Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  85 10429
Sitat av TidensTann Vis innlegg
Er du heldig, har du 1-3 dager igjen. Jeg bruker å bli bedre etter 4-6 dager. Men har hatt abstinenser i opp mot 12-14 dager. Krysser fingrene for at du snart merker bedring
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det😊
Du gav meg et lite håp nå, ha en fin dag😊
Har lest hele tråden og skjønner fortsatt ikke hvorfor du ikke involverer legen når du har problemer med hjertet og i tillegg forteller om skremmende, muligens livsfarlige abstinenser for din del. Det er jo legen din som skriver dette ut, så hvorfor ikke bare gjøre det ordentlig og trygt så du slipper å få flere panikk-anfall, eller i verste fall d.. Er ikke noe skam å trappe ned i samråd med lege, du har gått på medisinen i 16 år fast, du har ikke bare noen dager igjen, beklager..
Sist endret av itschaaaboyyy; 11. februar 2022 kl. 10:35.
Jeg har mine grunner og har forklart alt i tidligere innlegg�� ha en fin dag��

Hei igjen��
Formen min er faktisk bedre nå etter et langt varmt bad, det gjorde underverker for kropp og sjel. Jeg er fremdeles sliten etter nattens strabaser men har bare tatt 1/2 pinex forte og 100 mg neurontin hittil dette døgnet - prøver å hale det så langt jeg kan.
Ha en fin dag ��
Sist endret av Lizzy52; 11. februar 2022 kl. 13:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Stå på Lizzy52. Heier på deg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Stå på Lizzy52. Heier på deg
Vis hele sitatet...
Tusen takk for det😊

Dag 5 uten tramagetic 🤮🤮

Fy faen🤮 for en dag, smerter fra helvette rir kroppen min nå, pluss en sånn vanvittig tåke inni hodet. Akkurat som om jeg må ha forstørrelsesglass for å se de tingene rundt meg. Har spist 1/2 pinex forte og 100 mg neurontin hittil i dag, pluss jeg har tatt 3 gr Paracet og 1200 mg Ibux - tro d eller ei men det hjelper faktisk på smertene😅
Pulsen har stabilisert seg det siste døgnet , samt at jeg fikk 4,5 timer sammenhengende søvn i natt , ingen kramper😅

Ha en fin kveld og takk for oppmuntrende ord jeg har fått😊💜
Sist endret av Lizzy52; 12. februar 2022 kl. 14:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bra at du ennå holder ut ��
God morgen😊
Dag 6 uten😅
Endelig😍 syns jeg ser et lite blink av lys i enden av tunellen i dag, og det er noe som virkelig hjelper på motivasjonen nå.

Natten har vært preget av rykninger i beina og hyppige oppvåkninger. Pulsen er nå stabil og d er jeg veldig glad for.
Verre m smertene i kroppen , og den vanvittige trøttheten jeg føler på, men jeg begynner å bli klarere i hodet og det er utrolig deilig - klarer å tenke rasjonelt å ikke la frykten ta overhånd sånn som tidligere i uken.

Håper og tror jeg er igjennom det verste nå, kroppen er rolig nå og d er godt.
Prøver meg m 1/4 pinex forte *2 i dag og 100 mg neurontin fordelt på 2 doser så ser jeg hvordan jeg responderer på det.


Ha en fin søndag😊
Veldig bra
Det hadde kanskje vært en tøffere avgjørelse å ta på forhånd om du visste mye om hva som ville komme.

Godt å lese at du opplever at ting roer seg og blir mer stabilt.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Veldig bra
Det hadde kanskje vært en tøffere avgjørelse å ta på forhånd om du visste mye om hva som ville komme.

Godt å lese at du opplever at ting roer seg og blir mer stabilt.
Vis hele sitatet...
Hei hei😊 og takk for hyggelig melding😊
Hadde jeg visst hva som ventet meg hadde jeg gjort som de fleste anbefalte meg, nemlig Nedtrapping 😇 jeg undervurderte abstinensene kraftig.

Heldigvis er jeg sta som et esel, tror nok d har hjulpet meg hittil. Jeg er nok ikke igjennom det, men vet nå hva som bor i meg , så jeg håper og tror jeg klarer å komme meg av pillen.
Ha en fin dag😊
Utrolig sterkt!! Stå på
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Utrolig sterkt!! Stå på
Vis hele sitatet...
Takk for det😊
Sitat av Lizzy52 Vis innlegg
Hei hei og takk for kommentar 😊
Nei har ikke snakket m lege ang avvenning. Dette er noe jeg vil selv, ja det har vært ganske skummelt innimellom ang hjertet.
Har fikset høy puls m betaablikkere som jeg har forskjøvet inntaket på, og det funker foreløpig 😊 ha en fin dag😊

God morgen 😳😳
Eller det passer vel heller med å si at d faen ikke er noen god morgen her i huset🥲
Dag 4 uten tramagetic 😱
Gjett om hjernen min leker m meg nå. Det er så utrolig fristende å gi faen i denne avvenningen, og bare knekke i meg en trammis men jeg har fremdeles staheten intakt😅
Fikk 20 min søvn denne natten, kramper av en sinnsyk dimensjon har ridd meg i hele natt - jeg har trakket tørt rundt i huset mens jeg har skreket og grått mine modigste tårer. - godt d er langt mellom naboene her😅 For en fantastisk mann jeg har, som har strekt musklene mine, trøstet meg og hjulpet meg så godt han har kunnet❤️
Jeg var sjeleglad når klokken bikket fem i morges sånn at jeg kunne ta 1/2 pinex og 100mg neurontin , d var akkurat nok til at kroppen roet seg slik at jeg fikk en time m søvn 😊gjett om det var godt.
Merker jeg er vanvittig trøtt og tung i kroppen nå men det er vel småtterier i d store og hele😊

Er jeg halvveis nå?

Er d noen som har peiling på hvor langt jeg har igjen inne i denne mørke tunellen jeg befinner meg i ?
Føler jeg trenger et lite lysglimt av åpningen langt der fremme 😅

Ha en fin dag💜
Vis hele sitatet...
Kjenner du på noe form for bedring nå?
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Kjenner du på noe form for bedring nå?
Vis hele sitatet...
Hei hei😊
Ja formen er faktisk bedre i dag👍😇
Skjelver ikke i dag men er vanvittig sliten😅

Dag 7😊
I dag har jeg det bedre, ser en lysning i tunellen, og d er jeg vanvittig glad for😅
Sov bare 3 timer i natt men det gikk greit, ingen kramper.
Smertene i kroppen har og roet seg - bare gangsperren gir seg snart så blir d enda bedre
Jeg skjelver litt ennå men d er roet seg kraftig.

Håper dere får en fin dag😊
Sist endret av Lizzy52; 14. februar 2022 kl. 11:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Da høres det ut som du er over det værste. Bra jobbet��
Sist endret av TidensTann; 14. februar 2022 kl. 12:07.
Sitat av Lizzy52 Vis innlegg
Hei hei��
Ja formen er faktisk bedre i dag����
Skjelver ikke i dag men er vanvittig sliten��

Dag 7��
I dag har jeg det bedre, ser en lysning i tunellen, og d er jeg vanvittig glad for��
Sov bare 3 timer i natt men det gikk greit, ingen kramper.
Smertene i kroppen har og roet seg - bare gangsperren gir seg snart så blir d enda bedre
Jeg skjelver litt ennå men d er roet seg kraftig.

Håper dere får en fin dag��
Vis hele sitatet...
Du er ganske så tøff, det må jeg si. Denne reisen burde du være stolt av!
Sist endret av skrpappa; 14. februar 2022 kl. 14:03.
14 år kontinuerlig på smertestillende Opiater og du oser positivitet og håp på dag 7 uten Du er seig som faen!

Hvordan har du greid deg egentlig? La meg stille spørsmålet så det blir enklere å svare:

Nevn fire grunner (enten interne eller eksterne motivasjoner) som har holdt deg motivert nok til å klare å la vær å sprekke og ta Tramagetic. Jeg er veldig interessert i nøyaktig hva som gjør at du har greid å stå i det på tross av så stort ubehag.

Hvor mye Pinex forte og Neurontin har du tatt disse dagene?
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
14 år kontinuerlig på smertestillende Opiater og du oser positivitet og håp på dag 7 uten Du er seig som faen!

Hvordan har du greid deg egentlig? La meg stille spørsmålet så det blir enklere å svare:

Nevn fire grunner (enten interne eller eksterne motivasjoner) som har holdt deg motivert nok til å klare å la vær å sprekke og ta Tramagetic. Jeg er veldig interessert i nøyaktig hva som gjør at du har greid å stå i det på tross av så stort ubehag.

Hvor mye Pinex forte og Neurontin har du tatt disse dagene?
Vis hele sitatet...
Hei igjen krystallkongen😊😊
2 pinex forte og 2 *100 mg neurontin fordelt på 2 doser m ca 12 timers mellomrom, samme onsdag, mener jeg, de første dagene er litt blurrete for meg, jeg tok 1/2 pinex og 100 mg neurontin 2 ganger daglig frem til lørdag , på lørdag delte jeg opp resten av pinexen i fire biter og tar kun når d var krise sammen m 200 mg neurontin . Har igjen nå kun 1,5 pinexer av 10 stk som jeg hadde på tirsdag morgen, og de skal jeg spare så lenge jeg kan😳
Betabokkerne mine har jeg hatt stor nytte av , når hjerte har hoppet ut av kroppen å lagt å banket på gulvet v siden av meg😱 fy faen jeg har vært redd, skikkelig redd😳
Dette er medisiner som har lagt i skapet i mange år, så jeg har ingen toleranse for de.

Motivasjonen min er å være m barnebarnet mitt og huske om ti år alle rare ting hun gjør og sier.
Har tenkt mye på når yngste min var liten, jeg har problemer m å huske alle opplevelsene vi hadde, pga medisinene jeg har gått på.
Dette er kun en ting, men egentlig den største motivasjonen til å slutte, har jeg komt frem til de siste dagene, få tilbake humøret mitt som jeg har merket har blitt dårligere m årene. Pluss tiltakslysten
Tror jeg egentlig bare er jævlig sta og når jeg setter meg noe i hodet så skal jeg gjennomføre, koste hva d vil.
Men fy faen, dette håper jeg blir det verste jeg går igjennom som menneske, utenom å miste noen som står meg nær 😊
Håper jeg svarer deg greit😊💜
Fin kveld til deg og happy Valentine🌹
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har sluttet noen ganger på Tramadol, men går bestandig tilbake, etter en stund. Begynte vel med tramadol på 90 tallet. Da var leger veldig slepphendt. Etterhvert som det ble vanskelig å få det lovlig, har man fikset det på andre måter. Jeg merker også at det er mye jeg ikke husker, og har tenkt at det kan være all opioid-bruken som fucker til. Men etter å ha klart meg uten i en mnd's tid, klarer jeg å overbevise meg selv om at jeg trenger tramadol. Den fjerner jo smerter i kroppen, som hindrer meg i hverdagen. Så ikke lett, hehe

Og etter svært sterke abstinenser i 11 dager, sist jeg slutta, tror jeg ikke at jeg tar en ny runde med det første. Men har funnet ut at det er bra å slutte tidlig på sommeren. Man blir ikke så deppa da
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har sluttet noen ganger på Tramadol, men går bestandig tilbake, etter en stund. Begynte vel med tramadol på 90 tallet. Da var leger veldig slepphendt. Etterhvert som det ble vanskelig å få det lovlig, har man fikset det på andre måter. Jeg merker også at det er mye jeg ikke husker, og har tenkt at det kan være all opioid-bruken som fucker til. Men etter å ha klart meg uten i en mnd's tid, klarer jeg å overbevise meg selv om at jeg trenger tramadol. Den fjerner jo smerter i kroppen, som hindrer meg i hverdagen. Så ikke lett, hehe

Og etter svært sterke abstinenser i 11 dager, sist jeg slutta, tror jeg ikke at jeg tar en ny runde med det første. Men har funnet ut at det er bra å slutte tidlig på sommeren. Man blir ikke så deppa da
Vis hele sitatet...
Hei og takk for at du deler, godt å høre andres erfaringer😊
Ja d er ikke tvil om at d er tramadolen som ødelegger langtidsminnet, tiltakslysten i hverdagen, pluss orken generelt til å gå ut å gjøre praktiske ting, både m hus og hage,
Det er så lett å ta litt ekstra trammis hvis jeg/ kroppen har en dårlig dag, og plutselig så har d gått 14 dager og så er d å trappe litt ned igjen for å ikke overskride antall piller man har tilgjengelig😊
Gud jeg er lei av å telle piller😳

Abstinensene har vært helt grusomme🤮 og de frister ikke meg til å ta flere runder😊så kudos til deg for å ha gjennomført flere runder👏👏

Hjernen min har prøvd å få meg til å gå ut på kjøkkenet å ta en tramagetic flere ganger om dagen. Hvisker i øret mitt: herregud så dum du er som gjør dette mot deg selv, du må jo ha den pillen, med de smertene så MÅ jo du ta noe og denne pillen er jo helt fantastisk for deg, det sier jo både fastlege og spesialisten.

Hehe 😊ikke lett dette, men går d til helvette å jeg begynner igjen så skal jeg KUN ta hvis jeg har uutholdelige smerter.
Ha en fin dag og igjen : takk for at du deler 😊

Sitat av skrpappa Vis innlegg
Du er ganske så tøff, det må jeg si. Denne reisen burde du være stolt av!
Vis hele sitatet...
Tusen takk skrpappa😊 denne kommentaren varmer💜
Sist endret av Lizzy52; 15. februar 2022 kl. 06:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg heier på deg, Lizzy. Lykke til! <3
Sitat av toolate Vis innlegg
Jeg heier på deg, Lizzy. Lykke til! <3
Vis hele sitatet...
Tusen takk toolate🥰

Sitat av TidensTann Vis innlegg
Da høres det ut som du er over det værste. Bra jobbet��
Vis hele sitatet...
Håper virkelig det og
Tusen takk for det🥰

Dag 8 😳
Tenk at i dag er d 8 dager uten trammis, 😍😍gjett om jeg er stolt av meg selv, syns jeg fortjener roser i dag av mannen min😂😂
I dag føler jeg at jeg er mye bedre. Fikk 7 timer søvn i natt og det har gjort godt. Tok 1/4 pinex forte kl 06.00 i morges og så tar jeg 1/4 pinex kl 18.00 - da har jeg 1 tablett jeg kommer til å dele i 4 sånn at jeg har 1/4 i 4 dager til, satser på at det holder😅 Neurontinen jeg har kommer jeg til å bruke i nød, dvs hvis jeg får skjelven igjen.
Merker nå at d er tankene jeg må begynne å jobbe med, tanken på å gå tom for pinex satt en støkk i meg i morges , men det får jeg ta når d kommer. Satser på at jeg da klarer meg uten denne krykken som pinex har vært disse dagene.

Ellers så er formen min bedre i form av at jeg er klar i hodet og tåken er vekke😅 og takk gud for det, øresusen er vekke og jeg hører noe annet enn pulsen og en intens during. Jeg kan høre fuglene i trærne igjen, og det gav meg en enorm lykkefølelse i dag - gu så banalt det høres ut - jaja d driter eg i 😂😂😂
Jeg har jo selvfølgelig smerter som er helt jævlige men jeg knasker Ibux og Paracet som sukkertøy nå så lenge jeg må. Får jeg problemer m leveren får jeg ta d når d kommer😊
Håper og tror jeg er over det verste nå, det vil de neste dagene vise😅
Ha en fortreffelig dag😘❤️ Og tusen tusen takk for oppmuntrende ord dere har gitt meg🌹🌹🌹
Sist endret av Lizzy52; 15. februar 2022 kl. 10:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Veldig hyggelig å lese at det går så bra med deg
Sitat av Jerna Vis innlegg
Veldig hyggelig å lese at det går så bra med deg
Vis hele sitatet...
Tusen takk jerna🥰

Hei hei 😊
Dag 9 uten pillen🤮
Og der gikk all livsgnisten ut av meg🥲🥲 jeg er skikkelig deprimert i dag, altså sånn ligge under dyna i mørket deppa. Bare går rundt å griner🥲
Lurer på om d kan hjelpe m en neurontin ? Tror d er avvenningen som har skylden for dette og😇
Jaja ha en fin dag
Klem fra meg🥰
Sist endret av Lizzy52; 16. februar 2022 kl. 10:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dag 10 var like ræva som dag 9😊
Dag 11 😊
Er litt bedre i dag, merker jeg ser mye lysere på verden i dag.
Det har vært utrolig vanskelig å la vær å ta en pille, siden de ligger i skapet. Jeg er ikke klar for å levere de inn på apoteket ennå. Jeg må ha de der i tilfelle…..
Jeg er nok mentalt avhengig, mer enn jeg er klar over.

Dette har vært vanvittig tungt for kroppen, kjenner jeg er totalt utslitt.
I dag skal jeg gå meg en tur for første gang på 12 dager😊blir spennende å se hvordan d går.

Ha en fin dag😊
Hvordan er det med smertene?

Synes du er utrolig tøff!
Sitat av Susa Vis innlegg
Hvordan er det med smertene?

Synes du er utrolig tøff!
Vis hele sitatet...
Takk for det😊
Smertene i kroppen er bedre i dag , men spiser mye Ibux og Paracet 👍

Dag 12 og 13
Sover mye, tror aldri jeg har vært så sliten og slapp noen gang��
Er glad jeg har mulighet til å være i ro og bare tenke på meg selv for tiden
Humøret er helt på bunn, men tipper d blir bedre etterhvert��
Ha en fin dag��
Sist endret av Lizzy52; 20. februar 2022 kl. 12:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Men da kan du gratulere deg selv med at du har kommet deg gjennom det værste. Det er ekstremt vanskelig, når disse smertene og abstinensene herjer, dag etter dag. Humøret kommer også til å bli bedre, dag for dag. Så gratulere
Sist endret av TidensTann; 20. februar 2022 kl. 14:13.
Du gir slipp på det gamle, for å slippe inn det nye

Ta dag for dag, du har allerede kommet langt
Sitat av TidensTann Vis innlegg
Men da kan du gratulere deg selv med at du har kommet deg gjennom det værste. Det er ekstremt vanskelig, når disse smertene og abstinensene herjer, dag etter dag. Humøret kommer også til å bli bedre, dag for dag. Så gratulere
Vis hele sitatet...
Tusen takk😊😊
Det har vært knalltøft og er tøft ennå, men satser på en bedre dag i morgen, ha en fin kveld😊

Sitat av Jerna Vis innlegg
Du gir slipp på det gamle, for å slippe inn det nye

Ta dag for dag, du har allerede kommet langt
Vis hele sitatet...
D er sant😊
Tenker at morgendagen blir bedre😊
Ha en fin kveld😊

Hei😊
En kjapp oppdatering fra meg😊
Dag 13 uten Tramagetic
Er mer våken i dag, men humøret er ikke i nærheten av det det har vært, og dette var jeg ikke forberedt på. Dagene er tunge, slapp og tiltaksløs er vel det jeg er. Orker knapt å gjøre noe i heimen, og sier til meg selv at alt blir bedre i morgen.
Satser på det🥰
Ha en fin dag💜

Sitat av Lizzy52 Vis innlegg
Tusen takk😊😊
Det har vært knalltøft og er tøft ennå, men satser på en bedre dag i morgen, ha en fin kveld😊



D er sant😊
Tenker at morgendagen blir bedre😊
Ha en fin kveld😊

Hei😊
En kjapp oppdatering fra meg😊
Dag 13 uten Tramagetic
Er mer våken i dag, men humøret er ikke i nærheten av det det har vært, og dette var jeg ikke forberedt på. Dagene er tunge, slapp og tiltaksløs er vel det jeg er. Orker knapt å gjøre noe i heimen, og sier til meg selv at alt blir bedre i morgen.
Satser på det🥰
Ha en fin dag💜
Vis hele sitatet...
Mener dag 14, de går litt i surr😅
Sist endret av Lizzy52; 21. februar 2022 kl. 14:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Får du gått deg noe tur eller noe? Det hjelper sikkert å ta endel vitaminer og gå seg noen turer. Blir bedre å sitte da ihvertfall
Sitat av Jerna Vis innlegg
Får du gått deg noe tur eller noe? Det hjelper sikkert å ta endel vitaminer og gå seg noen turer. Blir bedre å sitte da ihvertfall
Vis hele sitatet...
Hei og takk for svar😊spiser mye vitaminer.
Jeg kommer meg desverre ikke ut nå pga kulden, leddene mine tåler det ikke, men er meldt mildere mot helgen og da skal jeg ut en tur. Det er jo en av grunnene til at jeg brukte trammis i utgangspunktet, men jeg kan jo gå så mye jeg orker inne da vi har en gammel tredemølle en plass😊👍 takk for at du fikk meg på ideen👏👏
Ha en fin dag😊😊
Dag 15 og 16 😊
Nå er jeg ute av tunellen og humøret er på vei tilbake👏⭐️
Endelig ser jeg lysere på tilværelsen. Hadde jeg visst hvor jævlig abstinensene var, hadde jeg aldri aldri gjort det på denne måten. Pinexene og neurontinen har hjulpet meg noe helt enormt. Heldigvis hadde jeg de til å hjelpe meg igjennom det verste. Tror neppe jeg hadde klart avvenningen uten de. Pluss støtten fra dere😍😍har vært viktig.
Jeg har tramadol liggende i skapet, for jeg vet at jeg må ty til de enkelte dager, for å ikke bli sengeliggende over flere dager, men de skal kun brukes i nødstilfeller. Jeg har all respekt for abstinensene disse pillene fører med seg og jeg vil ALDRI oppleve de igjen.
Håper at hver dag blir bedre, og det vet jeg at de blir😊
Jeg hadde aldri kommet meg igjennom disse 15 dagene hvis jeg ikke visste at jeg hadde piller i skapet - tror det gjorde noe med staheten min, jeg ble enda staere. Pluss jeg er glad for at jeg har de liggende - at jeg slipper å stresse med ny resept fordi jeg har spist opp før tiden -det kjøret der, har jeg ikke hatt og takk gud for d.

Jeg er utrolig stolt av denne reisen jeg har gjort, men det har vært et sant helvette🤮 fy faen så dårlig jeg har vært, både fysisk og psykisk. De kroppslige plagene er over - tror jeg. Har ikke rørt hverken pinex eller neurontin på noen dager nå og kjenner ikke noe ubehag, så de pillene anbefaler jeg å ha tilgjengelig når du skal slutte med tramadol.

Håper alle dere som gidder å lese har en fantastisk dag😘❤️
Det var godt å lese. Ja det er ingen lek med pilleavhengighet. Gratulerer med å klart å hold ut til nå, godt at humør osv stabiliserer seg.


Ønsker deg en fin dag
Sitat av Jerna Vis innlegg
Det var godt å lese. Ja det er ingen lek med pilleavhengighet. Gratulerer med å klart å hold ut til nå, godt at humør osv stabiliserer seg.


Ønsker deg en fin dag
Vis hele sitatet...
Tusen takk Jerna😊😊
Veldig bra jobbet!

Jeg har vært avhengig av Benzo, og til tider har jeg opplevd at det er veldig vanskelig å holde seg unna hvis man har noe liggende og lett tilgjengelig :/

Bare vær forsiktig, nå som du har kommet så langt! Dette var en veldig interessant tråd, og du har all rett til å være stolt av deg selv. Abstinenser er hardcore.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Veldig bra jobbet!

Jeg har vært avhengig av Benzo, og til tider har jeg opplevd at det er veldig vanskelig å holde seg unna hvis man har noe liggende og lett tilgjengelig :/

Bare vær forsiktig, nå som du har kommet så langt! Dette var en veldig interessant tråd, og du har all rett til å være stolt av deg selv. Abstinenser er hardcore.
Vis hele sitatet...
Tusen takk krystallkongen🥰setter stor pris på alle råd du har gitt meg underveis, skal brukes kun i nødstilfeller for sånne abstinenser vil jeg aldri oppleve igjen, verste ukene i mitt liv 😊
Ha en fin dag🥰