Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 874
Hei,

Har en HP ProBook 6470b. Noen som vet om det lar seg gjøre å koble til en ekstern skjerm med VGA fra dockingen, og en annen skjerm fra Displayport-utgangen på siden av laptopen? Jeg ønsker ikke å bruke skjermen på laptopen så denne vil være lukket.

Grunnen for at jeg spør er at jeg har fortstått at skjermkortet i disse er veldig lite samarbeidsvillige om du ønsker å bruke flere skjermer
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Displayport støtter flere skjermer på en og samme utgang (mener jeg å huske iallefall).

Her er linken til en splitter (DP til 2xHDMI)
https://www.komplett.no/zotac-adapter/646314

Ellers: det med docken burde fungere, mtp. At de fleste slike har "egne" inputs/outputs I dockingsporten.
Takker for svar!
En slik DP-splitter tillatter da å ha forskjellige skjermer da, og ikke klone?
Sist endret av Rotvelteren; 15. januar 2015 kl. 09:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Jeg er 99% sikker på det, men ta gjerne og søk opp adapteren og se.

Tillegg: 5 sekunder med safety googling tilsier at ja, det gir 2 separate HDMI outputs.
Sist endret av Freddy_fred5; 15. januar 2015 kl. 09:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Takker for hjelpen, kan meddele at det funket fint for meg med skjerm nr.1 på VGA utgang i docking og skjerm nr.2 på DP til HDMI adapter på siden av laptopen med laptop-skjerm lukket.
I failed unit tests
Freddy_fred5's Avatar
Sitat av Rotvelteren Vis innlegg
Takker for hjelpen, kan meddele at det funket fint for meg med skjerm nr.1 på VGA utgang i docking og skjerm nr.2 på DP til HDMI adapter på siden av laptopen med laptop-skjerm lukket.
Vis hele sitatet...
Bra det løste seg