Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2425
Noen som kan oppdatere meg om hva som finnes av techno-/rave-allnighters i Oslo om dagen? Setter pris på alle tips!
hmm vet ikke om noe akkurat nå om dagen, men skulle vel vært en psytrance fest over helga, men den ble avlyst. Jeg får vite om arrangenter over diverse grupper å sider på facebook.
Det skulle egentlig vært MG-festival denne helga, men det ble avlyst... Technotribe/Bassline/Amenta hadde båtfest forrige helg (15-01) og det var en allnighter i sentrum (like ved Nationalteateret). Sånn generelt er det vel litt fy-fy å namedroppe for mye, og de beste pleier å være de "ingen" vet om, men jeg kan si såpass som at det i alle fall er noen privatfester/allnightere fremover...

Dra på noen "vanlige" arrangementer på Vanguard, Seed, Villa etc. og bli kjent med "de rette" der, så er det sikkert noen som vet om noe...

Jeg har vært mye på The Villa, og drar vanligvis dit når jeg drar ut. Men det har ikke resultert i noe særlig... Fikk et tips forrige gang, men så klarte jeg å glemme navnet. Hadde uansett vært ålreit med litt mer sikker oversikt over hva som foregår i Oslo. Rimelig lei av halv-fireklubbing, og kan ikke dra til Berlin hver helg (desverre)!