Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 736
Lyden min er helt rar
Rippa cd'er aller verst, du hører så vidt vokalisten. Jeg har hatt dette problemet før, hva er galt?
det er et lydkort som er intergrert i hovedkortet, i msi kt4v.
regner med du har lagt inn driverne som fulgte med cd'n til hovedkortet?

Har samme hovedkort jeg, har aldri fått det problemet!
Trådstarter
ja, selfølgelig har jeg installert driverne
Trådstarter
Åhh, det går meg på nervene #/"(#/"( helvete
det er akkurat som om du er i bak en høytallerene, når de spiller
*Argh
Sikker på at du har putta headsettet elle høytalerene inn i riktig innput? Hadde samme problemet ei gang. Men det var fordi jeg hadde puttet det i feil. Test de forskjellige. Vist du har sånn lydkort med farger på utgangene er det vel grønn den skal i. Vet ikke om dette er problemet. men vist du har et lydkort der du ikke ser farge på utgangene er det stor sannsynelighet for at du har puttet i feil utgang :P

Edit: Nm. så ikke at du brukte det innebygde hovedkortet :P da er det vel farger på utgangen. Prøv å reinstaler Driveren på cden som fulgte med hovedkortet som Cokeloop sa

Edit2: nm igjen :P Jeg er bare dum og leser ikke hele posten :P
Sist endret av Hindsight; 23. april 2004 kl. 11:54.
Trådstarter
den står i grønn, og det er riktig, for jeg skal vel ikke bruke høytalerene som mic
Last ned nyeste driver fra nett