Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2306
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fikk seriøst 4 trekk av en kompis, merket det var mye hasj i trekkene. Sitter meg ned, tenker "Hva er det jeg føler?" Også kommer jeg på det er g’en, følte rar følelse i halsen og bak øynene, også bare rushet en syk body-high+head-high hele jævla kroppen, freaket ut, gikk litt rundt, men nå sitter jeg her rolig, men føles ut som tankene er en annen plass, mye lenge vekke fra hjernen. Hvorfor det?


Er hasjen lacet?
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Umulig for noen å vite. Ut ifra beskrivelsen, ble du skækk.
Høres ut som potent hasj utfra det du sier der. Typisk at folk er vant til så dårlig greier at når det sukker opp kvalitet så er det laced!
Har blitt balle skakk av noen få trekk mange ganger når tjallen/weeden er skikkelig god. En gang tok jeg TO trekk av en joint og ble helt tåpelig stein i noen timer. Det er bare å senke skuldrene og kos seg.
Kan ikke si noe før sikkert men er nok bare veldig bra hasj, så fikk du noia før du trudd at det va laced så overtenka du bare meir.
Laced, pensla, knadd på innsida av låret til pablo escobar. Samme greia. Det er tvilsomt, høyst tvilsomt at noen har gjort det. Samme opplegget går igjen over tid. Hørt den samme diskusjonen i over 20 år ��

Hvem i all verden drysser mer potent og dyrere dop for så å selge hasjen som «vanlig hasj»? Eneste jeg har hørt om er at noen har hatt pcp/englestøv i jointen. Hvorvidt det er sant eller ikke er vanskelig å si, men effekten vil jeg tro er ganske langt unna en rev. Magefølelsen sier at dersom noen «pensler», så hadde du nok fått vite det ��

Nyt highen, du er bare skakk som en låvedør ��
Sist endret av loppetrusa; 4. januar 2022 kl. 18:41.
Låvedøra er brei, ikke skakk. Det er veldig viktig å ikke gjøre den feilen å tro at alle har skakk dør ved inngangspartiet sitt.
Sitat av knert1 Vis innlegg
Låvedøra er brei, ikke skakk. Det er veldig viktig å ikke gjøre den feilen å tro at alle har skakk dør ved inngangspartiet sitt.
Vis hele sitatet...
Alle låvedører er en dør, men ikke alle dører er en låvedør.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er edru nå.

Syntetisk cannabis er billigere ikke dyrere, syntetisk cannabis er egt kun en væske du drypper på urter og selger som spise. Men er jo mulig at store gutta tar inn et parti med dritt dårlig hasj, og drypper med en syntetisk THC-lignende og selger som god.


Sendte en snap til kameraten som ga meg trekkene om at den var jævlig sterk å mistenkte den var lacet, og han var noe lunde enig,

Opplevde noe annet, og det var at jeg fikk halliser som jeg har opplevd på 2-CB, jeg så mønstre og greier, når jeg lukket øyne.


Jeg har røykt hasj ganske lenge, og gode varer, har aldri hatt en tur som dette.

Har til og med prøvd wax, olje (99% THC), THC-vape-pens bestilt ifra store selskap hvor hasj er lovlig. Så at jeg bare har røykt dårlige greier er helt feil.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spice* ikke spise.
Du tar feil. Syntetisk cannabis er ikke egt kun en væske. Forøvrig er jo hele tråden meningsløs for dere har jo allerede bestemt dere hvor hva som er og ikke er
Pensla/laced hasj er en myte. Skal ikke si at det ikke har forekommet at en og annen narkis har prøvd å gjøre det, men det er ikke bra butikk å selge.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At du opplever halliser betyr ikke nødvendigvis at det er syntetisk, men kanskje du ikke tålte det?
Hilsen en som måtte ta ut sykedag etter å blitt grisefjern på hjemmebakst.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Pensla/laced hasj er en myte. Skal ikke si at det ikke har forekommet at en og annen narkis har prøvd å gjøre det, men det er ikke bra butikk å selge.
Vis hele sitatet...
Se vice sin dokumentar om dette. Er kanskje vanligere enn det du tror
Sikkert pensla med Fentanyl, som vanlig...
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Pensla/laced hasj er en myte. Skal ikke si at det ikke har forekommet at en og annen narkis har prøvd å gjøre det, men det er ikke bra butikk å selge.
Vis hele sitatet...
Er så dumt å si.
Det er dårlig butikk å selge rivotril & xanax med fentanyl også, men det skjer uansett.
Har selv røyka noe som skulle være knall porrøs keef, endte med 3 dager psykose på meg og en kompis som røyka på samme type. Begynte med enorme kropps-skjelvinger og gikk over til at alt var bare vrengt og annerledes i 3 dager.
Sitat av Montezuma Vis innlegg
Sikkert pensla med Fentanyl, som vanlig...
Vis hele sitatet...
lol, bønna? Kan ikke engang røykes.
Sist endret av Speedfrik; 5. januar 2022 kl. 15:50.