Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  56 16149
Så hvor mange er dere nå?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Ja, hvem er det som går ut sammen? Møtes dere bare et sted på byen og tar det derfra?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Interessant tråd. Unge i Norge har veldig gode forutsetninger for å få seg tilfeldig sex. Skandinavia topper stadig vekk listene over «engangsligg» og terskelen for å ta med noen hjem er ekstremt lav. Men en må jo selvsagt komme seg ut og møte folk der de er.

Jeg visste ikke at PUA fortsatt var en ting i Norge. Godt å se at det finnes «sunnere» varianter som ikke bare går ut på å manipulere og presse dama med på et ligg, men som fokuserer mer på spenning og at begge kan ha det gøy. God gammaldags flørting – jeg elsker en god flørt!

Husker jeg leste noen skikkelig uhyggelige «rapporter» på det norske PUA-forumet (vet ikke om det fortsatt eksisterer), der unge menn dro ut og skjenket og lurte med seg damer hjem i taxi og brukte hersketeknikker til å presse henne med på sex. Et par av de historiene var litt sånn «voldtekt trinn-for-trinn» og jeg ble glad for å se at andre PUAer også synes de ble litt i drøyeste laget.
Hvorfor noen vil ha sex under sånne omstendigheter bare for å få et hakk i beltet virker for meg helt skakkjørt.

Er veldig for at menn kan bli bedre på skjekking generelt, da. Hvem skal menn liksom lære flørting av? Vi damer blir foret opp med sex- og flørte-tips fra alle hold fra vi er tidlig i tenåra. Finnes det sånt i manneblader? Tror PUA fylte en nisje som hadde stått tom i et par tiår. Spesielt for dem uten eldre, mannlige rollemodeller, typ storebror eller onkel med draget.

Selv er jeg en gammal måke på 27 og kanskje ikke lenger i målgruppa for PUA, men jeg har hatt nok av erfaringer med klønete sjekking – både for min egen del og andres. Hvis dere lurer, ja, vi merker når vi blir forsøkt negget. ONS-tiden min var da The Game gikk sin seiersgang og det florerte av PUA-teknikker ute på byen. Jeg er glad for at det har roet seg litt.

Nå funker ikke negging, oppskjekking av venninna, herketeknikker, m.m. til å få meg på kroken, men jeg liker alltid når noen viser initiativ og er en interessant samtalepartner. Selv ved ONS – gud, jeg elsker en mann som knuller hjernen min før han tar meg andre steder! Penger har jeg nok av, så er mer opptatt av at partneren min lukter godt og stimulerer hjernebarken. I disse dager foretrekker jeg faste partnere framfor ONS, da. Sexen er tusen ganger bedre for min del.


TL;DR: Lykke til med sjekkingen, wingmen! Håper dere får knult i huet og rævva!
▼ ... flere år senere ... ▼
Tar opp gammel tråd her: Hvordan gikk det med dette her? Noe liv på denne fronten?
Jeg er enig i mye som skrives. PUA-kultur kan være grusomt, nerverdigende for alle parter, robotaktig og lite gøy. Men jeg skulle gjerne hatt noen å sjekket litt med i Oslo. De fleste vennene mine er i forhold, så de går ikke ut på den måten lenger. Og PUA-kulturen er grusom, ikke noe å oppsøke. Noen som har interesse av dette?
Kult! Er nok litt rusten i gamet, men kan tenke meg å joine!
Sender deg en PM, Geezer
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hi, Did you guys end up going out? I'd like to go out regularly if you guys are still going out.
P.S. I don't speak Norwegian obviously.