Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 5961
halo!, må bare spørre om det fins et sted i hamar området hvor graffiti folket henger?, hadde vært gøy å bli litt kjent med noen av samme type.
folk som driver på med graffiti.

kanskje et litt dårlig spørsmål, fordi det ikke er så veldig mange som er interessert i det her i hamar, men en liten gjeng tror jeg da det er: PNE, SGW, SNAKE, åsså videre,
Sist endret av nullempati1; 5. juni 2018 kl. 09:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Real recognize real cause they rome the streets at night.

Lite pent som dukker opp om dagen. PNE har holdt det gående i år og dag, men det er ikke hva det en gang var.
ingen ting er som det var når det kommer til graffiti ja,
nå i det siste har jo SNAKE blitt veldig aktiv, vil vell nesten si han er den som er mest aktiv.
Ja, karen har vært aktiv i det siste. Flere steder enn Hamar også. Men hvor pent det er eller om det har noe for seg er jo noe annet. Personlig liker jeg de som har det å legge litt tid i arbeidet, men det er kult å se at ungutter holder det gående.
Flere steder enn Hamar også.
Vis hele sitatet...
flere steder en hamar?, hvor da?, liker SNAKE sine tagger, pleier å ta bilder av di jeg finner, men er enig i at det hadde vært bra med flere farger.
Alle jeg veit om som er interessert i tingene du lurer på bærer fascistiske symboler og lakrisdresser.
Ut å lete om man vil finne
Alle jeg veit om som er interessert i tingene du lurer på bærer fascistiske symboler og lakrisdresser.
Vis hele sitatet...
ha ha ha!, fin beskrivelse av meg det ja.
Ut å lete om man vil finne
Vis hele sitatet...
jeg skal lete, jeg skal lete.
takk for hjelpa.
Jeg håper da for din egen selvfølelse at det ikke er det. hehe! lykke til