Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 634
Hei, lurte på om det er noen måte å lagre videoer fra dash-cam, direkte til en HDD i bilen.
Er lei av å måtte flytte fra 128GB SD-kort til ekstern HDD på 4TB, gjennom en pc.

Kabler, tråløst er helt det samme, får skjult kablene uansett.

Takk
Sist endret av anonym70846; 26. oktober 2016 kl. 13:28.
Hvis du har et dashcam med "stort" SD-kort så får du vel benyttet SD-kort med WiFi slik at du kan autohente det som ligger der. Når det er sagt; Hvorfor trenger du å lagre ALT som taes opp av dashcam, og hvorfor ikke heller bare la dashcam sende video ut via HDMI etc og ta opp det på et egnet eget oppsett?
Sitat av bashfoo Vis innlegg
Hvis du har et dashcam med "stort" SD-kort så får du vel benyttet SD-kort med WiFi slik at du kan autohente det som ligger der. Når det er sagt; Hvorfor trenger du å lagre ALT som taes opp av dashcam, og hvorfor ikke heller bare la dashcam sende video ut via HDMI etc og ta opp det på et egnet eget oppsett?
Vis hele sitatet...
Har ikke SD-kort med WiFi :/ Men jeg kjører veldig mye, spesielt om natten, og jeg har 2 kameraer, 1 foran og en bak.
Tenkte egentlig bare å montere den eksterne HDD'en i bagasjerommet, og ha ledning gjennom dashbordet, og bak.. men jeg vet ikke hva som blir best jeg..

sett pris på alle svar
Uvaksinert 👍
Det man skulle hatt var muligheten for at alt ble lagret i f.eks 1 mnd for så å automatisk gå ned på antall bilder pr sek slik filmer eldre enn ett år bare hadde 1 bilde i sek, kanskje til og med enda lenger tid mellom bildene etter 2 år osv.