Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 720
Hei, jeg ble tvunget ut i urinprøve i seks måneder pga. Samtale med psykolog.

Har nå gått seks måneder rusfri og prøvene til å bevise det men nest siste urinprøve står det oppført 21.8 på cannabis istedenfor NEG
.
Jeg har vært rusfri men muligens komt i kontakt med det på fest da jeg har venner som holder på.

Lurer bare på hva dette betyr og om 21.8 av hva det noe er, er over grensen for å være positiv?

Det står ikke spesifisert måleenhet i mine papir.
Det betyr at prøven er positiv, og at verdien er på 21.8 i den måleenheten, som jeg tror er mmol/l. Jeg vet jo ikke sikkert, men jeg gjetter på at du leverer prøver minst 1 gang i uka? Kanskje 2 ganger i uka? Da kan du lett vise til den forrige og neste prøven for å bevise at du ikke har inntatt noe.
Jeg leverte hver uke lenge men nå var det 1 gang i mnd siste 3. Tror du fortsatt det finnes skjønn når det er sopass mellom prøvene?
Noen som vet om sånne hjemme tester er temperatur sensitiv? Tenker på å bevare clean urin til neste prøve men er redd for om den ikke er varm nok