Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1012
Noen som vet hvordan farten er sammen med orifiril eller har lignende erfaringer?
Er ikke noe å ruse seg på lol. Med mindre du ser på tåkesyn og svimmelhet som rus.
Nei, fy fan for noe giftig piss de orifirilene. Må be om noe annet
Sitat av HuaweiMan1 Vis innlegg
Nei, fy fan for noe giftig piss de orifirilene. Må be om noe annet
Vis hele sitatet...
Eller bare bruke det som normalt/anbefalt? Er da ikke noe å ruse seg på, og regner med at du har fått de for en grunn. Bruker det fast selv morgen og kveld uten bivirkninger.
Var på orfiril en periode. En ting var at jeg fikk psoriasis oppover lårene av de men værst var at jeg ble en robot og flat emosjonelt. Drittmedisin. Styr unna svineriet
Jeg tar de ikke for rusens skyld. De gir meg 10 stk hver dag. Hvor mange mg er jeg usikker på. Gjorde noe jeg ikke burde gjort, så jeg må ta denne dritten i 3 mnd

En annen ting. Kan de ha innvirkning på sexlivet?
Sist endret av HuaweiMan1; 26. desember 2021 kl. 07:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.