Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1394
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Han har ingen pågående saker men tror at de ser væreneste melding han får på snap osv og ser alt han gjør på nett, hvordan overbeviser han at politiet ikke har enten mulighet eller lov til å se snap mld som kommer på tlf hans, foresten han er kliss edru å bruker ikke dop
Han føler seg vel ikke komfortabel med å ha masse krimprat lagret på meldinger og messenger og det burde for F folk respektere.
Sist endret av knert1; 7. januar 2022 kl. 18:04.
Overbevise noen som er overbevist? Gi opp.

Men hvordan skal du vite at dem IKKE ser alt han gjør? Det er umulig å bevise.
Hvorfor skal dem ikke kunne se det om dem vil?
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av knert1 Vis innlegg
Han føler seg vel ikke komfortabel med å ha masse krimprat lagret på meldinger og messenger og det burde for F folk respektere.
Vis hele sitatet...
er snap det snakk om, hvor mld blir borte med engang. Men handler ikke om at jeg vil snakke krimprat, men han er kliss paranoid for at snuten kommer å tar han, fordi jeg spurte om x
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av colakork Vis innlegg
Hvorfor skal dem ikke kunne se det om dem vil?
Vis hele sitatet...
er vell veldig vansklig å gjennomføre, å veldig menigsløst vis du ikke har en sak på deg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er snap det snakk om, hvor mld blir borte med engang. Men handler ikke om at jeg vil snakke krimprat, men han er kliss paranoid for at snuten kommer å tar han, fordi jeg spurte om x
Vis hele sitatet...
Hmmm... Kan det være fordi x er kriminelt? åjjjaaa, meldingene bare forsvinner sporløst fra jordens overflate, er det sånn Snapchat fungerer ja... Ikke rart mange får seg selv tatt

Snapchat er ikke kryptert, bildene lagres hos de selv om de forsvinner fra telefonen, snap inc ønsker ikke å ha forbindelse med kriminalitet, og de har et tett samarbeid med politiet

De følger med på hva de vil når de vil. For det er deres database og du har godtatt dette da snap ble lastet ned og installert.

https://snap.com/nb-NO/terms#terms-row

Så da lurer jeg på om det er han som er paranoid eller du som er en mindre begavet kriminell, men det får jeg jo aldri svaret på før du sier hva x er. Men du får meg ikke til å tro at du bare spør om å finne på noe, gå en tur eller spise ute... Det er jo åpenbart noe du ikke sier her. Han kompisen din er ikke kriminell, men hva med de som skriver til han?

Holder en knapp på første post.

"Han føler seg vel ikke komfortabel med å ha masse krimprat lagret på meldinger og messenger og det burde for F folk respektere."

Jeg kan ikke skjønne at dette skal være vanskelig eller problematisk for folk rundt å forholde seg til?
Sist endret av knert1; 7. januar 2022 kl. 18:54. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
1: Hvis han aldri har vært pågrepet og de har hatt tlf hans mens han har vært på cella er det 0 sjangse for at han blir spoofa.
2: Uten spoof/mirror program installert blir han utloggeg hvis noen andre logger på snappen hans fra en annen enhet.
3: Be han roe ned på rusen, alt for paranoid.
Anonym bruker
"Arbeidende Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det riktige er å respektere at han ønsker å ha så ren logg som mulig?

Hvem som helst kan se hva du vil, og ingen vet hva fremtiden bringer...

Irriterende for han hvis han har noe på gang, og så pådrar seg oppmerksomhet fordi noen kids skulle tøffe seg på snapchat...
Ganske sikker på at TS mener at kompisen tror politiet overvåker alt han gjør; Snap, sms, bilder han tar, telefonsamtaler, alt over PC ol. - Ikke at han ønsker å ha rene logger i tilfelle noen/han selv blir tatt for noe og politiet sjekker mobilen.

Som @BenzoKnekk er inne på så tror jeg at det blir en vanskelig oppgave å overbevise han om at dette ikke er casen. Har han andre paranoide trekk? Det kan jo være noe underliggende som han bør få sjekket ut - Eller så er han bare litt paranoid av natur
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Han er psykisk syk og paranoid og har godt av å få medisinsk hjelp fra lege med antipsykotika til han tenker mer rasjonelt igjen.

Det sagt så ikke skriv om kriminelle ting til andre på snap.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Han er psykisk syk og paranoid og har godt av å få medisinsk hjelp fra lege med antipsykotika til han tenker mer rasjonelt igjen.

Det sagt så ikke skriv om kriminelle ting til andre på snap.
Vis hele sitatet...

Så fordi person Y ikke vil ha spørsmål om x på loggen sin kan du diagnostisere og medisinere han?


TS har ikke en gang svart på hva han spurte om en gang. Eneste konkrete han har sagt er at den andre personen er kliss edru og ikke bruker dop.
Anonym bruker
"Uvøren Lomre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
Så fordi person Y ikke vil ha spørsmål om x på loggen sin kan du diagnostisere og medisinere han?


TS har ikke en gang svart på hva han spurte om en gang. Eneste konkrete han har sagt er at den andre personen er kliss edru og ikke bruker dop.
Vis hele sitatet...
Innså rett etter jeg posta at jeg gikk litt hardt ut der men om en kliss edru person er klin overbevist om at politiet følger med på alt han gjør så er det paranoia. Det er ikke bra å gå med vrangforestillinger over lengre tid og da kan man ha utbytte av medisiner