Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2274
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Ikke første gang men når jeg tar noe coke, får jeg vondt i venstre side av magen? Og under venstre ribbein. Er det lever eller nyrer der? Skjer dette med flere? Er det tegn på hjerteinfarkt? Sorry men noier så jævlig ;/
Det kan være at du har spent musklene over lengre tid, så nå når stoffet går ut så kjenner du hvor mye det påvirker deg. Hvis du er redd for at du får hjerteinfarkt burde du dra på legevakten og få hjelp med det. Så kan det også være at du har drukket eller spist for lite sånn at luft samler seg i magen.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En venn av meg brukte ecstasy/mdma flere ganger i uken (sammenlignes med coke?) og fikk til slutt en episode hvor han la seg ned på gulvet og ba til gud (ateist btw). Han var sikker på at dette var ett hjerteinfarkt. Jeg vurderte seriøst å ringe etter en ambulanse. Han ble sendt på rehab, vet ikke hvordan han har det i dag. Han overlevde, heldigvis, grovt missbruk.

Tror dette er kroppen din sin måte å si nei takk på. Du har fått nok over lengre tider, du trenger en pause - kroppen din, spesielt hjertet vil sette pris på dette.

Det er ikke normalt å ta rusmidler å kjenne på fysiske smerter...
vet ikke om det er tegn på hjerteinfarkt, men opplever ofte selv når jeg tar KUN cola at jeg får noiern for alt mulig, er ikke sikkert det er noe farlig altså, men stopp med inntaket nå og forverrer det seg ringer du lege vakta eller 113
Høres ut som magesekken, men det kan da være alt mulig rart. Det er heller ikke uvanlig å få vondt i hjertet under mye stress, eller ved bruk av stimulanter som kokain og amfetamin. Man utsetter seg naturligvis for en risiko ved å ta slike stoffer og om man synes risikoen er verdt det eller ikke må en selv vurdere...
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som du strammer muskler i overkroppen og magen.. Kjent på det samme når det bare er cola som inntas på etterfest og alkohol har tatt slutt. Opplevd å bli støl i kroppen etter en kveld med cola?
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Antagelig bare ubevisste latente spenninger og stivheter i kroppen som forsterkes under rusen. Slike ting legger man ekstra merke til på sentralstimulerende. Prøv å strekke ut litt som du lærte i gymmen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En venn av meg brukte ecstasy/mdma flere ganger i uken (sammenlignes med coke?) og fikk til slutt en episode hvor han la seg ned på gulvet og ba til gud (ateist btw). Han var sikker på at dette var ett hjerteinfarkt. Jeg vurderte seriøst å ringe etter en ambulanse. Han ble sendt på rehab, vet ikke hvordan han har det i dag. Han overlevde, heldigvis, grovt missbruk.

Tror dette er kroppen din sin måte å si nei takk på. Du har fått nok over lengre tider, du trenger en pause - kroppen din, spesielt hjertet vil sette pris på dette.

Det er ikke normalt å ta rusmidler å kjenne på fysiske smerter...
Vis hele sitatet...
Rehab for MDMA?
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BenzoKnekk Vis innlegg
Rehab for MDMA?
Vis hele sitatet...
Han missbrukte MDMA, kokain, alkohol, og hasj over lengre tider og var helt ute på kjøret.

Men ja, du kan bli sendt på rehab hvis du er avhengig av rus og trenger hjelp. Om det MDMA eller noe annet spiller vel ingen rolle?
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
når jeg tar noe coke, får jeg vondt i venstre side av magen? Og under venstre ribbein
Vis hele sitatet...
Jammen så slutt med det da vel! Man tar vel ikke coke for å få vondt? Selv røyker jeg bare pot, men det er for å lindre smerter. Så en av oss må ha misforstått litt, og jeg tror ikke det er meg...
Er nok ikke tegn på hjerteinfarkt kompis, men det er helt klart på tide å lytte til kroppen nå

Ta det rolig de neste dagene, spis sunn mat, ta en gåtur, spill noe chill spill og la kroppen komme seg i gjenge igjen. Om det fortsetter etter det ville jeg ringt legen. Likevel så tror jeg det ordner seg helt ganske snappt