Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1902
Jeg var så uheldig å tor en "check in" på facebook på min 3gs. Nå lever telefonjævelen sitt eget liv!
Så snart noen checker in i nærheten av meg, så får jeg push notification - selv om jeg har slått av push notifications for place tags og nearby friends.

Kan jeg checke ut så jeg slipper det her evige maset ??
Flere som sliter...

Can I REMOVE "Places"?

Beste løsningen så langt:
I have the same problem and want to control this as well. The only thing I can find so far that seems to work is to go into my facebook account settings and put the "place" settings to select "seen only by me". This does not eliminate "places "but it does seems to frustrate the function on the I Phone app in that it can't find me at all (so far). That's the best solution I've come up with
Vis hele sitatet...
Les hvordan du gjør dette her: How to Use Facebook Places - Trinn 5: Fix your privacy settings in advance.