Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2458
Jeg har ikke kunnskap eller tid nok til å bygge egen PC, så lurer på hvilken butikk i Oslo området er best på dette? PCdeal har noen ferdige pakker, men som oftest, også hos andre er det gaming det handler om.
Jeg tenker at hvis jeg klarer å punge ut for en bra pakke for videoredigering (bruker Adobe Premiere Pro), så kan jeg også la kona spille den nye Witcher i pausene.
Jobber med 360 video, tatt opp med Insta360 OneX. Det er opplyst om 5,7K 30fps. Insta360 Studio har en fin plugin for Premiere, så jeg ender opp med 2:1 video som skal vises i en fulldome.
Tar alle tips imot med stor takk. Budsjett for hele pakka med monitor opptil 15.000. (eller mer hvis 4K monitor) + projektor.
Jeg ønsker også å kjøre videoene gjennom en 4K projektor, da er jeg usikker på om monitor behøver å være 4K, men hvis budsjettet tillater det, så blir det 4K.
Siden du har litt uvanlige krav kan en telefon til Komplett.no være beste løsningen.
Dessverre er nok komplett ditt eneste norske valg, jeg sier dessverre da jeg ikke har hatt noe annet enn problemer med komplett. Dårlig innpakning, deler som blir lagt i klem og ødelagt med null evne til å forstå at deres innpakking ikke holder mål. Og det har skjedd hver gang
Digital impils kan være en mulighet. De holder til i Oslo
Sitat av GreenRay Vis innlegg
Digital impils kan være en mulighet. De holder til i Oslo
Vis hele sitatet...
Glemte denne, hadde gått for DI

De har hatt stand og butikk på tg før