Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 906
Jeg har bare lddebolten igjen, ikke engang en stakkars diode igjen...

Det finnes FM-sendere med liten effekt som er tillatt å bruke, men de er litt primitive og jeg kunne ønske meg en som ikke er slik at den slår seg av om det blir en legnere pause i musikken.

Jeg skal bare bruke den innendørs over svært kort avstand så noen stor styrke er det ikke behov for.

Er et noen som har kjennskap til slike greier, om det finnes noen gode saker å få kjøpt? Eller som kanskje har et print eller noe?

Hadde kontakt med en type i USA som hadde laget slike og han skulle gi meg et tilbud men han bar forsvant igjen.
Sist endret av rolle; 18. februar 2013 kl. 12:08. Grunn: Legge til varsling ved svar. (håper...)
Kjøp en billig en fra clas ohlson.

eksempel, eh kan du bare kjøpe en 12 volts lader med samme kontakt type, så kan du bruke den i huset. og i bilen.
Det finnes tusenvis av guider på hvordan man kan bygge en selv, random treff fra google: Poor man's FM transmitter

På ebay kan man kjøpe fm-sendere til 10 spenn innkludert frakt... riktignok med bare et par forhåndssatte frekvenser: 4 channels FM Transmitter for iPod MP3 MP4 CD Player

Finnes dyrere fm sendere på ebay også som er litt kraftigere med flere frekvenser.

Sitat av Zaloz Vis innlegg
Kjøp en billig en fra clas ohlson.

eksempel, eh kan du bare kjøpe en 12 volts lader med samme kontakt type, så kan du bruke den i huset. og i bilen.
Vis hele sitatet...
sinnsykt overpriset imo.
Fossil
Trådstarter
Ser det er mange muligheter, men denne må vel være gullklumpen:
http://www.wholehousefmtransmitter.com/

Men ca. $100.- (hvis man trykker på "Liker") er kanskje ikke 'poor man's' kategorien men jeg tror jeg knekker til med den, så skulle jeg være rustet for det meste, den kan visst også leve med strøm fra USB port, og siden jeg skal benytte den til PC er det jo midt i blinken.