Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 923
Anonym bruker
"Fremmed Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så hvordan kan en bli med og kjent i ravemiljøet her lokalt på Østlandet?

Jobber fremgangsrik jobb, og jobbet mye med psykisk helse og relasjoner som har ført til at jeg rett og slett har kuttet ut usunne "narkomantendenser" kontakter.

Selv erfaring og med på det meste, gjerne hard syre/tekno, men har nå bare "milde" kontakter som ikke har kjennskap til miljøet.

Savner dog litt hardere parties/raves med tilhørende stemning. Tips?
Psykedelisk bakverk
Gjør et raskt søk her på forumet, vært aktivitet i en tråd om temaet en uke eller to tilbake
At du legger ut dette anonymt gjør at det ikke er mulig å svare deg noe annet enn generelt svada. Så tja.. facebok eller telegram..?
Sist endret av Susa; 4. oktober 2022 kl. 11:24.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Så hvordan kan en bli med og kjent i ravemiljøet her lokalt på Østlandet?

Jobber fremgangsrik jobb, og jobbet mye med psykisk helse og relasjoner som har ført til at jeg rett og slett har kuttet ut usunne "narkomantendenser" kontakter.

Selv erfaring og med på det meste, gjerne hard syre/tekno, men har nå bare "milde" kontakter som ikke har kjennskap til miljøet.

Savner dog litt hardere parties/raves med tilhørende stemning. Tips?
Vis hele sitatet...
Å kalle de du forsøker å nå ut til for "kontakter med usunne narkomantendenser" hjelper sikkert kjempe masse!

Du virker absolutt som en fyr jeg vil risikere å ta med på et undergrunn rave!
Hehe, ser jeg ikke er den eneste som er ute å leter. Trenger litt hard techno snart, som ikke innebærer den tradisjonelle og lovlige klubben
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Å kalle de du forsøker å nå ut til for "kontakter med usunne narkomantendenser" hjelper sikkert kjempe masse!

Du virker absolutt som en fyr jeg vil risikere å ta med på et undergrunn rave!
Vis hele sitatet...
De jeg forsøker å nå ut til kaller jeg da ikke det? Man kan ta det meste og ha det gøy og kunne feste uten å være det ordet jeg brukte, dog er det ingen av mine bekjentskap som kjenner til undergrunnsfester. De få jeg har tidligere hatt har dessverre havnet "på kjøret". Så beklager hvis du tok det feil, var ingen stempling 👌