Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1661
Jeg lurer på om noen her har erfaring med overnevnte kosttilskudd? Dosering 400 mg 1 gang i døgnet.

Hvor raskt merket du effekt, og hvordan?::
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er på min dag 3.Merker ikke så mye ennå,tar 3 gram om dagen.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er på min dag 3.Merker ikke så mye ennå,tar 3 gram om dagen.
Vis hele sitatet...
3 gram? Er ikke det veldig stor dose, lest meg frem til at 400 mg er anbefalt.

Målet er litt mer energi og med litt flaks økt libido
Anonym bruker
"Hjemmelaget Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ashwganda, tongkat ali å fedogia agretis kombinert ga en liten merkbar forskjell, ingenting som 600mg test tho��
Har prøvd både 400mg / 24h fra Solaray og Tongkat Ali Longjack, 1200mg fra PipingRock.

Merket best effekt på extract. 400mg / døgnet ga en liten libido boost bare.

Men pass litt på! Noen av de test boosterne kan gi forstørret prostata. Tenker da spesifikt på Terrestris Tribulus. Den fikk jeg Benign Prostate Hyperplasia (BPH) av.
Sist endret av spongenova; 7. februar 2024 kl. 17:00.
Spise mye rødt kjøtt og være mye i sola økte testoverdiene mine masse. Trenger ikke være så komplisert. Spiste en del lever også i en periode. Kjente at kropoen fikk næring og energi.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Lil@ Vis innlegg
3 gram? Er ikke det veldig stor dose, lest meg frem til at 400 mg er anbefalt.

Målet er litt mer energi og med litt flaks økt libido
Vis hele sitatet...
Er tørket rot og ikke ekstrakt.3 gram er anbefalt dose
Får man ikke større baller av denne kombinasjonen?
Sitat av spongenova Vis innlegg
Har prøvd både 400mg / 24h fra Solaray og Tongkat Ali Longjack, 1200mg fra PipingRock.

Merket best effekt på extract. 400mg / døgnet ga en liten libido boost bare.

Men pass litt på! Noen av de test boosterne kan gi forstørret prostata. Tenker da spesifikt på Terrestris Tribulus. Den fikk jeg Benign Prostate Hyperplasia (BPH) av.
Vis hele sitatet...
Hvor lenge tok du dette? Jeg tviler på at du har utviklet bph med mindre du er eldre enn 40-50 år. Hvordan har du fått diagnostisert dette?
Når de skriver "Kan ha" så er det bare synonym for snake oil. Med andre ord, produktet er scam.

Sitat av FriFugl Vis innlegg
Spise mye rødt kjøtt og være mye i sola økte testoverdiene mine masse. Trenger ikke være så komplisert. Spiste en del lever også i en periode. Kjente at kropoen fikk næring og energi.
Vis hele sitatet...
Tilstrekkelig søvn er kanskje den faktoren som har mest å si for testosteronproduksjonen (og veksthormon- produksjonen).

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ashwganda, tongkat ali å fedogia agretis kombinert ga en liten merkbar forskjell, ingenting som 600mg test tho��
Vis hele sitatet...
Ikke så rart når du sammenlikner placebo med the real shit.
Sist endret av IneartheDx; 9. februar 2024 kl. 12:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Rapdosbombados Vis innlegg
Får man ikke større baller av denne kombinasjonen?
Vis hele sitatet...
Nei. Ballene blir ikke større. Det som faktisk hjelper på større baller er Gresk yoghurt. og S.A.R.M.S vil faktisk gjøre ballene dine større, sånn at det faktisk verker når de vokser.

Clomid feks.

Sitat av bendiks Vis innlegg
Hvor lenge tok du dette? Jeg tviler på at du har utviklet bph med mindre du er eldre enn 40-50 år. Hvordan har du fått diagnostisert dette?
Vis hele sitatet...
Fyller 40 i år. Måtte faktisk inn med kateter pga det. Legen gav meg noe som het Tamsulosin. Det gikk over når jeg slutta med de kosttilskuddene.
Sist endret av spongenova; 9. februar 2024 kl. 18:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Forsøkte den høyeste rankede på iherb for noen år tilbake, merket nada
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ashwganda, tongkat ali å fedogia agretis kombinert ga en liten merkbar forskjell, ingenting som 600mg test tho��
Vis hele sitatet...
Ikke gjør så folk tror at de må starte rett på 600mg da. Holder i massevis med 300 første gangen. Og kanskje andre og tredje også

Men, ja, det kan ikke sammenlignes med test.