Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2421
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
eg er 100% hetro og fer kun følelser for damer, men eg har også lyst til å prøve sex med det samme kjønn.

er eg bi?
Hadde et svar her inne kunne avgjort det for deg?
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Hadde et svar her inne kunne avgjort det for deg?
Vis hele sitatet...
Vær snill da, vet du kan Er såklart enig med deg dog, det burde være en personlig avgjørelse, men duden spør, kanskje er det en helt ny greie for han.
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Vær snill da, vet du kan Er såklart enig med deg dog, det burde være en personlig avgjørelse, men duden spør, kanskje er det en helt ny greie for han.
Vis hele sitatet...
Godt poeng! Joda, jeg tror ikke at du er bifil fordi om har tanker eller lyster, tenker du at det er så nødvendig å sette deg i bås? Tror du finner ut av det når du først begynner å prøve.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
eg er 100% hetro og fer kun følelser for damer, men eg har også lyst til å prøve sex med det samme kjønn.

er eg bi?
Vis hele sitatet...
Nei, foreløpig er du ikke bi, men det burde jo ikke stoppe deg i å finne ut av det, for kanskje er du det og det gir deg jo, kanskje, dobbelt så mange fisker å velge mellom

Ikke fornekt den følelsen, gjør ditt beste, og ærligste, forsøk på å finne noen som kan hjelpe deg med å finne ut av om du er bi eller ei.
Ikke nødvendigvis, vi fleste har hatt sex med noe som vi ikke blir tiltrukket av,
feks klokken 0300 desp sex.
Tror det handler om du blir tiltrukket til mann og dame, feks forhold med en mann.

Lysten på samme kjønn kan være spenningen, ulovligheten rundt det osv.. Det gjør deg ikke bi
Sist endret av alphamale1; 27. desember 2021 kl. 00:14.
Du er deg selv, uansett hvilket stempel andre vil gi deg. Vær ærlig med deg selv og dine partnere, de eneste begrensingene er de dere setter selv. Alle andre kan gå og føkke seg selv i trynet.
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bifili handler ikke om dine handlinger, men det du selv føler at du er. Føler du virkelig at du liker både menn og kvinner, og ønsker å identifisere deg som bifil, så er du bifil.

Man er nødvendigvis ikke bifil fordi man har sex med en fra begge kjønn. Det er på ingen måte en betingelse at du da identifiserer deg som bifil!

Jeg har også hatt mine perioder med usikkerhet, ettersom jeg faktisk kan se på en mann og begynne å fantasere om å ha sex med ham. Først var det forvirrende og ubehagelig, men jeg fant ut at dette er en helt naturlig ting, og som man kan oppleve med mange andre ting også. Det trenger ikke bety noe. Jeg identifiserer meg som hetero, og ønsker kun å involvere meg med damer.

Til og med psykologen min og stemora mi er jævlig fine, og jeg fantaserer om dem, men det betyr ikke at … ja, du vet??
Spiller det egt noen rolle?
Sitat av Blastabel Vis innlegg
Spiller det egt noen rolle?
Vis hele sitatet...
Ja, klart det gjør.
Sitat av Kloakk Vis innlegg
Ja, klart det gjør.
Vis hele sitatet...
Godt poeng
Når du tenner på sex med samme og motsatt kjønn heter det biseksuell. Når du får romantiske følelser for samme og motsatt kjønn heter det bifil. Mange liker ikke disse merkelappene siden seksualitet ofte kan være flytende fra perioder i livet og mange anser kjærlighet som flytende også (pan, faller for mennesket og ikke kjønnet) og liker bedre å bruke begrepet skeiv om seg selv som omfatter "alt" uten å ha en fast merkelapp
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
eg er 100% hetro og fer kun følelser for damer, men eg har også lyst til å prøve sex med det samme kjønn.

er eg bi?
Vis hele sitatet...
Bifil eller biseksuell? Du lurer kansje på om du kan være heterofil og biseksuell? I Norge har vi kødda det til litt språklig med vår fornorsking,

«Desverre» er dette blitt mye å sette seg inn i å forstå. «» fordi det er litt håpløst når du er ung, usikker å skulle finne ut av alt dette.

Legningen din,orientering som de nå kaller det er som du sier er 100% hetero hindrer deg ikke fra å endre seksualitet. Seksualitet endrer deg gjennom hele livet. Nå vil garantert alle homofobe hyle høyt i kor at de ikke kan bli homo men det er ikke det dette handler om, det er det seksuelle. Og hvordan du kan bli påvirket til å endre deg.

PS det er og helt vanlig at mange i perioder får lyst til å prøve sex med samme kjønn uten at det endrer noe særlig på det følelsesmessige.
Sist endret av Dough; 27. desember 2021 kl. 07:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.