Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 727
Heisann og god kveld!

Jeg har nå kjøpt meg Bose 535 lifestyle series III
Denne funker som en kule, å liker spessielt at jeg kan la alt gå igjennom bosen. Canal digital tuner, chromecast, apple tv, PS4 osvv

Det som IKKE er greit, er at det er "delay" når jeg er inne på PS4.
Noen andre som har erfart dette ?

Kjipt å bruke bosen til alt, men fortsatt bruke tv kontrollen til å velge HDMI til PS4, fordi når jeg plugger rett i TV går det som Grete.

- Jeg har oppdatert til siste versjon på firmawa (dog 2014 oppdatering)
- Tv står på gaming modus.
- Har endret HMDI instillinger osv på playstation og tv etter noen poster jeg har funnet, uten hell


Vill no si at det er dårlig av bose å selge noe til 35k+ som ikke takler å bli brukt....

Noen som har hørt om dette problemet, eller kansje har en formening om å kunne utbedre problemet? Setter pris på alt
Sist endret av Raspeball; 26. november 2016 kl. 00:18.
Dette er ikke Bose sin feil. Når du setter TVen din i spillmodus så mister du mange funksjoner, en av de er skikkelig Bluetooth uten delay. På min TV kan jeg ikke sette den i spillmodus en gang om jeg kobler til mine Bose QC35 over BT.

Veldig trist men det er en grunn til at det ikke lagger i spillmodus; fordi du gir opp best bilde og div. funksjoner.

Game mode is an option that display manufacturers put into their HDTVs to disable certain image processing protocols when its enabled. It usually makes your picture look worse. Why would anyone want to do that? Because your pretty picture is the reason your controller and inputs feel sluggish. By enabling “Game Mode”, you are disabling certain features of the TV to reduce picture quality, and in return you get more responsive inputs on your controller. The less your TV has to work, the more responsive your controller is.
Vis hele sitatet...
Skyld heller på Sony som har lukket Bluetooth helt på PS4. Hadde du kunne koblet til andre enn Sony sine sertifiserte produkter hadde ikke dette vært et problem.
Sist endret av Exonize; 26. november 2016 kl. 01:26.