Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3448
Hei! Jeg og kjæresten tenkte å kanskje ta en tur til Amsterdam, mest sannsynlig i februar. Jeg var der i fjor men dette var i juli, så jeg lurte på hvordan amsterdam egentlig er på vinterstid? Er det like koselig/mer koselig enn om sommeren? noen som rett og slett har erfaringer fra denne årstiden. Og også noen som kan anbefale noe å gjøre som kanskje bare går an på denne tiden, eller rett og slett tips til noe å gjøre bortsett fra horer og weed.

takker for svar
Geek på deltid
SteInMetz's Avatar
Vil absolutt anbefale Heineken Experience, flott opplevelse!

Ellers en kanaltur er ikke å forakte, men på denne tiden så sørg for å få en båt med tak!

Jeg har vært der i Mars og da var det nesten norsk sommertemperatur der. Og folk jeg kjenner i Nederland sier at det er greit mye varmere der nå enn det er i Norge. Tror du kan forvente deg opp mot 10 grader ca, muligheter for regn.
Jeg og dama skal også til Amsterdam nå i Januar, det kommer til å bli helt herlig!
Masse kosekos, jeg kan kanskje komme tilbake til denne tråden og skrive litt om hva jeg gjorde der når jeg er tilbake
Sitat av SteInMetz Vis innlegg

Jeg har vært der i Mars og da var det nesten norsk sommertemperatur der. .
Vis hele sitatet...
Det er vel litt å ta i. Var der i april for 2 år siden. Det var ikke veldig kaldt, men det snødde faktisk. rundt 0-10 grader
Det er i hvertfall drit kaldt. Var der i september og holdt på å fryse ihjel. Mye sur kulde pga alle kanalene i byen. Ville venta til sommern om jeg var dere. Mye koseligere å spasere rundt å se på alt det rare, kjøre kanalbåt og sykkelbåt osv. I stedet for å hutre seg gjennom gatene og ikke orke å sjekke ut noen særlig steder fordi det er så kaldt..
Jeg reiser om 3 dager, kan komme med rapport når jeg er tilbake
Sitat av SteInMetz Vis innlegg
Vil absolutt anbefale Heineken Experience, flott opplevelse!

Ellers en kanaltur er ikke å forakte, men på denne tiden så sørg for å få en båt med tak!

Jeg har vært der i Mars og da var det nesten norsk sommertemperatur der. Og folk jeg kjenner i Nederland sier at det er greit mye varmere der nå enn det er i Norge. Tror du kan forvente deg opp mot 10 grader ca, muligheter for regn.
Vis hele sitatet...
Du burde slutte å tro på alt folk sier. Hvor i Norge bor du? Sammenlignet med Oslo virker det litt merkelig at det i mars er nesten norske sommertemperaturer der

TS: ikke forvent deg opptil 10 grader.

http://www.yr.no/sted/Nederland/Nord...tatistikk.html
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg hadde glemt at jeg skulle komme med rapport etter amster turen, men nå er jeg tilbake. Og kan fortelle at det var en helt siinsyk tur.

Været i amster var helt OK den uken vi var der, rundt 2-3 varmegrader på dagen, helt bart (men kunne bli litt glatt ut over kvelden og natta), var nesten helt vindstille hele uken, og de dagene det blåste så var ikkje det rare greia.

Ditt skal vi tilbake til fant vi ut på flyet på tur hjem, antagelivis i april.

EDIT: Små regnet litt en dag.
Sist endret av Masi; 7. februar 2011 kl. 06:04.