Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2043
Tok en 120mg mdma (brun gjennomsiktig aktig) og en ny dose på 80 ca etter 1,5 time.

Etter 20-30 min kom rusen (peaken), var utrolig intens men kort, kanskje en time. Kjente heller ingenting etter jeg tok de siste 80mg.

Menner peaken i hvert fall skal vare ett par timer... men dette føltes veldig kort. Kan det rett og slett bare være ræva mdma?

Takker for svar!
Fuck Mr. Plod!
Kanskje du ikke ventet 3 måneder siden sist gang du tokk det?
Sitat av Nøddy Vis innlegg
Kanskje du ikke ventet 3 måneder siden sist gang du tokk det?
Vis hele sitatet...
Jojo, kanskje ett par år siden.
Spiste du i kort tid før du droppa? Har opplevd at spesielt litt større måltider ødelegger totalt for rusen.
Sitat av hurdur Vis innlegg
Spiste du i kort tid før du droppa? Har opplevd at spesielt litt større måltider ødelegger totalt for rusen.
Vis hele sitatet...
Ja det er ikke umulig det kan være det. Spiste ett greit måltid 1 time før.

Men mener rusen kom temmelig hardt på sånn 20 min, super krafitg i 30-45 min så dabbet det av... så kan mat være årsaken. Tenker kanskje jeg ikke skulle ha følt så sinnsykt mye om så.
Kanskje du bare begynner å miste kapasiteten til å få effekt/eufori. Det skjer og ingen pauser hjelper dessverre.
Sitat av Blastabel Vis innlegg
Kanskje du bare begynner å miste kapasiteten til å få effekt/eufori. Det skjer og ingen pauser hjelper dessverre.
Vis hele sitatet...
Har gått på aduvanse 30 mg litt av og på i 1 år. Kan vel også ha en effekt?

Skal sies at jeg ikke hadde tatt det på en uke i og med at det var ferie.
Aduvanz spiller inn ja. Så avtar jo effekten litt for hver gang du gjør det uavhengig av hvor lange pauser du har
Sitat av Frank Dank Vis innlegg
Aduvanz spiller inn ja. Så avtar jo effekten litt for hver gang du gjør det uavhengig av hvor lange pauser du har
Vis hele sitatet...
Effekten hver gang jeg tar mdma tenker du?

Jeg har ikke tatt det mer enn 5-6 ganger på 7-8 år.

Men det med aduvanze kan jo spille inn i og med at det går litt på samme reseptorer.

Men lurer på om jeg konkluderer med at det var ræva. Men tenkte kanskje folk som tar det mer hyppig kunne komme med noe svar om det er mye dårlig for tiden. Er jo ikke ukjent at et drug blir dårligere med årene mtp popularitet og profitt.

Takk for innspill i hvert fall✌️
Sitat av Tôtlematin Vis innlegg
Effekten hver gang jeg tar mdma tenker du?

Jeg har ikke tatt det mer enn 5-6 ganger på 7-8 år.
Vis hele sitatet...
jepp
Når magien først har forsvunnet så kommer den normalt ikke tilbake, meg bekjent

Prøv med noe weed på toppen neste gang, kanskje hippieflip/candyflip?
Sist endret av colakork; 3. januar 2022 kl. 13:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skal nevnes at det er mye dårlig mdma i omløp om dagen etter en lang tørkeperiode. Ikke at det hjelper, men hadde vært interessant å se bilde hvis mulig?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal nevnes at det er mye dårlig mdma i omløp om dagen etter en lang tørkeperiode. Ikke at det hjelper, men hadde vært interessant å se bilde hvis mulig?
Vis hele sitatet...
Er det jeg mistenker, det du sier.
Var ikke jeg som handlet det, og han som gjorde kjøpte det av en bekjent som jeg vet driver mye på med dvs saker.

Desverre ingen bilder, men det var typ lysebrunt i klumper.