Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3970
Hei,


Jeg kom over dette på nettet i dag http://fitperez.com/2011-01-25-drug-...-drug/?from=PH Noen som kan si meg litt nøyaktig hva dette er for noe, evt noen som har prøvd? Synes at det virker så sykt!

Om denne tråden blir litt rar, bare slett den

Takk på forhånd
Sykt er ordet.. Lyder som en dårlig ide, eller mislykket trolling (av journalisten altså). Ta deg heller et bad!
Alle mulige slags Rc`er(research chemicals) blir solgt som "bathsalt" ,"røykelse" eller "plantenæring". Er vel selger som prøver å fraskrive seg ansvar hvis noen skulle dø eller bli alvorlig skadet. Da det alltid står; Not for human consumtion.På disse "pakkene"
Sist endret av Pablo_P; 27. januar 2011 kl. 23:45.
Det står jo hva det er i artikkelen. Mefedron og MDPV. At det selges som et badesalt betyr ikke at det faktisk er et badesalt.
Jesus, folk finner på så mye rart bare for å få en billig rus, blir nesten irritert, lev livet i steden.
Det er ikke bare for det er billigere folk kjøper det, når det er 'lovlig' så er de jo dumme nok til å tro at det også er ufarlig.
Sist endret av Aaatcho; 28. januar 2011 kl. 00:00.
MDPV er ikke feil det Svært lite nervetoksisk! Bestillte nylig ei gramme, blir spennende å prøve. Artikkelen er skrevet på typisk media-propaganda bullshit. Folka som river av seg trynet osv har mest sannsynelig rusa seg i flere døgn uten søvn, derav psykoser. MDPV er svært potent, og hvis du ikke vet hvilken dose du skal ta er det lett å overdosere. Les litt om stoffet før du dømmer det

Men kjøp det i rein form... Ikke som noe bathsalt/incence BS.
Sist endret av Pyr0-GonTz; 28. januar 2011 kl. 00:27.
A 21-year-old man in Louisiana slit his throat and shot himself in the head after ingesting the bath salts
Vis hele sitatet...
Høres virkelig ikke ut som noe du har lyst å begi deg ut på.
Må innrømme at jeg bare kastet et kjapt blikk på bildet i annonsen, og avfeide det som vås – uten å lese et ord.
Enda en gang minnet på å ta tid til og sjekke ting ordentlig.. Hva er forskjellen på ren form og som "badesalt"?
Eller rettere sagt: hva er tilsatt i badesaltet?
Nå er ikke jeg helt sikker på om badesaltet inneholder rent stoff eller er "bøffa" ut. Enten så er det rent, eller så er det en blanding av mephedrone og MDPV (noe jeg tviler på siden det er så stor forskjell på doseringene til de to stoffene), Eller så er det bøff i posen. Uansett så ville jeg heller kjøpt dette hos en seriøs RC forhandler, så er det i alle fall rimelig sikkert at du får både rent stoff, og det du betaler for MDPV er uansett et langt mindre skadelig/tryggere stoff en mephedrone vil jeg si, selvfølgelig under de forutsetninger at det brukes med fornuft.

Ta å bruk litt kritisk sans når dere leser sånne artikler på internett. Denne er tydeligvis skrevet av en journalist på en eller annen gossip side om kjendiser uten et fnugg av peiling på rusmidler. At enkelte mennesker får psykoser av å bruke stimulanter og andre rusmidler lenge/over flere døgn i gangen er ingenting nytt. Dette kan skje på både kokain, (meth)amfetamin, alkohol og piller m.fl.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Svært lite nervetoksisk!
Vis hele sitatet...
Kan du vise til et studie som konkluderer med liten nevrotoksisitet?
Kan ikke vise til noen konkret studie på det, siden MDPV fortsatt her tilgode å bli forsket noe særlig på. Men etter mye diskusjon og ressonering med dyktige kjemikere og biologer på Advanced drug discussion delen av Bluelight forumet som jeg regner med at du kjenner til har jeg og flere kommet fram til at dette er tilfellet.

http://www.bluelight.ru/vb/showthrea...=mdpv+toxicity

Kan finne flere tråder, men nøyer meg med denne foreløpig. Du burde kunne lese deg til det du lurer på her
Sist endret av Pyr0-GonTz; 28. januar 2011 kl. 18:50.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Kan ikke vise til noen konkret studie på det, siden MDPV fortsatt her tilgode å bli forsket noe særlig på. Men etter mye diskusjon og ressonering med dyktige kjemikere og biologer på Advanced drug discussion delen av Bluelight forumet som jeg regner med at du kjenner til har jeg og flere kommet fram til at dette er tilfellet.

http://www.bluelight.ru/vb/showthrea...=mdpv+toxicity

Kan finne flere tråder, men nøyer meg med denne foreløpig. Du burde kunne lese deg til det du lurer på her
Vis hele sitatet...
All respekt til bluelight crowden, det er masse smartinger (og masse gærninger) der, men jeg synes det er prematurt å konkludere med at stoffet ikke er nevrotoksisk. At det ikker er kjempenevrotiksisk, greit nok, det hadde man merket. Det er imidlertid et nytt stoff og man bør derfor utvise ekstra forsiktighet.

Det må også taes med at et stoff ikke nødvendigvis er trygt selv om det har lav nevrotokisisitet.
Har det noe å si hva det inneholder når det gir dagesvis med hallusinasjoner? Det er en eksentrisk gjeng som er hypp på det da.
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
Sitat av Tap_the_Apex Vis innlegg
Har det noe å si hva det inneholder når det gir dagesvis med hallusinasjoner? Det er en eksentrisk gjeng som er hypp på det da.
Vis hele sitatet...
for alle som er interesserte i kjemi, hallusinogener og potensielle skadevirkninger, så ja. da har det noe å si hva det inneholder.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
All respekt til bluelight crowden, det er masse smartinger (og masse gærninger) der, men jeg synes det er prematurt å konkludere med at stoffet ikke er nevrotoksisk. At det ikker er kjempenevrotiksisk, greit nok, det hadde man merket. Det er imidlertid et nytt stoff og man bør derfor utvise ekstra forsiktighet.

Det må også taes med at et stoff ikke nødvendigvis er trygt selv om det har lav nevrotokisisitet.
Vis hele sitatet...
Sa aldri at det ikke var nervetoksisk i det hele tatt Helt enig med deg i at man bør vise forsiktighet med nye stoff, derfor snakket jeg også om fornuftig bruk. Velger fortsatt å tro at å inta ~99.9% ren MDPV er langt bedre en å bruke amfetamin fra gata som inneholder alt mulig rart.

Har det noe å si hva det inneholder når det gir dagesvis med hallusinasjoner? Det er en eksentrisk gjeng som er hypp på det da.
Vis hele sitatet...
MDPV gir ikke hallusinasjoner og psykoser. Søvn, væske og matmangel gjør derimot det. Trodde jeg gjorde det klart i min forrige post. Bruk stoffet fornuftig, og du vil mest sannsynelig ikke få slike bivirkninger.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Velger fortsatt å tro at å inta ~99.9% ren MDPV er langt bedre en å bruke amfetamin fra gata som inneholder alt mulig rart.
Vis hele sitatet...
Det er jeg langt på vei enig i. Imidlertid har man ingen garanti for renhetsgrad på RCer. De er ikke underlagt mer kontroll en gateknark.
Vil si at det er underlagt endel større krav en gateknark jo... Om man handler fra en seriøs leverandør får man rimelig rene saker. Har handlet såpass mye RCs at det vet jeg av erfaring.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Vil si at det er underlagt endel større krav en gateknark jo... Om man handler fra en seriøs leverandør får man rimelig rene saker. Har handlet såpass mye RCs at det vet jeg av erfaring.
Vis hele sitatet...
Det jeg mener er at du har ingen garanti, det er ikke underlagt noe eksternt kontrollorgan. Det du sier kan jo overføres til alt annet dop også. Hvis man har en god kontakt får man som oftest dt man skal ha, rent stoff osv. men man har aldri nen garanti og mange synes å ha et rosenrødt bilde av at det stiller seg helt annerledes med research chems enn med andre stoffer.
Sist endret av felix_poker; 1. februar 2011 kl. 12:28.
Jeg ser hvor du kommer fra, og er tildels enig med deg Men jeg mener fortsatt at å handle fra seriøse RC forhandlere er en mye bedre løsning en å handle på gata. La oss si at du får urene varer fra RC 10/100 handler (et tall jeg mener er lavere) mens varene du handler på gata er uren 90/100 handler... Jeg har i alle fall tilgode å få tak i ren amfetamin/cola e.l. på gata i Norge.

Men igjen, jeg skjønner godt hva du mener! Viktig å opplyse om at RC forhandlere på ingen måte holder noe apotekstandard på varene sine
Bluelight linken som pyro-gontz kommer med kan jeg på ingen måte se at er god reklame for MDVP. Sitater som

"MDPV also makes me extremely paranoid...amphetamine has never come close to such extreme paranoia", "higher doses and venturing out into society we, and others, get an almost hilarious paranoid bent to things. almost hilarious.", "...this stuff makes me look as a fool mdma doesnt come close to it. ", "i consider MDPV to be the most physically benign stimulant - and the same time, as the most psychologically addictive psychopharmacological agent i know. and i know a rather few by the first name.", "do not play around with this one kids lest you be prepared to go to the very bottom of your soul and then start digging ", "I know someone who is addicted to mdpv the way you would be addicted to methamph... "

...osv.. osv..For meg synes det merkelig å lese denne blue-light-tråden og samtidig synes det er en god ide å putte i seg dette stoffet..

Men nå mener jeg at det i utganspunktet er en dårlig ide å lefle med amfetamin/metamfetamin. Om man synes (meta)amfetamin er et ok stoff å leke med, og aksepterer skadevirkningene på kropp og sjel, så kan jeg være tilbøyelig til å forstå at MDVP, til tross for massevis av advarsler og kjipe tilbakemeldinger, kan friste.... Selv om det ikke virker som noe spesiellt bedre alternativ utifra det jeg leser i bluelight-tråden.
Har aldri sagt noe om at det ikke er avhengighetsskapende, for det er jeg fullt klar over at det er! Men siden du leste tråden så nøye så regner jeg med at du har fått med deg at slike bivirkninger kommer av misbruk? Prøver ikke å reklamere for MDPV på noen måte, synes bare artikkelen i førstepost var så full av bogus at jeg måtte kommentere det

Alt med måte folkens!
Hvis du er dum nok til å skyte noe fra en pose med "badesalt" så er det vel kanskje like greit?

Forskning burde settes igang på hvorfor idioter trykker i seg obskure rusmidler de har null peiling på og ikke kan sjekke skikkelig
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg
Har aldri sagt noe om at det ikke er avhengighetsskapende, for det er jeg fullt klar over at det er! Men siden du leste tråden så nøye så regner jeg med at du har fått med deg at slike bivirkninger kommer av misbruk? Prøver ikke å reklamere for MDPV på noen måte, synes bare artikkelen i førstepost var så full av bogus at jeg måtte kommentere det

Alt med måte folkens!
Vis hele sitatet...
Jeg reagerte mest på at du synes å holde seg til MDPV fra en netthandler synes langt bedre enn å bruke gate-amfetamin. Etter å ha lest deler av blue-light tråden du linket til der mange erfarne stimulant-brukere retter advarende pekefingre mot dette stoffet så stiller jeg meg litt undrende. Mange mener det er værre enn amf. Noen mener det er det det værste svært avhengihetsskapende skvip dem har vært borte i.

Hver sin lyst..

Ellers enig med deg i at førstepost virker "full av bogus".
Sitat av Bearass Vis innlegg
Jeg reagerte mest på at du synes å holde seg til MDPV fra en netthandler synes langt bedre enn å bruke gate-amfetamin. Etter å ha lest deler av blue-light tråden du linket til der mange erfarne stimulant-brukere retter advarende pekefingre mot dette stoffet så stiller jeg meg litt undrende. Mange mener det er værre enn amf. Noen mener det er det det værste svært avhengihetsskapende skvip dem har vært borte i.

Hver sin lyst..

Ellers enig med deg i at førstepost virker "full av bogus".
Vis hele sitatet...
Jeg mener det er det bedre av to onder pga all den møkka gateamfetamin er blandet med. Burde kanskje presisert at jeg snakket om fysisk skade. Det faktum at MDPV er lite nervetoksisk og rimelig rent om du har en grei kilde er for meg det viktigste. Da er det kun det å kjenne på sin egen psyke og vite hvor man setter grensa som gjenstår for å kunne bruke dette stoffet rimelig trygt.