Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2059
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Folk har med kokain på fest. Hvordan oppbevarer de det? I en pose i lomma? Og hvordan tar de det? Dypper fingeren nedi og sniffer?
Virker jo litt grisete og fort gjort å søle, tenker jo jeg. ?
Enten tar man med seg en ampull eller i pose. Finnes små «skjeer» for å få opp colaen og så snorte den. Eller ha et rør man sniffer det med. Finnes vel flere metoder også, men de der er lette å få til hvertfall.
Lol. Helt forskjellig, en pose i lummen, en pose i lommeboken, en pose kan man ha hvor som helst man føler for...

Man pleier vell nok bare å ta seg en linje på speil? Om det er "normale" folk der, kan man jo ta seg en på toalettet.

Aldri sett noen dyppe fingeren for å sniffe, kun for å gni litt i kjeften.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man har det som regel i en liten clipspose. Når man skal innta det legger man det på bordet eller en flat overflate som speil evn dolokk, kortetui el. , knuser det eller hakker til finkornet pulver og sniffer gjennom en seddel, tynt sugerør eller annet man ruller sammen. Noen dypper bare en nøkkel i posen og snorter i seg det som kommer på tuppen av nøkkelen, fins også spesiallagde "coke skjeer" man kan ha på nøkkelknippet men det er den dummeste og mer harry måten å innta det på da man ikke har noe kontroll over hvor mye man får i seg. Det går også an å røyke det.
Sånn helt generelt syns jeg coke er harry og bortkasta rusmiddel med så stort skadepotensial at jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sånn helt generelt syns jeg coke er harry og bortkasta rusmiddel med så stort skadepotensial at jeg skjønner ikke hvorfor folk gidder.
Vis hele sitatet...
Enig, jeg hater det men det er så digg allikevel og jeg elsker det

Pleier som regel å ha det ferdig pulverisert i topplokket av snusboksen. Ikke det beste i tilfelle det blir bråk, noe det ofte blir på coke. Men noen liker å leve farlig
Har det i clips pose også dryppes litt av pulveret som er finhakket på forhånd - på mobil skjermen.


Denne patronen er fin! �� Litt ulempe at den er så stor. Ellers så bruker vel de fleste små dispensere og skje i lokket om man ikke ønsker oppmerksomhet.
Altid litt spes når enn står i dokø og hører bankkortet blir bruk samt en skitten seddel. Å så suges det alt for hardt. Husk man lukker ikke det andre nesebordet når man snorter��