Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4711
Er noen som vet om rosa amfetamin? Er det noe spesielt med den?, er den annerledes enn vanlig amfetamin eller sterkere. Har prøvd vanlig amfetamin i form av pulver en del ganger men aldri rosa amfetamin. Og
den er dyrt.
fargen er vel som oftest bare bestemt av hva slags reststoffer som ligger igjen etter produksjonen og er skjeldent en indikator på kvalitet
Produksjonsfeil eller konditorfarge for gøy.
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Ja brukt mye rosa amf. Både bra og dårlig og normal kvalitet.... Det trenger ikke å bety noe som helst.

Var noe rosa på darknet for noen år siden som var ganske bra. Vakumpakket grammere
Sitat av iamaddict Vis innlegg
Ja brukt mye rosa amf. Både bra og dårlig og normal kvalitet.... Det trenger ikke å bety noe som helst.

Var noe rosa på darknet for noen år siden som var ganske bra. Vakumpakket grammere
Vis hele sitatet...

Vet at ved mdma produksjon gir det annen farge ved nedkjøling, ellers har jeg også hørt om konditorfarge.

De aller fleste som bruker konditorfarge pleier å være åpne på at de har lagt til farge for å gi et preg så den er lett å kjenne igjen.

Farge har egt lite og si uansett da det mest sannsynelig er konditforfarge
Brukes mye psudoefedrin som gjerne kommer i piller farget røde og rosa, for å lage/fremstille amfetamin
Anonym bruker
"Tom Pigghå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Alle gangene jeg har vært borti rosa amf har den vært knallbra. Var skeptisk og tenkte det var noe bøff eller drit første gangen men lærte the good way
Kjenner en som pleide å selge rosa pepper i pulverform, vet at han putta kreatin i den og har lurt på om det er derfor den er rosa, men har også fått tak i mer fuktig amfetamin i samme område som også var rosa, men det virket ikke som det var noe galt med den funka fjell
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er noe rosa amf i omløp som har blitt lab testet til 53%
Veldig god funk.
Rosa amf er kjent som "Amsterdam" style.. bare en version som er rosa. ignen spesielt. du kan far darlig og god amf som er rosa..
Er det samme konsistens som marsipan eller pulver? I mine yngre dager var det en del rosa marsipan ute og gikk og den var knall.
Sitat av liquidduck Vis innlegg
Er det samme konsistens som marsipan eller pulver? I mine yngre dager var det en del rosa marsipan ute og gikk og den var knall.
Vis hele sitatet...
Den jeg fikk tak i var pulver
Kan som nevnt være alt fra konditorfarge til en reaksjon på ting som er blandet inn i det. Ellers er det en metablanding da psudoephedrine ofte kommer i røde tabeletter. Jeg hadde "flaks" de få gangene fargene var skikkelig sprakende rød, men nå er man ferdig med de ville 20-årene og sentrastimulerende er for lengst lagt på hylla. Men mange morsomme minner også, samt en haug med livserfaring jeg kan skrøne med mens jeg sakte blir eldre.

Kos deg med måte, alt som går opp vil komme ned.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Trådstarter
4 1
Denne rosa amfetamin føles veldig hard i nesen min og begynner å bli lei av sniffe den . Er de noen her som bruker en annen måte for inntak, ikke sprøyt, har lest at den kan spises, men hvordan...og hvor mye skal brukes.
Sitat av zuzo Vis innlegg
Denne rosa amfetamin føles veldig hard i nesen min og begynner å bli lei av sniffe den . Er de noen her som bruker en annen måte for inntak, ikke sprøyt, har lest at den kan spises, men hvordan...og hvor mye skal brukes.
Vis hele sitatet...

Varmt vann i shotglass, hell på en spiseskje eller to me sukker, eller druesukker, add makka`n, rør til det er oppløst.
Shot away!

Kaffe kan også fint brukes, eller en go kopp te
Sist endret av Eyeamare; 27. juni 2019 kl. 21:19.
Har prøvd en del rosa amf. Den har dog vært veldig dårlig. Mye Leva i den
Den rosa speeden jeg har brukt har vært Nice. Samme med den som hadde gulskjær i seg, men det utelukker jo ikke at det også er speed med den fargen som IKKE er bra.

Jeg har tross alt brukt mest hvit speed som har vært alt fra jævlig bra til helt ræva.

Logisk sans kaller jeg det. Farge eller ikke farge. Det er ingen fasit.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan legge det i rizla og svelge det med vann. Tar litt lenger tid for opptak men jeg synes det å droppe er bedre kontra snorting. Just my opinion
Når jeg gjorde det back in the days så sniffet jeg aldri. Dropp det som rizzlabombe.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Hvis amfetaminen lages med rødt fossfor kan rosafargen være et rest produkt fra produksjon prossesen , men det er svært lite amfetamin som lages av blandingen Effedrin, Ether, Jod og Rødt fossfor i europa, selv om dette antaglig vis er den enkleste måten man kan produsere amfetamin på. ( kjemikaliene selges ikke i europa)
Sist endret av intreserte; 11. juli 2019 kl. 16:22.
man må tørke alle amf sorter hvis de fortsatt lukter sterk. vanlig, ren papir funker bra