Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1075
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Norsk FreakForum har nå fått seg ny hosting.. dette betyr for deg EKSTREMT mye raskere browsing av boardet.. ingen venting på content lenger. I sammenheng med disse oppdateringene kommer det til å skje endel forandringer her fremover.. nFF shall rise from it's shallow grave..

Ny url: www.freakforum.nu .. la oss en gang for alle slutte å henvise til dette forumet som "iblis"
original reprint
xaff's Avatar
Øyh, jeg kan jo faktisk sjekke om det noen nye poster uten å vente i fem minutter på hver side. Nice work
Og den Quickreply saken som er lagt til er konge
quick reply og ny url er tøft !!
takk for ny adresse og quick reply forumet er veldig mye raskere !!
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
quick reply rocka ja.-.. nå slipper jeg lissom åpne ny side og slik.. ofte er det stress som fører til at jeg ikke gidd svare i det hele tatt.. nå blir det nesten som å chatte på irc ;p anyways.. har en følelse om at denne lille justeringen kommer til å føre posttallet mitt til himmels.. usj..
Better than thou.
Tror det kommer til å gjøre det med de fleste egentlig. Jeg hadde f.eks. aldri giddet å skrive denne posten hadde det ikke vært for quickreply. Men da hadde jeg heller ikke hatt noe å skrive for da hadde vi ikke diskutert det.
Nesten komisk og høre på...
Nett som en reklame..
Hehe, men kjempebra dette da..
Si meg, hvilken andre endringer blir det frammover da??
Eller er det "classified??"
Dette er supert karer! Den nye hosten er 10000 ganger bedre enn den forrige. Da var det rett og slett uakseptabelt hvor sakte det gikk. Men nå fremover, kommer det til å være mye kulere å være på forumet.
Nice work ppl



Zar0niX
Servern er rask som bare sojte, quick-reply er gennialt, og domene-navnet likeså. Flått.
Tar meg 7 sek å loade ei ny side, mye bedre enn før.

Jeg bruker heller ikke den raskeste browseren jeg kan bruke hvis noen synes 7 sek er mye.
Better than thou.
Hum.. Isted hadde det vært 1.6 gig transfer siden første april. Vanlighvis ligger loaden på rundt 3 på en måned. 4 er max per måned. Hehe, noe sier meg at vi surfer litt mer nFF enn vanlig dere. Iblis skulle visst prate med karen så det ikke var noe stress though.
Patient zero
iblis's Avatar
Opprinnelig postet av Carlo
Hum.. Isted hadde det vært 1.6 gig transfer siden første april. Vanlighvis ligger loaden på rundt 3 på en måned. 4 er max per måned. Hehe, noe sier meg at vi surfer litt mer nFF enn vanlig dere. Iblis skulle visst prate med karen så det ikke var noe stress though.
Vis hele sitatet...
fikk 2 mailer i dag:

mail 1
-----
Your site freakforum.nu has exceeded its
bandwidth quota in the period beginning on 2002-04-01.
Your quota is set to 4194304000 bytes, and
your site has consumed 344789999 bytes beyond that quota.
-----

men det ser ut til å være en feil..

mail 2
-----
Hei,

Takk for at du ga beskjed, vi driver og sjekket hva dette er.
Det stemmer at vi måler all båndbredde bruk (email/ftp osv).
Men, det er http hos deg som viser mye bruk selv om loggene ikke viser det.
Vi vil helt klart ikke fakturere deg for denne feilen.
Kommer tilbake med mer informasjon når vi vet mer.
-----