Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1064
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er så forelska i weed.

Stort sett alle gangene jeg har røyket har jeg klart å slappe helt av for å så falle bakover i min egen kropp.

Det er svart og hvitt lys og bølger som går fortere og fortere, helt til det går så fort at jeg ikke tørr mere og må åpne øyene mine.


Men nå etter ett helt år uten røyking så klarer jeg ikke space ut på samme måte som før.

Jeg har aldri vært en fast røyker og røker kun 3-4 ganger i mnd.


De siste 5 gangene jeg har røyket så har jeg kun klart å "falle" bakover 1 gang under hele turen.

Noen som har erfaring med dette?

Jeg kan sitte i flere titalls minutter for å prøve å få til den effekten men den kommer bare 1 gang som oftes, noen ganger aldri.

Før skjedde det flere ganger under hele turen.

Noen som vet hva som må til for å trigge denne "karusellen" qv en følelese?

Røyke mere? Eller er det noe jeg aldri vil kunne få på samme nivå som da jeg beggynte.

Jeg har heller ingen toleranse for thc.

Jeg savner så sykt å oppleve dette under hele turen så takker for tips
En ting som er åpenbart, er at det er særdeles stor forskjell på kvalitet, og mengde thc/cbd fra weed til weed.
Har du prøvd edibles?
Tror nok det bare er at du ikke er høy nok til å oppleve det. Så ja, enten røyk mer eller få tak i bedre greier. Evt prøv edibles om du ikke har gjort d.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Røyke mere? Eller er det noe jeg aldri vil kunne få på samme nivå som da jeg beggynte.
Vis hele sitatet...
Du sa det selv