Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 9572
Vold mot offentlig tjenestemann er fengsel på stedet
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Bundy
Vel, la oss si jeg slo ned en politimann og sparket han mens han lå nede mens jeg var rusa, hvilken straff kunne jeg få?
Vis hele sitatet...
For et par år siden var jeg kraftig på fylla og fikk juling bla. en øl flaske i hodet++. Etter det husker jeg igrunn ikke mye, men det som skjedde var iallefall at jeg hadde løpt bort til en politimann som sto og holdt en venn av meg og slo denne politimannen 2ganger i ansiktet.

Eneste "skadene" han fikk var en liten blåveis. Måtte da sone 45dager i Kragerø fengsel.

Håper dette kunne være til noen hjelp.


Edit: Noen "bonus" opplysninger: (Personlige erfaringer)

Etter dette har jeg hatt to tilfeller hvor jeg har blitt idømet bøter for vold. Første etter politi saken ga 4000, mens andre ga 8000 grunnet "gjengags kriminell" eller hva det no var det sto i det teite brevet.

Så regner med du bor en god del mer en 4-5000 for dette ja. Mest sannsynlig fengsel vill jeg tro hvis vedkomende sa han var politi.
Sist endret av vulcaN; 2. juli 2007 kl. 01:51.
det er en på jobben til han pappa nå som skal i fengsel 3 eller 6 måner (husker ikke helt) for at han var ruset og slo til en politi mann.
Han sa ikke han var politi, also sivil i øyeblikket. Ble nok legemsfornærmelse på meg
som sagt før, så er Politiet er glad i sine egne, tipper max straff og de hadde banket deg opp kraftig, politiet gjør ofte som de vil

http://web3.aftenbladet.no/innenriks/article475286.ece

http://web3.aftenbladet.no/lokalt/article351040.ece

http://www.rogalandsavis.no/nyheter/article2823426.ece
Qoute Bundy: "My pain is constant and sharp, and I do not hope for a better world for anyone. In fact, I want my pain to be inflicted on others"

Ser jo ut som nicket ditt taler for saken, kan ikke akkurat si jeg synes synd på deg.

Uansett snakk om ip osv så må politiet spørre internettleverandør for å få tilattelse.
Sist endret av Kejerith; 2. juli 2007 kl. 23:30.
En bot er da langt fra ille
1: du hadde aldri klart å banke en politimann.
2: ikke bare hadde du fått jævla bank igjen etterpå, men du hadde fått straff for det også...
3: lite sykt i hodet sitt å lure på slike spørsmål...
Sitat av hyys
1: du hadde aldri klart å banke en politimann.
2: ikke bare hadde du fått jævla bank igjen etterpå, men du hadde fått straff for det også...
3: lite sykt i hodet sitt å lure på slike spørsmål...
Vis hele sitatet...
Det er jo helt riktig som du sier. Det viser seg jo også at det ikke handler om å banke opp en politimann. Å dunke ned en uforberedt person som jobber i politiet i fylla kalles blind vold. Dessverre kan slikt ramme alle, uansett arbeidssted.

Det tåpeligste av alt er at det virker som at Bundy i sitt hode fordreier den blinde volden til å bli en slags heroisk handling "skurk banker purk". At han er et svakt offer for stadige overtramp fra politiet, som så endelig slår tilbake.

Som en dårlig Hollywood film. Synd at historien er at han bare er enda en guttunge som ikke klarer å kontrollere rusen og aggresjonen sin.
Sitat av Kaunda
Det er jo helt riktig som du sier. Det viser seg jo også at det ikke handler om å banke opp en politimann. Å dunke ned en uforberedt person som jobber i politiet i fylla kalles blind vold. Dessverre kan slikt ramme alle, uansett arbeidssted.

Det tåpeligste av alt er at det virker som at Bundy i sitt hode fordreier den blinde volden til å bli en slags heroisk handling "skurk banker purk". At han er et svakt offer for stadige overtramp fra politiet, som så endelig slår tilbake.

Som en dårlig Hollywood film. Synd at historien er at han bare er enda en guttunge som ikke klarer å kontrollere rusen og aggresjonen sin.
Vis hele sitatet...
Slutt å finn på ting.
Desverre, jeg synes ikke det er noe særlig heroiske handling, Du tar feil.

Sitat av hyys
1: du hadde aldri klart å banke en politimann.
2: ikke bare hadde du fått jævla bank igjen etterpå, men du hadde fått straff for det også...
3: lite sykt i hodet sitt å lure på slike spørsmål...
Vis hele sitatet...
1. Hva vet DU om det.
2. Kommer ann på hvordan temperamanget og den fysiske tilstanden til politimannen. Og hvis du hadde LEST HELE TOPICEN så hadde du sett at han ikke var på jobb, derfor sivil.
3. Nei?