Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 630
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger hjelp fra dere freaks.
Tar daglig 8-10mg rivotril og har gjort dette i snart 1 måneds tid (med en ukes pause i midten).

Startet med 2-4mg for å bli kvitt abstinenser fra tidligere bruk av RC benzo og også for å bli kvitt angst og klare å få i meg mat.


Spørsmålet mitt er hvor fort skal jeg trappe ned? 1mg pr dag? Har snakket med psykolog og ARA DPS men er så sykt lang ventetid på avrusningsklinikker.

Vurderer å fake en epikrise for å bli akutt lagt inn...
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fake en epikrise? Hvordan fungerer det i praksis?
Anonym bruker
"Ivrig Jerv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
1 mnd tid bare da er det ikke noe stress. Etter tre fire mnd stoppa jeg på dagen men tok 4-8mg kanskje to ganger i uka uka etter jeg stoppa også 2mg en gang uka etter og det gikk helt fint. For meg var det mest psykiske abstinenser ingen fysiske og jeg hadde kjørt livet så jævlig i grøfta de mnd jeg knaska rivotril så det ble et nå eller aldri veiskille for meg når jeg valgte å slutte med fanskapen
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1 mnd tid bare da er det ikke noe stress. Etter tre fire mnd stoppa jeg på dagen men tok 4-8mg kanskje to ganger i uka uka etter jeg stoppa også 2mg en gang uka etter og det gikk helt fint. For meg var det mest psykiske abstinenser ingen fysiske og jeg hadde kjørt livet så jævlig i grøfta de mnd jeg knaska rivotril så det ble et nå eller aldri veiskille for meg når jeg valgte å slutte med fanskapen
Vis hele sitatet...

Skal prøve dette, takk for svar.