Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 14353
Har lest en del rapporter på erowid om at Pregabalin gir rus, det er jo trekant på de, men jeg har aldri merket no rus. Har tatt oppmot 375mg. Er det noen som har erfaring med lyrica som rus-middel. Har også en del sobril liggenes, vil dette legemiddelet forsterke rus-effekten til benzodiazepiner? Har typ 100x75 mg lyrica, som liksom skulle hjelpe mot gennerell angst lidelse, men det faila.
Sist endret av Dodecha; 9. januar 2011 kl. 17:18.
Gjør ihvertfall meg bra ape på 2 x 300mg. Snubler, mister glass og styrer på. Blir også veldig rolig og sover som et barn^^


75mg er da en svært lav dose! Et vanlig voksent menneske må nok opp på ihvertfall 600mg for å oppnå noe "rus-lignende".
Stemmer som Greenthumb sier du må nok ha større enn 75mg. Jeg bruker Lyrica 300mg og tar du 2 stk 600mg så er du i himmelen.
Sist endret av Chang; 7. januar 2011 kl. 18:04.
Det står 375mg ikke 75...
Sitat av zevz Vis innlegg
Det står 375mg ikke 75...
Vis hele sitatet...
Er du helt fersk så vil du kanskje kjenne en liten aning i hode med 375mg. Men det er også alt for lite for å få en skikkelig rus av dette. Du må nok ha 2 eller flere, som jeg beskriver lenger opp. Jeg blander 300mg og 20mg Oxycontin og får en fin rus i 6-8 timer. Noen ganger lenger vist jeg drikker fruktjuce.
Takker for svar.Har 100stk kapsler på 75mg. Det meste jeg har tatt er 375. Og kan ikke si jeg merket noe særlig. Hva slags type rus får man av rundt 600mg da? Jeg veier 70kg hvis det har noe å si. Og åssen er det å blande med sobril, vil sobrilens effekt bli forsterket?

Bump titegn
Jeg har hørt at Lyrica bare gir rus den første gangen man tar det. Etterhvert merker man ikke noe til det, samme hva dosen er. Men jeg har ikke prøvd dem selv.
De er ganske dyre også, er de ikke?
Virkestoffet i Lyrica virker omtrent som grapefruktjuice når det gjelder benzodiazepiner ja, forsterker effekten. Jeg vet ikke hva jeg vil anbefale som dosering, men innta Sobril først. Ettersom det bruker en tid på å nå hjernen og gi effekt, deretter tar du Lyrica og prøver å kjenne etter om det hjelper noe. Lyrica i for høye doser kan bli ubehagelig, svetting og andre bivirkninger. Du vil liksom ødelegge hele opplevelsen med for mye Lyrica. Hva bruker du som normal dose av Sobril og Lyrica da? Generelt ville jeg prøvd å ta dobbel dose for rusvirkning, evt tredoble etterhvert.
Pregabalins forsterkning av benzodiazepiner er mye sterkere enn det grapefrukt gir. Mens grapefrukt gir en farmakokinetisk forsterkning, virker pregabalin synergisk med benzodiazepiner på GABA-komplekset og hemmer frigjøringen av transmittere. Man må derfor være mye mer påpasselig med doseringen hvis man blander dette.
Kan få en skikkelig "stein" rus på rundt 600mg lyrica. Det vurderes vel å bli omklasifisert til b-preparat grunnet rusen det kan gi/ Mangen misbruker det til å forsterke heroin/benzo
Jeg fikk lyrica en gang mot nevropatiske smerter. Men jeg ble så svimmel. Alt snurret rundt. Så jeg kastet dem. Husker ikke hvilken dose jeg fikk. Hvordan kan jeg unngå slik ubehag?
Pablo_P's Avatar
Trådstarter
Er det noen som helst risiko å blande 30mg oxazepam med 175mg pregabalin?
Er dette en rusgivendes kombinasjon?

(+et par pils, vet at det å blande benzo med alkohol ikke er så veldig lurt, men siden det er så små mengder så lurer jeg på om dette er no stress?)
Sist endret av Pablo_P; 13. januar 2011 kl. 01:04.
▼ ... over en måned senere ... ▼
[quote=Pablo_P;1963353]Er det noen som helst risiko å blande 30mg oxazepam med 175mg pregabalin?
Er dette en rusgivendes kombinasjon?

(+et par pils, vet at det å blande benzo med alkohol ikke er så veldig lurt, men siden det er så små mengder så lurer jeg på om dette er no stress?)[/QUJ


Jaa, det blir nok litt koselig Men visst du virkelig vil se om pregabalin er et stoff som er funky i forhold til din personlige biokjemi. Så fyr på med 900mg pregabalin Enkelte får jo suuuper frekk form av det Enkete sovner :S

Sjekk ut tripp raportene på erowid: http://www.erowid.org/experiences/su...egabalin.shtml

Fun fact, i pakningsvedlegget til lyrica, et av punktene påå bivirkninger er:
-Oppstemthet, forvirring, desorientering *endring i seksuell interesse*??

Kjenn dine grenser... HÆVV FØNN!
Noen som har noen triks for å "lure" toleransen som oppstår med dette legemiddelet? I starten fikk jeg goood ønsket effekt bare av 150mg, nå får jeg ikke ønsket effekt av 750mg en gang. Hvor lenge må man evt vente for å få denne god feelingen tilbake igjen? Og er det lurt å ta 150mg el no disse dagene "uten" pregabalin for å unngå abstinenssymptomer? Eller vil det ødelegge hele greia?
Det oppstår fort tåleranse for stoffet og hvis intensjonen er å ruse seg på Lyrica, så bør du ikke ta det oftere enn annen hver dag. Gjerne også ta en pause på 2-3 dager eller øke doseringen med det dobble av det du tok dagen før.
Lyrica forsterker vel så og si alt av rusmidler, alkohol og hasj til benzodiazepiner og opiater. Ved inntak av sentralstimulerende kan det gi en behagelig og beroligende effekt som av personlig erfaring gir økt konsentrasjon/kreativitet og mindre bivirkninger av Amfetamin. Pleier å ta 6-900 mg alt etter hvor mange dager jeg har brukt dem sammenhengende.

Bør taes med forsiktighet av alle som ikke har prøvd det før, og bør ikke bli brukt i store doser sammen med opiater før man vet hvor mye man tåler.
Det tar også ofte ca. 2 - 2,5 timer før ønsket effekt er oppnådd med Lyrica, derfor er det ikke noe lurt å fylle på før det er gått noen timer.
Kan man virkelig ruse seg på et slikt c-preparat? Og forsterker det virkningen av Rivotril også?
Har brukt Lyrica som rusmiddel ved gitte anledninger. ( Mener det var 250/275mg kapsler)
Tar 3stk. med en slurk vann. På meg virker rusen veldig lik alkoholrus, blir noe svimmel, veldig ustø gange, snøvler litt osv.
Behagelig og avslappende rus, bruker å røyke en liten bønne et par timer etter inntak, så er jeg totalt avslappet
Vist du tar dette i sammen med Oxycontin får du en fin tripp Oxy 20mg og Lyrica 300mg. Og når du går og legger deg så tar du 300mg Lyrica og når du våkner igjen så er rusen tilbake. Til langt ut på dagen. Jeg digger dette så slipper jeg og ta noen piller om morgenen.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Går det ann å ta ut pulveret fra kapselene og ha det under tunga for raskere effekt? Vil det i det hele tatt bli tatt opp i kroppen på denne måten?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Lyrica gir en utrolig deilig rus. Var så heldig å komme over ei pakke med 75 mg tabletter i sommer. I en periode ruset jeg meg ca. hver tredje dag, på mellom 525 og 825 mg. Tablettene var et år over datoen, men de funket veldig bra for det.