Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 820
Hei freaks
har veldig lyst til og lære meg og lage god house mussik med FL studio lurer på om det er noen som kan foreslå noen soundpacks eller guider, lurer også på åssen jeg kan generelt bli bedre i fl studio

Cheers!
Skaff deg Nexus 2 pluginen --> lær av YouTube!
Det står en hel del her; http://freak.no/forum/showthread.php?t=210375

Nexus er kanskje ikke så dumt det heller, nei
Den undervurderte
Skaff deg TranceDrive, så modulerer du lydene dine selv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Heisann!
Jeg har selv drevet en del med Fl Studio, og vet litt om ting, men klarer aldri å lage noe ferdig.
Men dersom du har tenkt deg produsering av Housemusikk, anbefaler jeg deg plugins som: Nexus, Sylenth1, Massive.
Leker du litt med 3xosc eller Sytrys skal du være istand til å lage ganske fete sounds bare der, forresten.

Men som det blir sagt, let litt på youtube, etter tutorials på HVORDAN man gjør ting.
Drop hvordan andre lager låter, men lær heller hvordan man gjør forskjellige ting.


Mvh
Careless
Ingen på forumet som har lyst å lage en step for step guide på hvordan man skal bli god til musikk produsering?

Ala

1. les blablabla av blublu om noter
2. lest bdkffk av ejdjdj om modulering av lyder
3. fullfør "ffmfmmf" sin youtube tutorial om "whatever"

en slags studieguide, hadde nokk vært til stor hjelp for både meg , og andre på forumet.