Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 3474
Noen som vet hvordan jeg kan se svarene på itslearning prøver med checkbox/multiple choice oppgaver? Har selv prøvd å se litt ved hjelp av inspect, men klarer ikke å finne noe. Er ikke veldig erfaren med koding, men må jeg skrive en command på console kanskje?

SVAR ASAP
Sist endret av Nanobob; 27. februar 2022 kl. 01:14.
Uten å ha sett på det, så tviler jeg veldig på at de sender disse svarene til klienten før prøven er avsluttet. Greit at IL har en litt... ufiatterende historikk med informasjonssikkerhet, men det må da vel være grenser?
Trådstarter
30 2
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Uten å ha sett på det, så tviler jeg veldig på at de sender disse svarene til klienten før prøven er avsluttet. Greit at IL har en litt... ufiatterende historikk med informasjonssikkerhet, men det må da vel være grenser?
Vis hele sitatet...
Det var en på skolen jeg gikk på før som fant ut svarene på alle itslearning prøver ved hjelp av kodene. Har desverre ingen kontakt med han...