Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1472
Hello

jeg bare lurer på om det er slik atVisst man bestiller noen rcer som er i gråsonen fra utlandet, på eget navn men med spendon/paypal. Og denne pakken blir stoppet i tollen, og tollerne av en rar grunn krever resept, vil mine foreldre få vite om det, eller kan jeg snike meg unna uten at foresatte får vite det?

Jeg er 17 år så er altså mindreårig
Sist endret av sf1; 26. oktober 2011 kl. 07:38.
Du vet jo ingenting om rc'ene som har blitt bestilt til din adresse og ditt navn?

For å si det slik, det er bare å nekte, de kan ikke overhodet bevise at det er _du_ som har bestilt dem.
Men de finner lett ut hvilken ip det er bestilt fra
Sitat av Nugi Vis innlegg
Men de finner lett ut hvilken ip det er bestilt fra
Vis hele sitatet...
selv om det er din ip det bestilles fra, trenger det fortsatt ikke være du som har bestilt
sf1
Trådstarter
5 0
Selvfølgelig vet jeg ingenting om det, men det jeg tenker på er om foreldrene mine får vite det om den blir stoppet i tollen, og de bare spørr etter resept