Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 385
Noen som vet om et nettsted hvor jeg kan finne en liste over hvor ca. Lang tid det vanligvis tar med såkalt Wire Transfer til forskjellige utland?
Eller kanskje noen av dere har en slik liste selv?

Vil anta det tar raskere tid å overføre til et land i f.eks. Afrika enn til USA? Eller tar det like lang tid?

Jeg har hørt at disse overføringene kan ta alt ifra 3 til 10 dager. Så hvilke land tar f.eks. 3-5 dager?
Sist endret av einsteindragon; 5. oktober 2022 kl. 21:07.
Western Union tar bare et par sekunder nesten uansett hvilket land det går til. Hvem er det du bruker til overføring? Bank? Det finnes så mange muligheter, og så mange svar.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Western Union tar bare et par sekunder nesten uansett hvilket land det går til. Hvem er det du bruker til overføring? Bank? Det finnes så mange muligheter, og så mange svar.
Vis hele sitatet...
Jeg bruker bank, men når jeg har fått ID-Kort så vil jeg gå over til Revolut.

Kan man bruke Western Union dersom man bor utenfor byen, der det ikke er Western Union?
Sist endret av einsteindragon; 5. oktober 2022 kl. 22:54.
Du trenger bare en PC (kanskje mobil også) for å bruke Western Union: https://www.westernunion.com/no/en/home.html
Men det er mulig mottakeren må oppsøke en WU-franchise for å få pengene. Men les på siden deres, der står sikkert alt du trenger å vite.
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Du trenger bare en PC (kanskje mobil også) for å bruke Western Union: https://www.westernunion.com/no/en/home.html
Men det er mulig mottakeren må oppsøke en WU-franchise for å få pengene. Men les på siden deres, der står sikkert alt du trenger å vite.
Vis hele sitatet...
Takker så mye