Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 4281
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjører 300 mg i uken tren E... hvor mye testo e burde jeg kjøre samtidig for mest mulig effektivitet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kjører 300 mg i uken tren E... hvor mye testo e burde jeg kjøre samtidig for mest mulig effektivitet?
Vis hele sitatet...
Jeg forstår ikke helt spørsmålet. Du vil få mer effekt jo mer testosteron du kjører. Personlig ville jeg tatt 150mg test e /uke og hatt cabergoline for hånd. Da kjører du testosteron som "base" mens du lar trenbolonen "virke". Mulig det blir endel broscience ord, men jeg orker ikke forklare dette i detaljer på mobilen
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg forstår ikke helt spørsmålet. Du vil få mer effekt jo mer testosteron du kjører. Personlig ville jeg tatt 150mg test e /uke og hatt cabergoline for hånd. Da kjører du testosteron som "base" mens du lar trenbolonen "virke". Mulig det blir endel broscience ord, men jeg orker ikke forklare dette i detaljer på mobilen
Vis hele sitatet...
Takk for svar okay, 150.. har brukt noen kurer testo og tren e før, nå skal jeg bestille meg nytt krutt men usikker på estet. Skal kjøre testo p, tren E og masteron p. Eller hvilke ester gir mest effektivitet?

Noen sier tren E, test E og masteron p.
Skal du holde på med dette lenge ville jeg enbefalt enanthate, mest verdi for pengene og du unngår å bli en nålepute.
Forskjellen er minimal men selvfølgelig er det best effekt av å kjøre korte estere og injisere hver eneste dag.
Anonym bruker
"Klar Lindorm"
Jeg startet med testosteron pga det psykiske løftet det gir. På den tiden var jeg såpass nedbrutt at jeg rett og slett så det som siste utvei. Pga det så gav jeg litt faen i hva som kunne skje. Det funka som faen for å si det sånn. Klarte å slutte med heroin og rivotril. Gikk fra 250mg quetiapin til 25mg for søvn, skaffet meg jobb og kjæreste og livet er mye bedre.

Det gjør jo selvfølgelig at jeg ikke vil gå av igjen. Har gjort det før og da sprakk jeg og falt tilbake i depresjon og rus og all den dritten der.

Sist gang jeg satte i gang med testo enanthate begynte jeg med 250mg hver 7 dag, noen uker hver 5 dag, men da hemoglobinen og hematokriten begynte å klovne gikk jeg ned til hver 10 dag.

Det er sykt vanskelig å snakke med fastlege om slikt ettersom de ikke sier annet enn slutt. Greit nok. Jeg vet det ikke er det smarteste, men det er ikke poenget.

Hemoglobinen er nå på 18,1 siste blodprøve og hematokrit på 0,54. Det er jo litt høyt, men hvor farlig er dette? Kan jeg bare tippe over plutselig?

Er litt overvektig men trener og har skjerpa kostholdet. Nivåene var enda høyere før men har sunket jevnt siden jeg begynte med hver 10 dag. Føler meg fin ellers. Hva kan man ellers gjøre for å få blodverdiene under kontroll annet enn å slutte seff og gå ned i fettprosent, som er på 25 ca?
Jeg startet med testosteron pga det psykiske løftet det gir. På den tiden var jeg såpass nedbrutt at jeg rett og slett så det som siste utvei. Pga det så gav jeg litt faen i hva som kunne skje. Det funka som faen for å si det sånn. Klarte å slutte med heroin og rivotril. Gikk fra 250mg quetiapin til 25mg for søvn, skaffet meg jobb og kjæreste og livet er mye bedre.

Det gjør jo selvfølgelig at jeg ikke vil gå av igjen. Har gjort det før og da sprakk jeg og falt tilbake i depresjon og rus og all den dritten der.

Sist gang jeg satte i gang med testo enanthate begynte jeg med 250mg hver 7 dag, noen uker hver 5 dag, men da hemoglobinen og hematokriten begynte å klovne gikk jeg ned til hver 10 dag.

Det er sykt vanskelig å snakke med fastlege om slikt ettersom de ikke sier annet enn slutt. Greit nok. Jeg vet det ikke er det smarteste, men det er ikke poenget.

Hemoglobinen er nå på 18,1 siste blodprøve og hematokrit på 0,54. Det er jo litt høyt, men hvor farlig er dette? Kan jeg bare tippe over plutselig?

Er litt overvektig men trener og har skjerpa kostholdet. Nivåene var enda høyere før men har sunket jevnt siden jeg begynte med hver 10 dag. Føler meg fin ellers. Hva kan man ellers gjøre for å få blodverdiene under kontroll annet enn å slutte seff og gå ned i fettprosent, som er på 25 ca?
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde tidligere i vinter å injisere 2x per uke istedet for 1x per uke på TRT. Jeg vil si at det hjelper litt mtp at man får mer stabile verdier.

Du kunne jo prøvd å gått ned til 200mg per uke istedet for 250mg. Det ville nok helt sikkert redusert noe av hemoglobinen over tid. Mere røde blodceller vil jo alltid gi en økt risiko for blodpropp, men aner ikke i hva slags grad? 5%? 20%? Går ikke øvre referanse opp til 17?

Har du et relativt sunt kosthold, og legger til cardio et par ganger i uken i tillegg til hva du trener nå, vil jeg tro både fettprosenten går ned, mens blodverdiene og helsa vil bli generelt bedre ganske kjapt.
Sist endret av Superspurv; 1 uke siden kl. 19:01.
Vis hele sitatet...
Hormonene dine er i berg&dalbane-modus, er det noe som er elendig for kroppen i lengden er det dette.
Her er en graf på hormonene dine nå, blir mindre mg om man justerer for estervekt. Anbefaler å injisere minst hver 3 dag med mindre volum, da kan du bruke behagelige insulinsprøyter i tillegg. 0.3ml test e e3d gjør susen.

Anonym bruker
"Klar Lindorm"
Sitat av frakkn Vis innlegg
Hormonene dine er i berg&dalbane-modus, er det noe som er elendig for kroppen i lengden er det dette.
Her er en graf på hormonene dine nå, blir mindre mg om man justerer for estervekt. Anbefaler å injisere minst hver 3 dag med mindre volum, da kan du bruke behagelige insulinsprøyter i tillegg. 0.3ml test e e3d gjør susen.

Vis hele sitatet...
Takk for svar. Insulinsprøyter blir vel litt korte for lår som jeg har pleid å sette i? Bedre med skuldrene da kanskje?
Det er bare en type størrelse på kanylene på insulinsprøyter?
Takk for svar. Insulinsprøyter blir vel litt korte for lår som jeg har pleid å sette i? Bedre med skuldrene da kanskje?
Det er bare en type størrelse på kanylene på insulinsprøyter?
Vis hele sitatet...
Om du ikke er relativt tynn er ikke slinpins lange nok til muskelinjeksjon, men det gjør ingenting. Lave doser i fettet kjennes ikke & er til å anbefale. Pleier selv å kjøre litt overalt. IM i biceps, triceps, delts og pec. SubQ i lår og mage.
https://scholar.google.no/scholar?um...ar.google.com/
Anonym bruker
"Klar Lindorm"
Sitat av frakkn Vis innlegg
Om du ikke er relativt tynn er ikke slinpins lange nok til muskelinjeksjon, men det gjør ingenting. Lave doser i fettet kjennes ikke & er til å anbefale. Pleier selv å kjøre litt overalt. IM i biceps, triceps, delts og pec. SubQ i lår og mage.
https://scholar.google.no/scholar?um...ar.google.com/
Vis hele sitatet...
Visste virkelig ikke at man kunne bruke test e i fettet. Siste injeksjon var i går. 250 mg. Vente en uke og så begynne og sette i magefettet da?

Dette er Malay tiger ampuller. Det har ikke noe å si regner jeg med?
Sitat av Mrsprettball Vis innlegg
Er det noen som vet hvor i Norge jeg kan få tak i 10ml sterilt hetteglass? slik som dette https://www.amazon.com/Sterile-Empty.../dp/B004TB6YV0 , jeg søker og søker og søker og søker men klarer ikke finne noe som ligner et sterilt hetteglass engang på norske nettsider. Burde da være mulig få kjøpt det?
Vis hele sitatet...
Apotek. Spør etter injeksjonsvæske
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
v hemoglobinen over tid. Mere røde blodceller vil jo alltid gi en økt risiko for blodpropp, men aner ikke i hva slags grad? 5%? 20%? Går ikke øvre referanse opp til 17?
Vis hele sitatet...
Akkurat hvor farlig vet jeg ikke, jeg har snakket med mange leger om det uten å få noen tydelige svar.
Øvre grense i Norge er 18.

En lege i USA som jobber utelukkende med steroide brukere, mener man ikke burde ligge over 17.5

//

//

//

Tenker å skrive en ny lengre tråd. Står mellom PCT og stacking. Ved stacking kommer jeg til å ta for meg ulike stacks og hvorfor akkurat de steroidene kombineres. I tillegg prøve å lage en effekt til bivirkning ratio.
Sist endret av DrPerception; 1 uke siden kl. 04:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
doktor
DrPerception's Avatar
Trådstarter
Rettelse. Refarense verdi på hemoglobin er 17 slik jeg har skrevet i hovedinnlegget.
Tydeligvis hatt en liten kognetiv kortsluttning da jeg svarte