Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 4681
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som tittelen sier, hva er det drøyeste eller desperate du har gjort for å kunne røyke weed?

Solgt deg selv? Vold? Stjålet?
Anonym bruker
"Villig Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ingen av delene. Men dama mi gjør hva som helst for neste dose. Har sett mange stjele av hverandre eller ikke gjøre opp skyld i stoner miljøet.
Har skrapa opp små biter med hasj som har blitt tråkket ned i gulvet over lang lang tid med en kompis og laget jointer av det.

Usj.
Venta til jeg har råd? Evt lånt litt av noen? Siden det ikke er snakk om noen avhengighet på røykings så venter jeg som regel bare til jeg har råd.
Naska på Clas Ohlson, tok det med på en annen Clas butikk og sa jeg angra på kjøpet= cash rett i hånda
Anonym bruker
"Ferdig Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røykt denne nasty tjæren som sitter igjen i bongen
Første som skjer når jeg går tom at jeg prøver å skrape rester ut av plast som har vært rundt plater. Så over til å samle små biter fra gulvet og tilslutt i nøden skrapes pipa.

Når alt dette er tomt og jeg fortsatt bæder så spør jeg noen om å låne et par gram eller noen hundrelapper.

Før når vi var så små at ikke vi hadde inntekt så var det andre boller. Har blandt annet syklet 3 mil midt på natta for å hente ett gram bønne som jeg spleiset på med to andre. Har sammen med venner stjelt hasj av foreldrene deres. Det laveste jeg har sunket er å selge 0.8 som et gram for å få en gratis 0.2
har plukka sigarette sneiper og tatt det lille tobakken som er i enden og røykt det på en tørr bong, nei hadde ikke hasj var en tørrbong jeg bare hadde liggende. Hadde bare sjukt røyksug og hadde ikke penger eller sigaretter jeg kunne knabbe. Var sånn 18 og er en mine laveste punkt
Har vært tom for sigg å samla sneiper i ovnen eller askebegeret ut og gått over grinderen med nål i gjengepartiet og overalt for å få ut absolutt alt.
Fuck Mr. Plod!
Jeg satt ute i vinter, 1 minus grad og kliss våt.

Valgte å sitte ute resten av natta og sove på bensinstasjonen, bare for å kunne røyke mere.

Alternativet var å dra hjem og legge seg i en varm seng.

Rart hva man bortprioriterer for å kunne røyke noe man "ikke blir avhengig av" -my ass
Det har vel å krite plater for å få egenrøyk og- penger så jeg ikke har vært blakk mer
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Naska på Clas Ohlson, tok det med på en annen Clas butikk og sa jeg angra på kjøpet= cash rett i hånda
Vis hele sitatet...
Trenger du aldri noen kvitteringer eller noe, for å bevise at tingene faktisk har blitt kjøpt hos Clas Ohlsson?

En del butikker krever vel for eksempel kvitteringer fra kjøpet, og noen ganger at tingene har blitt kjøpt ved den samme butikkene som der man leverer tilbake tingene.
Sitat av Fishface Vis innlegg
Trenger du aldri noen kvitteringer eller noe, for å bevise at tingene faktisk har blitt kjøpt hos Clas Ohlsson?

En del butikker krever vel for eksempel kvitteringer fra kjøpet, og noen ganger at tingene har blitt kjøpt ved den samme butikkene som der man leverer tilbake tingene.
Vis hele sitatet...
Kommer nok an på hvem du møter og hvilke policy de kjører. Når jeg jobbet i butikk så ga jeg retur uten spørsmål på varer vi har selvom de egentlig skulle ha kvittering. Så klart om du blir en gjenganger så blir det flagget, eller om det er noe veldig dyrt/du virker shady
Sist endret av Lyra; 8. juli 2022 kl. 18:18.
Sitat av Fishface Vis innlegg
Trenger du aldri noen kvitteringer eller noe, for å bevise at tingene faktisk har blitt kjøpt hos Clas Ohlsson?

En del butikker krever vel for eksempel kvitteringer fra kjøpet, og noen ganger at tingene har blitt kjøpt ved den samme butikkene som der man leverer tilbake tingene.
Vis hele sitatet...
Som Lyra sier, går som regel fint på billige varer. Var vel rundt tohundrelappen. Mindre sjans for alarmer au.
Har røykt weed i 10 år men har aldri hvert så desperat. Kjenner ærlig talt ingen som faller under denne kategorien.
BRAND ∞ STRONG
Dro på en ca to timers tur som inkluderte ferge til Nesodden og buss langt faen i vold sammen med en kompis
relativt sent på kvelden pga. et mulig opplegg. Fikk ikke tak i en dritt og siste buss/båt var gått.

Holdt på å gå til rettsak mot hele verden
Solgte mint i joints med 0.2 bønne og kalte det for pre rolled weed, folk betalte 500kr per j og kom altid tilbake for en eller annen grund.. Men yea slutta med det da jeg starta en låvlig online business..
Sitat av Abalo Vis innlegg
Solgte mint i joints med 0.2 bønne og kalte det for pre rolled weed, folk betalte 500kr per j og kom altid tilbake for en eller annen grund.. Men yea slutta med det da jeg starta en låvlig online business..
Vis hele sitatet...
Hva for noen idioter betaler 500kr for en joint?
Anonym bruker
"Skrikende Krabbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mest desperate er vel å gå rundt til smokespots og plukke joints og kickere folk har mistet. Fant faktisk overaskende mye, kunne fort finne 1gram eller to på en liten tur.

Ellers i mine yngre år røyket jeg tjæra fra pipa, kan ikke anbefales.
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skrapet pipa og røyka det på bøtte
Sitat av Gnarve Vis innlegg
Har røykt weed i 10 år men har aldri hvert så desperat. Kjenner ærlig talt ingen som faller under denne kategorien.
Vis hele sitatet...
Dritbra for deg!
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Var på ferie et sted i Norge for noen år siden. Begynte å bli fysen på noe å røyke, men det stedet var et lite sted, så var ingen å spørre.
Kom på noen i dette forumet som bodde der. Kontaktet vedkommende, vi møttes og røyket sammen to ganger før vi skilte våre veier og jeg reiste tilbake til bostedet mitt.
Dro fram en gammel tråsykkel som ikke har vært brukt siden 1960-tallet (bokstavelig talt), byttet slanger i hjulene og la ut på en ferd til et sted som egentlig er flere titalls kilometer unna hvis man benytter offentlig vei. For å korte ned avstanden dro jeg sykkelen over et 3-400 meter høy fjellkjede og kortet dermed turen med 2/3 deler. Måtte gå ned bakker fordi jeg hadde ingen bremser. Sykkelen holdt nesten helt frem til målet - kjedet røyk 2-3 km før finish. Fikk meg en olympisk treningsøkt, fikset røyk (mestringsfølelse!), men måtte vente leeenge på en buss for å komme tilbake (svært dårlig kollektiv transport i de strøkene).
Anonym bruker
"Målløs Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stjålet.

Eller det drøyeste var å skrape plastikkgrinder, føltes dødelig i lunga.

Mest oppurtunistiske var en fremmed roach jeg fant på toalettet under en konsert.
Aldri følt at jeg «må» røyke.
Alltid hatt råd, tid og anledning når jeg har valgt å kjøpe og røyke.
Har aldri prioritert ned noe annet viktig for å røyke heller.

Sluttet desuten å drikke alkohol takket være cannabis.
Sist gang jeg var full var for over 8 år siden. Og har ikke drukket mer enn 1-3 øl i året de siste årene.
Anonym bruker
"Svak Pegasus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drøyeste … løyet om hva jeg lånte penger til. Weed er ikke noe å være så desperat av.

Andre stoffer derimot, jeg rana et apotek. Aldri utøvd vold eller truet / presset noen aggressivt.
Anonym bruker
"Bitter Moskusfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Plukket opp små hasj biter fra gulvet mitt å røyka det
Bodde ganske på bygda da jeg var yngre, tok taxi for over 4000,- for å få kjøpt meg 2g med røykings og en pakke sigg..
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Bodde ganske på bygda da jeg var yngre, tok taxi for over 4000,- for å få kjøpt meg 2g med røykings og en pakke sigg..
Vis hele sitatet...
Dæven, hvordan følte du deg når du kom hjem og endelig fikk tatt 4000 kroners jointen? Var det verdt det?
Gått rundt i joint sneipe området og laget en restjoint av alle bunnene. Litt verre enn at de er dine. Meg og en kompis.
Klarte å søle kaffe over siste siggene jeg hadde - varmet tobakken opp i ovnen på stekepapir og lot det lufttørke en tid etterpå før jeg rulla en rivende tørr en.
Gått i mange timer på natta på vinteren.

Ligget på gulvet med lommelykt closeup nedi langhåra stueteppe i over halvannen time, å finkjemma hver bidige centimeter av det teppet mellom hvert eneste hår (omtrent med lupe og pinsett) for å finne nok 0,00001g rester fra tidligere mekk så jeg fikk nok til joint.
Skrapa kickere fra gulvet.
Det smaker helevete, men der og da funker det akkurat bra nok.
Virker som det er standard stoner stuff
Ble klepto i pillerus og stjal hasj fra bordet på et nach og fikk masse pes når de fant det ut. Hadde to plater i sekken så trengte ikke den ræva femmern engang men det fikk meg til å stoppe å sluke piller i fylla vertfall!
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Første som skjer når jeg går tom at jeg prøver å skrape rester ut av plast som har vært rundt plater. Så over til å samle små biter fra gulvet og tilslutt i nøden skrapes pipa.

Når alt dette er tomt og jeg fortsatt bæder så spør jeg noen om å låne et par gram eller noen hundrelapper.

Før når vi var så små at ikke vi hadde inntekt så var det andre boller. Har blandt annet syklet 3 mil midt på natta for å hente ett gram bønne som jeg spleiset på med to andre. Har sammen med venner stjelt hasj av foreldrene deres. Det laveste jeg har sunket er å selge 0.8 som et gram for å få en gratis 0.2
Vis hele sitatet...

Du har syklet 3 mil?

Stakkar, prøv å sitt på en lettsykkel iført shorts og tskjorte i 7 grader på høsten på kvelden !!! Helt jævlig, trengte nesten flammebrenner for å komme av hahaha
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bøtte trekk 1 om natta på en uke dag i kjelleren til foreldrene mine.

Og ja, røyka også grønt i kjelleren og måtte innrømme hva jeg hadde gjort fordi de trodde det kunne være noe feil med det elektriske annlegget.

På min verste rivo binge tok jeg flaske bong hits i samme kjeller før jeg skulle på et jobbsøke kurs.
Samme kurs noen måneder senere spiste jeg en insane amounts av caramel edibles.

Var super paranoid hele dagen, tilogmed på rivo. Knall røde øyne og fikk ikke med meg en dritt den dagen.
Etter hvert spørsmål jeg fikk måtte jeg bare be like "eehhhh" fordi jeg ante ikke hva han snakket om
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ahh beklager dobbel post men missforsto spørsmålet.
Sitat av 420master Vis innlegg
Du har syklet 3 mil?

Stakkar, prøv å sitt på en lettsykkel iført shorts og tskjorte i 7 grader på høsten på kvelden !!! Helt jævlig, trengte nesten flammebrenner for å komme av hahaha
Vis hele sitatet...
Tviler ikke kjørte selv lett sykkel et par år og jeg har kledd meg alt for lite noen ganger, har måttet stoppe bare for å holde på den varme potta som varmet opp hendene mine
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Drøyeste var ikke noe ekstremt egentlig men spamma ned en dealer jeg kjenner, ville ha stims i en rivo rus og maste fra kl 3 til 4 om natta.

Not smart thing...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som tittelen sier, hva er det drøyeste eller desperate du har gjort for å kunne røyke weed?
Vis hele sitatet...
Tror det må ha vært da jeg gikk tom for noe weed som var helt fantastisk behagelig og skulle tømme grinderen.

Det ble en del kliss som jeg ikke fikk ut så jeg slengte grinderen, som jeg trodde var i rustfritt stål, på en kokeplate for å suge i meg røyken gjennom et sammenrullet ark, men etter hvert som grinderen ble varmere innså jeg at den slettes ikke var av rustfritt stål, men en eller annen kobberlegering med stålimiterende emalje/maling på.
Denne malingen begynte å boble og ryke nesten like mye som innholdet i grinderen, men jeg valgte å suge i meg røyken likevel.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Knask Vis innlegg
malingen begynte å boble og ryke nesten like mye som innholdet i grinderen,
men jeg valgte å suge i meg røyken likevel.
Vis hele sitatet...
Tror du nettopp sikret deg en pallplassering .
Å røyke maling kan jeg ikke huske å ha lest her før.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Tror du nettopp sikret deg en pallplassering .
Å røyke maling kan jeg ikke huske å ha lest her før.
Vis hele sitatet...
Jeg jobber som maler, og vil bare si jeg reagerte med vantro når jeg leste det. Haha, hvis det er lakk/maling som koker når det blir varmt er det mye løsmidler og er heller ikke heelt utenkelig at den inneholder bly eller tilsvarende