Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1684
http://nortrib.com/content/view/5714/

Hvis så er tilfellet, kan vi kanskje en gang for alle få slått fast, hvor ødeleggende det, er hvis en kvinnes ord kategorisk skal tillegges mer vekt en en manns!?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Om dette stemmer, vet jeg ikke.. Men jeg begynner å tenke hva slaks taktikker CIA har mot mennesker som de misliker.
Dette med Assange minner meg mer og mer tilbake til 2005 der en manipulerende, pengesyk mor hevdet at Michael Jackson hadde forgrepet seg mot gutten. Dette gjorde jo selvfølgelig hele verden tenkende, ettersom Mr.Jackson var et veldig enkelt bytte. Men så kom popkongens død, og gutten innrømmer at han aldri ble misbrukt av Jackson, faren til gutten tar selvmord og moren bytter etternavn fra Chandler til Jackson... Verste av alt var at CIA viste om denne løgnen, men gjorde alt for å få Jackson dømt.

Hva gjør ikke gale mennesker for litt status og penger? Jeg er så og si helt sikker på at noe lignende har skjedd med Assange med dette voldtekts' rykte. Skapet av gale mennesker, hindret av CIA..
...hvorfor skal CIA angripe Michael Jackson?
Sitat av ivioynar Vis innlegg
...hvorfor skal CIA angripe Michael Jackson?
Vis hele sitatet...
Av samme grunn som de angrep Marilyn Monroe og Elvis, tenk!
Anna Ardin publiserte for en tid tilbake en syvpunkts hevnliste. Denne «forsvant» på mystisk vis fra bloggen hennes etter anmeldelsen mot Assange.

Jeg siterer fra Ardins punkt syv: «Skrid till verket. Och kom ihåg vilket ditt mål är medan du opererar, se till att ditt offer får lida på samma sätt som han fick dig att lida.»

For å si det slik: Assange har vel måtte lide langt verre enn hva Ardin og Wilén måtte.
Kan dessverre ikke si jeg er forundret. En hver person som stikker seg fram på en eller annen måte blir noens mål. Fatter rett og slett ikke at folk kan istedet for å bli irritert på noen som får til ting, være glad på deres vegne. (artister osv)
Dog forstår jeg godt at mange er irritert på Assange siden Wikileaks offentlig gjør det som mange prøver og gjemme unna som hemmeligheter.
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Av samme grunn som de angrep Marilyn Monroe og Elvis, tenk!
Vis hele sitatet...
Jeg tenker og kommer ikke med noen fornuftige svar. Spar oss for dette NWO-tullet a?
Det var neppe seriøst ment, Sneipen.
Innlegget var nok ikke ment seriøst
Sitat av Sneipen92 Vis innlegg
Jeg tenker og kommer ikke med noen fornuftige svar. Spar oss for dette NWO-tullet a?
Vis hele sitatet...
Whooosh. Eg er nøgd med å tru det var sarkasme

Assange-saki er noko for det svenske rettsapparatet, ikkje for synsingi vår. Vi er ikkje sakkyndige og det kjennest litt feil å leike privatdetektivar oppi det heile. Jau, det luktar vondt av heile prosessen, men Internet Justice kan vera like gali det med. Lat kvinnfolki vera i fred.
Sitat av Kadmium Vis innlegg
Det var neppe seriøst ment, Sneipen.
Vis hele sitatet...

Sitat av HELEflaska Vis innlegg
Innlegget var nok ikke ment seriøst
Vis hele sitatet...
Åja hehe. Har hengt for mye på "Nyhetsspeilet", folk tror faktisk at staten og CIA og NWO står bak all ondskap og skjuler plantene Nibiri, og at det fantes sivilasjoner på Mars og Månen, myndighetene skjuler kun dette. hehe