Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 750
Not long ago, Nvidia announced its all-new G-Sync technology, which made quite an impact. Since that happened though, a lot of the enthusiast crowd has been awaiting AMD's response but has not received one. Now though, everything changes as AMD is demonstrating its supposed FreeSync technology, which requires no proprietary hardware – just a panel with VESA's variable VBLANK support and a GPU (or APU) with support for the technology.
Vis hele sitatet...
Noen som har tanker om dette? Gleder meg til å se dette i praksis, for hvis dette faktisk funker på linje med Nvidia sin G-Sync så er dette ett meget godt alternativ med tanke på at det ikke trengs noe dyre ekstra greier.
Endelig har AMD steppet opp igjen. Leste denne http://www.hardware.no/artikler/dett...-arevis/155729 tidligere i dag og ser frem til ett godt 2014.

Om FreeSync funker som det skal så sier jeg hadebra til 670 kortet mitt.
▼ ... over et år senere ... ▼
Så kom det ut noen monitorer som støtter displayport 1.2a?