Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2418
Hvor lang tid tar det før det dukker opp på saldoen?

Jeg fikk refusjon fra PayPal.

Går det an engang å få refusjon på Spendon?
Det skal vel være umiddelbart, det var det hos meg ihvertfall.
Det står at jeg fikk refusjon i emailen, men når jeg sjekker saldoen så har jeg ikke fått.
Sitat av SekkeSpannet Vis innlegg
Det står at jeg fikk refusjon i emailen, men når jeg sjekker saldoen så har jeg ikke fått.
Vis hele sitatet...
Oggggg.... hvor er det du sjekker saldoen? På SMS eller på nettet med nummeret?
litt offtopic, men går det ann å sette pengene fra spendonkortet inn på paypal kontoen? har ett par kort med 20 kr på
Jeg sjekket den på nett. Jeg prøvde også å kjøpe noe, men det virket ikke.
Sitat av SekkeSpannet Vis innlegg
Jeg sjekket den på nett. Jeg prøvde også å kjøpe noe, men det virket ikke.
Vis hele sitatet...
Kontakt

Sitat av Sjokoladestøv Vis innlegg
litt offtopic, men går det ann å sette pengene fra spendonkortet inn på paypal kontoen? har ett par kort med 20 kr på
Vis hele sitatet...
Nei, det er ikke mulig. Det er kun mulig å knytte kortet til din Paypal konto, og når det ikke er nok penger på Paypal kontoen, vil resten bli belastet fra kortet.
Vell, jeg har kontaktet dem, da får jeg bare vente til de svarer tilbake.
haha, det går bare å få penger inn fra butikk etter det, kan du bare ta ut.
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
haha, det går bare å få penger inn fra butikk etter det, kan du bare ta ut.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med dette?
Når du kjøper kortet legger du inn et beløp, etter det kan kortet bare benyttes til å ta ut.
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Når du kjøper kortet legger du inn et beløp, etter det kan kortet bare benyttes til å ta ut.
Vis hele sitatet...
Det går an å få en refusjon til Spendon Gavekortet, jeg har fått før men det tok noen dager. Dette har tatt litt mer tid.

Men jeg er litt forvirret siden de kan ha forandret litt og lurer på og jeg klarer ikke å huske helt, men jeg tror nok at jeg fikk.
Sist endret av SekkeSpannet; 12. desember 2011 kl. 16:03.
Kan jeg lade kortet på nytt etter at jeg har brukt det opp?
Kortet kan ikke fylles opp igjen. Etter at kortet er brukt opp klippes det i to og kastes.

tatt fra Spendons FAQ
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Kan jeg lade kortet på nytt etter at jeg har brukt det opp?
Kortet kan ikke fylles opp igjen. Etter at kortet er brukt opp klippes det i to og kastes.

tatt fra Spendons FAQ
Vis hele sitatet...
Det er noe helt annet.

Har du fått refusjon før da eller prøvd å få?
Det har skjedd med meg, fikk refusjon på et spendon kort tilbake fra Paypal. Tok 1 uke.
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Når du kjøper kortet legger du inn et beløp, etter det kan kortet bare benyttes til å ta ut.
Vis hele sitatet...
Faaaaaaaaaail, jeg gikk refund fra hostgator på 180kroner engang når jeg hadde brukt Spendon gavekort.
Sist endret av Vod0; 12. desember 2011 kl. 17:23.
Sitat av cmoen11 Vis innlegg
Kan jeg lade kortet på nytt etter at jeg har brukt det opp?
Kortet kan ikke fylles opp igjen. Etter at kortet er brukt opp klippes det i to og kastes.

tatt fra Spendons FAQ
Vis hele sitatet...
Men herregud da, lær deg å lese! Han spør om hvor lang tid det tar for å få en refusjon å komme tilbake på saldoen, og om det i det hele tatt er mulig.

Han spør IKKE om det er mulig å fylle på kortet. Jeg antar du ikke har peiling på hva en refusjon er.
Okay, alt er fint nå

De fikset det, men jeg må følge med på saldoen og vente.

Okay, gikk noen timer, fikk refusjon på kortet

Takk JKnutsen for at du hendviste meg til kundeservicen