Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1083
http://img98.imageshack.us/img98/2912/hpnx0184io0.jpg

Tok dette bilde i dyrehagen uten for sydney, (sydney i bakgrunnen) synes det ble litt kult
Det gir en kul kontrast med tanke på storby/natur, men av en eller annen grunn så gir det meg en følelse av manipulasjon. Selv om du helt sikkert ikke har manipulert det. Men flott motiv, det må jeg si! Vekker også vonde minner fra den jævla giraffen i portveien 2!
hehe forstår hva du mener, jeg har ikke manipulert det det er tatt med et video kamera, så kvalitet er ganske corny/crappy men liker kontrasten som du sier, mellom storby og natur
Her snakker vi kontraster! =D
Giraff-land kontra storbyen.
Likte bildet, men synes det ser ut som giraffen er limt inn. Men er sikkert bare den dårlige kvaliteten.
Motivet og kontrasten er fint det, men kvaliteten er helt jævlig og himmelen ser ut som den er photoshoppa..
Bildet hadde vært mye bedre om det ikke hadde vært med videokamera, og giraffen hadde vært helt i fokus, slik at anelsene om manipulasjon ble litt svekket. Men, antar at du ikke hadde mulighet til dette, syntes bildet var kult! Bra kontraster, og den oransje fargen av giraffen står i sterk kontrast med bakgrunnen.

Tror kanskje du skulle croppet bildet litt og fått giraffen mer sentrert i bildet, blikket mitt faller ihvertfall først på bakgrunnen, ikke på giraffen/motivet. Dette hadde kanskje årnet seg hadde giraffen vært i skikkelig fokus, som drar oppmerksomheten til motivet ditt.

Men som sagt, for å "slå igjennom" hos folk bør kvaliteten være betydelig bedre. Du skulle virkelig hatt et skikkelig bra kamera der, likte bildet godt!
veldig synn at bildet har så rævva kvalitet...

Manny: nei, å sette giraffen sentrert tror jeg ikke ville blitt fint...

Dette motivet kunne blitt ekstremt kult om natta og med et mye bedre kamera selfølgelig...
Bildet hadde vært 15 ganger bedre hvis du ikke hadde fått med skogen som er på den andre siden av elva. Da hadde bildet vært en innertier, men det er bra nå også
Ganske orginalt egentlig...
Dette likte jeg!


Motivet, altså.. Kvaliteten var jo relativt elendig :P