Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2939
Nedenfor er oppsummeringen av mitt første forsøk på LSD. Har fått oppgitt at hver blott er 300 ug, som jeg etterpå har lest er veldig mye pr. Jeg går utifra at dette stemmer, men som man ser nedenfor var en halv (da ca 150-200) en svak effekt totalt sett.

14:05 : Hver lapp skal være 300ug. Delte en i ca to. Den jeg brukte var den største av de to. Faktisk dose et sted mellom 150 og 200 ug (hvis dosa stemmer)

15:00 : Merker litt effekt i kroppen. Fryser litt på ryggen og henda er iskalde. Ansiktet føles litt varmt. Sær følelse generelt, men kan være placebo.

15:20 : Merker at motorikken er påvirka. Kan sammenlignes med å være brisen. Kribling,som om det kiler, rundt nakken og kjeven. Ikke sånn veldig, men litt. Skrudd opp temperaturen i stua fordi jeg fortsatt er kald. Litt tung i hodet og “utventede” lyder kiler nesten i øra.

17:00 : Fryser enda og er iskald på henda. Ligger med pledd rundt meg på sofaen. Har en følelse som vagt kan minne om “godt” innimellom. Som den følelsen man får da man får frysninger, eller rett før man egentlig kjenner at man fryser. Kjenner meg påvirka, men det er ingenting visuelt og lyder påvirker meg mindre enn forrige oppdatering (15:20). Henda mine er litt klønete da jeg skriver og det er litt “avstand” til ting. Sånn som man også generelt blir av alkohol.

17:04 : Tekst på skjermen svømmer og pulserer litt. Dette skjedde ikke for fire minutter siden.

17:36 : Kan få til å lage effekten på panelet på veggene hvis jeg prøver. Jeg gjør blikket ufokusert så kan jeg få ting til å “svømme” eller “flyte” litt i hverandre.

18:03 : Samme som 17:36, bare at jeg i større grad får ting til å “flyte” sammen.

19:02 : Fem tider siden start og effekten er fortsatt ganske mild. Har snakka en halvtime med naboen uten problemer og ellers sett at løvene på trærne beveger seg, selv om det ikke blåser. Tok dermed opp cannabis vapen og tok et par mindre drag (klok av skade fra sist?)

21:05 : (Skrevet dagen etter, selv om jeg var i form til å skrive mens jeg var påvirka)
Mye mindre effekt totaltsett enn med 2C-B, selv med vapen. Ting har ikke dansa i takt med musikken og jeg har ikke forsvunnet helt ut i musikken eller noe annet. Jeg har ikke sett tusenvis av historier i noen få hårstrå eller noe i den duren. Tida har heller ikke gått veldig sakte. Hvert minutt har inneholdt akkurat det jeg mener det er plass til i et minutt. Men uansett så har 2 timer føltes som 3,5 til 4 timer.
Det har vært jevnt påfyll med vapen hele tida, og det er kanskje en av gangene jeg har røyka mest. Overraskende “oppegående” for å ha tatt så mye av den.

For at jeg skulle få mye effekt ut av det, og ikke bare være fjern, så måtte jeg finne ut litt hvordan det jeg så ble påvirka, eller hvordan jeg kunne påvirke det. Med 40 mg av 2C-B, så kunne jeg se uendelig mye i det jeg så på og få glede av å studere de minste ting. All effekten jeg så nå var i sidesynet. Den letteste måten å “ødelegge” alt jeg så, var og prøve å fokusere på det, eller flytte fokuset mitt. Prøvde jeg å ta inn “mer” og fokusere på noe og fortsatt se det jeg så, var det som å møte en barriere.
Det ga en følelse av “brain freeze” og smått ubehag. Det samme skjedde hvis jeg tok inn for mye informasjon ellers.
Det var også en følelse av at jeg er på “kanten” av å faktisk oppleve det. Som at jeg ubevisst stenger av muligheten for “se mer” eller oppleve noe som er i nærheten av det jeg gjorde sist. Forsøk på å tvinge frem det, forbi den “ubevisste sperra” gir bare den samme “brain freeze” følelsen.

Spotify bruker ikke album bilder som bakgrunn på chromecast lengre (og er en stund siden dem endret), men heller bilder av bandet, eller bilder bandet har valgt til sin spotify profil. Man ville tro at bandene ville vise frem album covers, men spotify er uenig.
Dermed har jeg sett mange bilder av personer, samt noen mer abstrakte. bilder. Mange av bildene fungerte ikke veldig bra for å få frem noe som helst effekt og det var stor variasjon i hvor bra musikken fungerte også.

Jeg klarte å få kvistmønstret på veggene til å både bli øyer og til edderkopper. TV-kroken kunne jeg få til å endre proposjoner og lysene i taket så ut som fakler på veggen. Jeg så ansikt i kvistmønstret, men det er ganske likt hva jeg kan se hvis jeg sitter sliten og ufokusert foran TVen ellers.
Jeg kunne bruke tinnitusen til å lage ekko og flere toner til sangen jeg hørte på (blir skuffa hvis jeg nå hører sangen etterpå og den faktisk har ekko).
Jeg hadde ikke samme pulserende “godhets følelse” denne gangen. Der jeg frøs, kunne det kjennes godt istedet for, eller hvis hånda bak hodet fikk dårlig blodgjennomstrømning. Men ingenting sammenlignet med sist, og nå kom det kun med en fremprovosering.

På sangen Broken av Miane så ble ansiktet, mot den hvite bakgrunnen til forskjellige versjoner av samme personer. Fra tynn, modell lignende, til trippel hake med bagger under øya, til statue lignende, gammel, ung, med mer. Ansiktet varierte i det uendelig.
Her er også en av få ganger jeg klarte å fokusere på noe, uten å fokusere på det. Sånn at jeg så flere detaljer der jeg så, og ikke bare sidesynet. På et tidspunkt så ble deler av ansiktet “lengre ut” enn resten, altså at dybdesynet delte opp bildet i flere deler. Den ene delen ble til ei dame med dreads. Veldig lik Whoopi Goldberg egentlig.
(https://open.spotify.com/track/6jcgx...468daf8abb41b7)

Sahara av Miyagi så ble bildet delt opp i blått og oransjet. Skyggedelene så bare ut til å være fargelagt blått. Noe som forsåvidt stemmer, men jeg klarte ikke se det som skygge og ikke skygge. På grunn av dette, ble figuren litt “Jekyll and Hide”, eller “Two Face” fra Batman. Det gjorde også at han så animert ut, eller tegnet, til tider.
(https://open.spotify.com/track/7q3e8...41883938a04f4e)

Don’t Hold Back - Yotto Remix, av Monolink og Yotto, er vel det nærmeste jeg kom samme effekten som sist. Da sånn det var uten musikk og etter at toppen var ferdig. . Det er et mer abstrakt bakgrunn. Jeg kunne se høyre siden som enten statuer/monstre som skulle krige mot noe , eller som ørner som satt og så ned på en landsby nedenfor. Så ble andre deler av bildet til noe helt annet, som ikke passet inn med det i det hele tatt. Etter en stund prøvde jeg å se alt i en stor helhet, men da fikk jeg “brain freeze” følelsen igjen og det fungerte ikke. Delene ga ingen logisk sammenheng og det var umulig å få til.
(https://open.spotify.com/track/2NA6s...f6476ddff54373)

Pluss mye mer. Men dette er noe av det som skilte seg mest ut.
Ellers fikk jeg til å dele opp andre bilder i diverse lag. Så jeg kunne endre bildet utifra hvilket lag som var øverst, hva som var nærmest og lengst unna.Jeg kunne få deler av visse bilder til å virke som 3D-modeller. Jeg kunne da ha flere sånne 3D-modeller flytende foran meg samtidig.

21:30 : Snakka litt med naboen igjen, som var innom for å sjekke at alt var greit. Fortsatt for det meste oppegående, men er høy av hasjen.

22:30 : Liggi på sofaen og hørt på diverse musikk for å prøve å gjøre effekten sterkere. Fylt på med enda mere fra vapen. Samme som sist (21:05) bare mindre effekt, selv med mengder av hasj.

23:30 : Bestemte meg for å legge meg.

03:30 : Har da ikke sovet et sekund. Jeg vil tro dette er det folk prater om da dem mener “tanke-kjøret”. Husker ikke mye av det jeg tenkte på, men følelsen og tankene gikk i samme spiralene som alltida da jeg ikke får sove. Da man er helt utslitt, men kroppen nekter å sove likevel. Så de siste fire timene her har vært som alle andre netter med søvnproblemer.

04:30 : Tok mest trolig og sovna

08:00 : Våken igjen.

Tanker om rusen:
Vesentlig mildere enn sist. Langt ifra like intenst. Det har mest trolig med dose å gjøre.
I motsetning til sist, hvor jeg fløy vekk med en gang jeg ikke konsentrerte meg om å være “her”, så måtte jeg konsentrere meg for å få store effekter. Jeg måtte jobbe, eller tvinge det frem. Sist kunne jeg fokusere på hver minste ting og se uendelig mye i det, se farger forandre seg og fasongen forandre seg til noe annet. Nå var det nesten alltid ting i sidesynet som forandret seg. Det var ikke ting jeg så direkte på. Mistet jeg konsentrasjonen så datt alt tilbake til normalen igjen (nesten ihvertfall).
Når det kommer til å se ansikter i kvistmønstret, ikke kunne være sikker på hva et bilde egentlig viser osv, så har jeg hatt alle samme effektene før. Det er ikke en effekt jeg hadde i går som jeg ikke har fått til med alkohol + søvnmangel eller med kun søvnmangel.
Det slo meg under ene sangen at jeg har hatt akkurat samme følelsen og effekten mange ganger før. Om ikke flere tusen. Jeg har hatt samme effekten, med at bilder, videoer, vegger og hyller, blir til noe helt annet og laget en historie eller et syn som jeg vet ikke stemmer.
Nach med alkohol, da klokka er 5 om morgenen og det kun er to, tre stykker igjen, som bare sitter og halvsover og hører på musikk. Mye av det samme skjer da.
Når jeg legger meg full og skal sove, og ting spinner litt rundt, så har jeg sett mye av det samme som nå.
Når jeg ligger og ikke får sove (som er veldig, veldig ofte), kan jeg ligge i timesvis med at hjernen kjører igjennom emne, etter emne, etter emne. Jeg kan gå igjennom ting som har skjedd, som i film, se ting jeg ønsker skulle ha skjedd annerledes osv osv. Jeg kan tenke meg igjennom løsninger på fiktive problemer, hvor jeg ser det meste av detaljene i veggen, mørket eller inne i hodet.
I samme stadiet, så kan jeg også høre sanger jeg vet kommer fra hukommelsen og det føles som om jeg faktisk hører på sangen.
Effekten i går var altså som å konstant være i den “jeg sovner nesten” fasen. Sammenlignet med effekten av 2C-B sist, så er det jo ganske likt. Den var derimot mye mer intens og hadde følelsen av små orgasmer pulserende igjennom kroppen i tillegg. Igjen, så er det vel mye med dose å gjøre, men også at 2C-B fungerer litt som MDMA (som jeg ikke har prøvd) i tillegg.



Nesten gang får det bli en hel. Kanskje også en hel pluss den biten som var igjen av det jeg tok nå. Det kan bli spennende.
Mest trolig blir det da at vi kanskje er to, samt at noen ihvertfall kommer innom og ser til oss innimellom. Muligens jeg får tak i en sitter. Vi får se.

Noen spørsmål til dere med erfaring:
Hvor stor er forskjellen fra 150-200 til 300, eller da fra 150-200 til 400-450 eller 300 til 400-450?

Igjen trengte jeg vapen (hasjen) for å få mye ut av det. Ansikter forvrei seg så vidt og det virket som løv på buskene beveget seg. Det var ikke noen effekt på ekte personer og jeg måtte konsentrere meg for å få effekten til å bli veldig merkbar.
Normalt i forhold til dosa?

Noe annet jeg burde tenke på ved større doser?`

Kan også tenkes at jeg tar neste dose på hytta eller lignende. Hvordan er det da med lagring? Jeg lagrer det nå i kjøleskapet, så hvor lenge kan det egentlig ligge i romtemperatur?

Hvor stor dose av LSD, eventuelt flein, trengs for å oppnå feks "ego death" eller tilsvarende opplevelser?
Anbefales LSD eller flein for dette? Flein varer jo vesentlig kortere, så er kanskje greit å prøve det med den?

Takker for svar og erfaringsutdeling! Dette er felt jeg ikke er veldig erfaren på, som tittelen tilsier
Sist endret av MangeRareTanker; 12. september 2022 kl. 21:09.
Fuck Mr. Plod!
Du tokk langt ifra 150ug

Du tokk kanskje 75ug ut ifra hva du beskriver.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Va nok ikke 300 ug i lappen va nok sol nøddy sier 75 ug.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Takker for tilbakemeldinger!
Da er nok hver lapp en 150ug og ikke 300ug. Greit å ha i bakhodet.

Enten denne helga eller neste så tenkte jeg å prøve igjen, da med større dose.
Hva tenker dere er best da? Enten 1,5 lapp, 2 eller 2,5 er tanken.
2,5 blir jo da ca 375, som kanskje er litt i overkant?

Noen som har noe sammenligningsgrunnlag mot 2C-B da? Hvor mye som "tilsvarer" 40mg feks. sånn at jeg har en viss form for forventing til hva jeg vil oppleve?

Takker for alle svar!
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bro, lappene dine var underdoserte, prøv en annen leverandør og prøv 200ug. Få deg en skikkelig opplevelse på 200ug først før du bestemmer deg for å kjøre på med 300ug+ doser, skal love deg viss du får riktig dosert lsd så flyr du av 200ug
Prøv en lapp du før du begynner å firedoble dosen din. Man trenger ikke alltid å kødde rundt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Bro, lappene dine var underdoserte, prøv en annen leverandør og prøv 200ug. Få deg en skikkelig opplevelse på 200ug først før du bestemmer deg for å kjøre på med 300ug+ doser, skal love deg viss du får riktig dosert lsd så flyr du av 200ug
Vis hele sitatet...
Folk lever nok i en annen sfære enn det jeg gjør, når dem har flere dem vet om som selger diverse.
Fra det jeg har lest så er heller ikke rundt 150-200ug pr lapp uvanlig, mens 300ug som han sa er uvanlig.

Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Prøv en lapp du før du begynner å firedoble dosen din. Man trenger ikke alltid å kødde rundt.
Vis hele sitatet...

En lapp vil vel da være ca 150ug, sånn som jeg skjønner dere. Jeg hadde jo ikke ekstreme effekter av 2 stk tabletter med 2C-B før jeg røyka i tillegg, og det var veldig liten effekt av de 75ug av LSD også. Før jeg da tok og røyka, da det ble litt mer, men fortsatt sånn at jeg måtte konsentrere meg hardt for å få effekter.

Jeg tror jeg prøver å sikte mot den som er litt mindre enn en halv, pluss en hel. Så et sted mellom 200 og 225ug.

Så får en eventuelt ta mer en annen gang.
Fuck Mr. Plod!
Sitat av MangeRareTanker Vis innlegg
Folk lever nok i en annen sfære enn det jeg gjør, når dem har flere dem vet om som selger diverse.
Fra det jeg har lest så er heller ikke rundt 150-200ug pr lapp uvanlig, mens 300ug som han sa er uvanlig.




En lapp vil vel da være ca 150ug, sånn som jeg skjønner dere. Jeg hadde jo ikke ekstreme effekter av 2 stk tabletter med 2C-B før jeg røyka i tillegg, og det var veldig liten effekt av de 75ug av LSD også. Før jeg da tok og røyka, da det ble litt mer, men fortsatt sånn at jeg måtte konsentrere meg hardt for å få effekter.

Jeg tror jeg prøver å sikte mot den som er litt mindre enn en halv, pluss en hel. Så et sted mellom 200 og 225ug.

Så får en eventuelt ta mer en annen gang.
Vis hele sitatet...
Ja men for faen da? Hvorfor skal du så høyt? Jeg tokk 150ug og hele skogen ble helt merkelig og jeg lå å fingra bakken i 2 timer.

Eller nei, ta gjerne 225ug du. Men da kommer du til å bli skremt hvis du trodde 225 var "litt" kraftigere enn 75.

Du kommer nokk til å bli mega forvirret under oppturen og muligens litt stressa når du ser realiteten dra fra deg.
150 faktiske ug med LSD av høy renhet svinger godt for de fleste. Mange kan bli tatt på senga av mindre.. Ville anbefalt og tatt en lapp første gang for å se hvor landet ligger. Spesielt med lite til ingen erfaring, og når de er fra tilsynelatende usikre kilder og inneholder usikker mengde LSD. Husk at du alltid kan ta mer neste gang. Trå varsomt og ha det fett.
Sitat av wackwrack Vis innlegg
150 faktiske ug med LSD av høy renhet svinger godt for de fleste. Mange kan bli tatt på senga av mindre.. Ville anbefalt og tatt en lapp første gang for å se hvor landet ligger. Spesielt med lite til ingen erfaring, og når de er fra tilsynelatende usikre kilder og inneholder usikker mengde LSD. Husk at du alltid kan ta mer neste gang. Trå varsomt og ha det fett.
Vis hele sitatet...
Har skjønt at han jeg kjøper av har mye mindre "toleranse" enn det jeg har ihvertfall.
Da jeg tok 2 tabletter med 2C-B (se her; https://freak.no/forum/showthread.php?t=333273, men en del mellomrom, så var det første med et veldig stort trekk av cannabis vapen jeg fikk skikkelig effekt. Det måtte jeg jo for å omtrent få noen effekt i det hele tatt av det som sannsynligvis var 75 .

Man kan så klart alltid ta mer neste gang. Dessverre så er ikke selgeren så fan av LSD og skal ikke kjøpe inn mer annet enn på bestilling. Da må bestillinga være litt kvanta.
Men klart, kjøpte det han hadde igjen, så da har jeg en 8,5 igjen, ish. Og da ihvertfall to andre som da også skal ha til en trip, etter jeg har vært prøvekanin og kan være tripsitter.

Men får se. Må tenkte på det til lørdag. En dobling av dosa kan vel mer enn doble effekten, har jeg forstått

Edit: Men setter pris på innspill! Tanken er jo også å ta nok på et punkt for "ego død".
Sist endret av MangeRareTanker; 21. september 2022 kl. 20:42.
Hva du faktisk har på LSD lappen er bare gjetning med mindre den har blitt laget i en lab med riktig måleutstyr. Og det er omtrent umulig å få tak i her i Norge.

Med den holdninga du har framvist her, så kommer du til å bli tatt så jævlig hardt på senga. LSD er IKKE et stoff man kjører på hardt fordi dealeren går tom, livet er langt og du vil nok finne flere muligheter etterhvert til å få tak i det hvis interessen vedvarer.

Ta deg 2 steg tilbake, vis mer respekt for deg selv og les deg mer opp. Du er ikke klar for større doser.
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Hva du faktisk har på LSD lappen er bare gjetning med mindre den har blitt laget i en lab med riktig måleutstyr. Og det er omtrent umulig å få tak i her i Norge.

Med den holdninga du har framvist her, så kommer du til å bli tatt så jævlig hardt på senga. LSD er IKKE et stoff man kjører på hardt fordi dealeren går tom, livet er langt og du vil nok finne flere muligheter etterhvert til å få tak i det hvis interessen vedvarer.

Ta deg 2 steg tilbake, vis mer respekt for deg selv og les deg mer opp. Du er ikke klar for større doser.
Vis hele sitatet...
Man gjetter jo utifra effekten, så såppas har jeg skjønt.

Hvis du leser over, så er det noen som også mener jeg burde ha kasta alt og kjøpt av noen andre, fordi det ikke var den styrka jeg/dealeren trodde det var.

Nå er jo også spørsmålet "hva" som er hardt. Er en grunn til at jeg spør. Hvis man søker opp, så er det folk som har omtrent null effekt av 75ug, mens andre tripper på det. Søker man opp 150ug, så er det folk som tripper hardt, noen som så vidt reagerer, og dem midt i mellom.
Så er det jo også hvordan effekt man er ute etter å oppnå.
Det jeg har testet er jo som sagt 2C-B. Så en sammenligningsgrunnlag mot den effekten det ga, er jo da for å kunne vite hvordan dose man går inn mot. Det blir jo ikke 1 mot 1, men det kan si litt om hvilke doser som man reagerer hvordan på.

Kommentarer som din, som da ikke besvarer noe som helst, er jo da det motsatte av hjelpsomme. Med tanke på at sikkert i overkant av 10 timer med diverse videoer og minst like mye i lesing av diverse trip reports, gjennomgang av studier, med mer, så er ikke dosering tatt helt ut av det blå heller.

Så er jo planen da at man i tillegg unngår å forsterke med vapen. Til nå så har jeg måtte bruke den for å få særlig effekt av både 2C-B og det jeg tok av LSD.
Jeg er glad for innspill, men da burde det gå ann å bruke innspillet til noe. Søker man opp, så får man svar som spriker fra at 150 garantert er for lite, til at det er helt passe. Mange steder får man svar av at 200 og oppover er det som gir opplevelsen jeg er ute etter, mens andre steder er det 120-150. Så når det jeg har prøvd hittil ser ut til å ha påvirket meg mindre enn dem som har tatt fra samme batch, så kan det tenkes at en lapp kanskje burde være 1,5 istedet.
Det blir jo subjektivt, som alt man finner på nettet. Så andre sine erfaringer er jo det man da er ute etter å få.

Så kan det hende jeg blir tatt på senga? Klart. I verste fall får jeg en dårlig trip, lærer noe og er en visere person til neste gang.
Spør jeg her og søker opp informasjon for å gjøre opplevelsen bedre? Klart. Kommer det svar her som ikke gjør meg noe klokere på emnet? Helt klart.
Sitat av MangeRareTanker Vis innlegg
Så kan det hende jeg blir tatt på senga? Klart. I verste fall får jeg en dårlig trip, lærer noe og er en visere person til neste gang.
Vis hele sitatet...
Rart at du har lest deg så ufattelig mye opp også konkluderer du med at dette er det verst som kan skje.

Det er nesten litt søtt å lese hadde jeg ikke fått så dårlig samvittighet.

Om du våkner opp og ikke gjenkjenner deg selv så vet du hvem du skal takke. Blir vell enda en sånn type tråd snart
Sist endret av SoppVandreren; 22. september 2022 kl. 16:09.
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Rart at du har lest deg så ufattelig mye opp også konkluderer du med at dette er det verst som kan skje.

Det er nesten litt søtt å lese hadde jeg ikke fått så dårlig samvittighet.

Om du våkner opp og ikke gjenkjenner deg selv så vet du hvem du skal takke. Blir vell enda en sånn type tråd snart
Vis hele sitatet...
Hjelpsomheten selv..
Tenker du på dem som våkner religiøse, får psykose, eller da får etterhengende hallusinasjoner?
Psykose skjer mest under psykadelika med dem som er i tenåra eller starten av 20-åra. Der er ikke jeg.
Det er like mange prosent av befolkningen som har psykose av dem som har prøvd psykadelika som dem som ikke har det.
Når det kommer til sterke ettereffekter, så virker det som om noen tror at hva man er forberedt på gjør en forskjell. Vel, jeg er egentlig forberedt på det meste.
For det andre, så er de fleste historiene der på doser over 600ug (som jeg har lest). Noen få får det på mindre.
I følge wikipedia (ikke sjekket kildene wikipedia bruker) så spiller ikke dose noen rolle, men det kan virke til å være at man er genetisk anlagt. Det er også personer som har fått dette av cannabis og MDMA:
Så 200-300ug er da halvparten av dette. Så sant det ikke menes at man ikke kan vite doseringen, selv om man har prøvd en tablett. I så fall må man regne med at selv den minste dosen er så stor som fysisk mulig, uansett om man allerede har prøvd fra samme batch. Det gjør jo ting litt vanskelig, siden samme hvor erfaren man da eventuelt er, så burde man aldri ta en hel lapp engang.
Så vage svar som det over, kan ikke tolkes noen retning.

Vet jeg om du mente noe av dette? Nei.
Er jeg redd for noe av det jeg nevnte over? Nei.
Er jeg redd for ego-død, eller oppleve å dø? Nei, og er heller noe jeg har tenkt til å oppleve en gang. Det ser også ut til å være mest vanlig med doser som er høyere enn den høyeste jeg nevnte.

I følge feks denne "dosage guide"
https://www.trippingly.net/lsd/2018/...of-an-lsd-trip
så var den halve lappen, en effekt som tilsvaret et sted mellom 25 og 75ug. Med hasj i tillegg, så gikk effekten opp til low end 75-150.

I følge den sammen linken, er 2C-B dosa jeg tok, et sted mellom 150-300ug, hvis man sammenligner med LSD.
Den også var forsterka av hasj og effekten var mye mindre uten.


Så kan andre uante ting skje? Klart.
Har jeg lest opp på vanlige effekter ved vanlige doser, drønnevis av rapporter fra "bad trips"? Jupp. Også hørt intervjuer med diverse folk som både studerer det og som har gjort det ofte. Da også med folk som har kamerater som har endt opp i livslang psykose og som aldri ble seg selv igjen.
Hvis det skjer, så er det det som skjer. Det meste tyder bare på at jeg da ville fått det før eller senere.
Så prøver jeg da og forhøre meg om andre sine meninger og basere meg på informasjon man finner på nett.
Det hjelper derimot lite med svada svar.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tar du med i beregningen at 2CB pillene med stor sannsynlighet er underdoserte, ender du fort på 25mg, kanskje mindre. Tilsvarer fort 150ug for min del.
Fuck Mr. Plod!
Slutt å sammenligne 2cb med lsd... Er 2 forskjellige stoffer
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Slutt å sammenligne 2cb med lsd... Er 2 forskjellige stoffer
Vis hele sitatet...
Dem blir ofte sammenlignet når man søker dem opp, både for å beskrive effekten med mer.
Men det er ikke mulig å sammenligne effektene (utenom velfølelsen osv) det kan gi, mot noen lignende effekter på LSD? Eller da muligens hvor lettpåvirkelig man er av det ene mot den andre?

Spør fordi det står mye om at effekten på egentlig det meste av dette, vil være veldig forskjellig fra person til person.
2-CB er har jeg hørt omtalt både som lillebroren til LSD og tripping med støttehjul.
Men styrken på rusen kan vel undervurderes, men det kan forsåvidt cannabis også, man kan faktisk komme helt opp til level 3 tripp med weed.
Folk har forskjellig naturlig toleranse, så at det spriker mye i beskrivelser er bare naturlig. Effekten 200uq har på meg, vil en kompis av meg måtte ta 250 - 275 for å oppnå samme effekt utifra hvordan han beskriver hvordan det påvirker han som et eksempel. Du må finne ut hvordan det påvirker akkurat deg med andre ord.

I tillegg så er det mange som ikke har peiling på hvordan man doserer lapper, så oftere enn ikke så vil det estimatet dealeren kommer med være feil. Ha det i bakhodet, så slipper du psykose ved et uhell. Etter en psykose er du aldri helt den samme igjen og gjerne med ekstra problemer i etterkant som man har utviklet som aldri går bort.