg frykter ingen dødelig overdose,da det skal veldig mye til av subutex for at det skal skje.Også er det tilgjengeligheten og,det er veldig lett og få tak i subutex,og det er veldig billig(når man ikke har toleranse for opiater).Rusen jeg får av sub er mye bedre enn kodein,etylmofin og tramadol,men jeg får bedre rus av dolcontin(når det blir knust og snorta)og heroin(som jeg bare har røyket).Men sub rusen blir veldig god og langvarig når jeg blander med hasj.Men en ting er sikkert,subutex er ikke svake saker.Det er veldig lett og ta altfor mye når man snorter,og da ender det med og ligge foran dassen og spy resten av kvelden.
▼ ... flere år senere ... ▼
hva er best er en subjektiv sak da det handler om smak og preferanse. jeg synes subutex rusen er bedre enn alle opiater og lignende i tillegg til at det er relativt trygt. ulempen er at når man er tålerang for sub så blir man ikke rusa mer uansett dose og man må være veldig lenge borte før det fønker litt igjen.

subutex gir sterkere abstinenser jo lenger man har brukt det. bruker du 1stk 8mg subutex over en ukes tid så må du nok kjenne på abstinensene, ikke nødvendigvis så lenge, men noen dager. sist jeg slutta på subutex var jeg syk i en måned. ellers har 2 uker vært nok til å bli frisk. har over 10 års bruk. når abstinensene er borte så føler jeg omtrent ingen psykisk sug etter stoffet som man gjør på heroin m.m
er egentlig ikke så vanskelig å slutte med sub.

en grei startdose for en som ikke har erfaring er 0.5mg tilsvarende en drøy temgesic. stoffet er drøyt for en begynner og det er lett å ta for mye, noe som ender med spysjuka. beste måten å innta stoffet er under tungen, sniffe eller injisere for dem som er hekta på nåla. (fønker egentlig dårligst i spøryte)
angånde temgesic mens man venter på LAR vedtak/oppstart så er det ingen automatikk i det. det er legens ansvar og vurdere pasientens behov. normalt rådfører han seg med lar og i mitt tilfelle var det greit for dem. jeg fikk temgesic av legen, først 1mg / døgnet i begynnelsen og 2mg/døgnet siste par ukene før oppstart.

beste måten å bruke subutex er:

1. ikke øk dosen over tid. jeg brukte 2 mg dagen de 12 første åra uten å øke dosen. fønka fint for meg.
2. ikke bruk hver dag. optimalt sett maks 2-3 dager hver 2 uker. oftere enn det så vil man få abstinenser.
3. fønker ikke 2. så sitter subutex lenge i kroppen og . du bør holde deg frisk de 2 påfølgende dagene etter inntak. altså hver 3. dag. da vil subutexen ha effekt i åresvis og forbruket vil være lite og skulle du slutte engang så er du sjuk en uke maks..

dropp sprøyta. subutex må metaboliseres i kroppen før det virker så det gir ikke noe boosta effekt med å skjyte. subutex er ikke et opiat. det man tar for mye går ut i urinen og blir ikke til rus. under tunga eller nesen mener jeg fønker best.

subutex er tryggere enn heroin, men det er ikke ufarlig. les om stoffet på felleskatalogen.no
har fått i meg subutex i et ukritisk øyeblikk en gang, spøy i over et døgn og følte meg generelt dårlig,så om du ikke er vant til opiater så obs obs.
Dere må alle huske på at toleransen på subutex/buprenorfin øker utrolig kjapt. Bare etter 2-3 dager på sub, så trenger man plutselig 3-4mg istdet for 1mg som man tok første gangen
Sitat av Roofies Vis innlegg
lite tips hvis du sniffer den,,må ikke trekke så hardt,suben skal ligge i nesen,,ikke som speed.heheh jeg sluttet å røyke/fjodde) for mange år siden,men har hørt av mange folk og da mener jeg mange at det funker bedre da,,men hvis ikke du pleier å bruke opiat,så blir det vell bare mat på mathehe og husk at det blir lenge til neste gang.;P men ikke bruke dritet over flere dager,,vlle heller snortet det på 2 dager,altså 2mg om morgen og 2mg kvelden og så neste dag
Vis hele sitatet...
Meningen er å få pulveret ut i bihulene. Det gjelder alle stoffer vi snuser. Der er det masse slimhinner som tar opp virkestoffene. Ikke dra inn som på amerikansk film. Da får du det ned i halsen i stedet, og der gjør det ikke mye nytte. Snus forsiktig, litt kraftigere enn ett vanslig innpust.