Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1507
Jeg fikk for en stund siden ett forelegg som jeg ble idømt pga. noen planter de fant hos meg
Jeg vet fortsatt ikke hvordan eller hvorfor jeg ble oppdaget, jeg ble hentet på jobb å kjørt hjem til razzia...

Har jeg noen mulighet til å få se alle papirene politiet har om saken?
Jeg skulle veldig gjerne vite hvorfor de kom til MEG.
Tror du skal ha rett på å vite hvorfor de tok en razzia på akkurat deg. Uten å vite noe mer om din situasjon ville jeg satt gode penger på at en av dine "venner" er problemet her.
Unlicensed Surgeon
Det er bare å dra på politistasjonen å si du ønsker insyn i blabla sak som du er involvert i.

De vil da skrive ut alle dokumentene, du vil få "et sted" (krakk, stol, eget rom mm) der du kan sitte å lese mellom i fred å ro.

Merk at du IKKE får ta med deg noen av papirene hjem, du får kun lov å lese det "on site". Etter du er ferdig så skal politiet ha tilbake samtlige papirer.
Takker dafog.
Blir nok en tur på stasjonen på nyåret.
Med mindre du er kjent i rusmiljøet, eller kjent hos politiet, så kan du ta det fanden på at de rykket ut etter å ha blitt tipset. :P
Jeg er overhodet ikke kjent hos politiet. Har noen fartsbøter etter å ha kjørt i 20 år det er alt.
Jeg har to alternativer på hvorfor de kom. Den ene er selvfølgelig at noen har blåst meg. Men jeg er også redd for at jeg kan ha handlet på en dyrkesjappe som var under oppsikt. Handlet kontant i butikken, men kan ha blitt spanet etterpå?
Tviler på at du får vite hvordan de fant deg. Etterforskningsrapportene er nok ikke blant de papirene du får se.
Du får nok bare se siktelsen i papirform, ingen rapporter nei. At dyrkesjapper blir spanet på må du ta høyde for ja. De ser nok mulighetene for å ta større kvanta på den måten, og gjør det nok også.