Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1353
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg får ei venninne som bor i en annen by til å kjøpe amfetamin for meg og sende det som brevpost. Jeg har bestilt av henne to ganger tidligere og begge gangene kom pakken etter 3-4 dager, men forrige pakke har enda ikke kommet og den ble sendt 08.08.22. Det er jo over én måned siden, så den må jo ha blitt stoppet - men hverken jeg eller senderen har blitt kontaktet av politiet. Noen som har erfaring, hvor lang tid tok dere før dere ble kontaktet? Fikk dere noe straff? Det er kun snakk om en femmer.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er veldig sjelden pakker og brev blir stoppet innenlands... Det skal veldig mye uflaks til altså. Jeg har selv mottatt konvolutt hvor det bare lå en klipspose med en amf "rock" inni. Veeeldig dårlig stealth, men gikk fint.
De fleste ulovlige sendinger blir oppdaget ved uhell, pga skader på konvolutt og dårlig stealth. Eller feil adresse/navn, slik at brevet må manuelt inspisere og evt åpnes for å finne ut navn på mottaker.

Jeg tror det er mer sannsynlig at venninna di ljuger og har tatt pengene selv, eller at en postansatt har stjålet brevet fordi det var åpenbart ulovlig innhold som ingen kom til å melde savnet (dårlig stealth).
Anser det som minst sannsynlig at brevet faktisk har blitt stoppet, men det kan jo skje en gang i skuddåret. Isåfall tror jeg det har såpass lav prioritet at det tar lang tid før du/dere hører noe. Kan hende du/dere får razzia om 6 mnd, hvem vet, kommer veldig an på politiet der dere bor. Om det er på bygda, kan du være uheldig å bli prioritert pga cowboy bygdesnut...
Sikkert lurt å holde det ryddig hjemme en stund...
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk en pakke stoppet med weed og politiet dukket ikke opp før litt etter 30dager etter pakken skulle ha vært framme
Tenk på at "pakken" kan ha blitt feilsendt, eller skadet/ødelagt. Det brukes maskiner til å sortere post, og da går det av og til galt.
Enig med slank margyge. Mest sannsynlig har du blitt lurt eller så har hun loket og sendt feil. Men rydd gjerne leiligheten for ulovligheter og vær klar for besøk.
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gikk 3 uker før jeg fikk min, idioten hadde skrevet navnet mitt feil
Anonym bruker
"Plaprende Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du godt synlig navnelapp på postkassa?
Bestilte greier, som ikke ankom, og ble selvfølgelig stressa.
Viste seg at navnelappen på postkassa mi ikke var så synlig for postmannen/-dama som leverte den dagen, og brevet ble i stedet for sendt til min adresse nummer to, hos et familiemedlem