Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1409
Har en enhet jeg trenger nettverk til, som kun har lan.
Ingen mulighet for å montere noe trådløs mottaker.

Hva er enkleste løsning?

Kan jeg bruke et billigt AP og sette det opp som en trådløs mottaker og koble lan-inngangen fra denne til min enhet? Som en nettverksbro?
Noko tilsvarande dette vil jo vere billigaste alternativ. Skjønner ikkje heilt kva du meiner med at du ikkje kan montere trådløs mottakar?

Billig AP som bru vil fungere utmerket også! Bruker sjølv denne løysninga. Bruker da Asus EA-N66.
Enheten er en tv-opptaker uten mulighet for usb-dongle eller andre wlan enheter..
Derfor må jeg ha et AP eller tilsvarende som kan fungere som nettverksbro.
Kabel er ikke et alternativ slik den er plassert

Takk for tipset

Enheten er en tv-opptaker uten mulighet for usb-dongle eller andre wlan enheter..
Derfor må jeg ha et AP eller tilsvarende som kan fungere som nettverksbro.
Kabel er ikke et alternativ slik den er plassert

Takk for tipset
Sist endret av badacid; 9. desember 2014 kl. 15:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av badacid Vis innlegg
Enheten er en tv-opptaker uten mulighet for usb-dongle eller andre wlan enheter..
Derfor må jeg ha et AP eller tilsvarende som kan fungere som nettverksbro.
Kabel er ikke et alternativ slik den er plassert

Takk for tipset

Enheten er en tv-opptaker uten mulighet for usb-dongle eller andre wlan enheter..
Derfor må jeg ha et AP eller tilsvarende som kan fungere som nettverksbro.
Kabel er ikke et alternativ slik den er plassert

Takk for tipset
Vis hele sitatet...
Må beklage for seint svar. Men da vil det AP-et eg linka til fungere så godt som smertefritt.