Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 4491
Vet det ikke betyr mye men de sortene som er å heter det samme akkurat no er sikkert de samme typene,lurer på om hva er den likaste typen atm vess derre sjønner

Lure også på om noen har noen rapport på hasj typene cali kush,royce,black domina,medical use,ketama,marijuna kief,hulk lure på hvilken av de som skal bli julerøyken
Sist endret av Rognkjeksa; 20. desember 2021 kl. 13:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
God når det gjelder
Carmex's Avatar
Ketama har bare vært dårlig i de variantene jeg har kommet over
Hulk er ganske god
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med "Chanel" og "Rastamafia" i oslo omerådet
Chanel og rasta er ikke i mitt område,bor langt unna oslo
Sitat av Carmex Vis innlegg
Ketama har bare vært dårlig i de variantene jeg har kommet over
Vis hele sitatet...
Samme her. Middelmådige greier.
Får velge noe annet en ketama da,får satse på hulk den bobla no isåfall
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg sitter med en kvart plate.

brun, deles lett opp ved mekking og smeller hardt!!!

det eneste jeg har av lappen er dette.



Dog vet jeg seff at det kan være forksjellige plater ute å går men.
kommer du over den logoen jeg har der, hasjen lukter sterkt og er super lett å mekke opp med.. så smeller den mest sannsynlig deg rett i sofaen.
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rastamafia lol nei den hadde jeg ikke gått for
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vell, den jeg har her blir jeg smelt rett i sofaen av såå jeg veit ikke jeg ass, Enig Rådyr
Har kun tilgang på de nevnt over

Orange kverknurr det kommer så å si aldri lyse sorter ibyn jeg er den medical va lys men aille andre va veldig mørk nesten sort
Sist endret av Rognkjeksa; 21. desember 2021 kl. 13:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
jeg aner ikke hva logoen var, kanskje det var en av de du nevnte. derfor jeg la det ut, Rognkjeksa
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Enig Rådyr" hvorfor hva er galt med den?

"Orange Kvernknurr" hvordan er formen på plata? Rektangel eller sånn kort og feit. Etter min erfaring så er de lange og tynne(Rektangel formet) platene best.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kom over en relativt god Ketama for litt siden men mye av de lappene er bare fake for å gi det ett navn som selger bedre.
Folk kjøper heller "kjente" navn så mye forskjellig blir ofte kalt det samme.

Hørte om Prada, han ene jeg hørte med sa den var skikkelig dårlig, han andre sa den var drit god. Helt klart at det ikke var samme greiene..
Anonym bruker
"Mulig Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Rollsen er god den
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan ikke stole på labels.. De fleste er laget i mspaint etter at produktet kom til Norge.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fremmed Blåhval, har du noen kilder? Greit vi er i et svartemarked men hvordan vet du dette?
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De lappene betyr nada.Kjøpte en plate som skulle være prima,jommen sa jeg smør.Jævla bøff.Sverger til grønt,føkk den møkkahasjen.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sinna Markmus, skulle vært prima fordi noen sa det til deg eller fordi du har smakt på samma plata selv?
Det var ingen hasj som var så god at dealern ble mer interessert i hasj enn penger.
Ja,skrev jeg vet det ikke betyr mye med lapper,men spør fordi sjangsen er stor for har du ei plate det står cali kush på er det ganske stor sjangse for at det er samme type sia det florerer samtidig dukker hasj me samme lapp opp om 1år er det ikke samme
Sist endret av Rognkjeksa; 22. desember 2021 kl. 10:03.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Enig Rådyr" hvorfor hva er galt med den?

"Orange Kvernknurr" hvordan er formen på plata? Rektangel eller sånn kort og feit. Etter min erfaring så er de lange og tynne(Rektangel formet) platene best.
Vis hele sitatet...
Haha, tull og tøv. Formen på plata er selvfølgelig ikke noe indikasjon på kvalitet
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Enig Rådyr" hvorfor hva er galt med den?

"Orange Kvernknurr" hvordan er formen på plata? Rektangel eller sånn kort og feit. Etter min erfaring så er de lange og tynne(Rektangel formet) platene best.
Vis hele sitatet...
Hasjen i hjørnene på platene bruker også være mere potent
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
haha mange komiske navn her, ikke hørt om noen av disse, henter hekkere av 2 forskjellige der begge heter "Critical" her i Oslo
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Faen nå som det er lapper tenker jeg folk putter det de ønsker på dem.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samme gjelder egentlig stempel og, med det krevde litt skils
Folk kan putte hva de vill på lapper... jeg sier ikke at stemplene var bedre men det krevde mer effort
Sist endret av zwept; 22. desember 2021 kl. 20:55.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
"Frank Dank", etter min erfaring etter å ha henta over 50 pluss plater så har jeg nesten alltid hatt god erfaring med rektangulære plater som er tynne, og de platene som er såpe formet har vært helt ok. Morsomt hvordan nesten alle her bare snakker ned på andre her utenom noen forklaring eller godt argument bare "sånn er d bare". Skal dere ikke bidra fornuftig til tråden så la vær og post.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Frank Dank", etter min erfaring etter å ha henta over 50 pluss plater så har jeg nesten alltid hatt god erfaring med rektangulære plater som er tynne, og de platene som er såpe formet har vært helt ok. Morsomt hvordan nesten alle her bare snakker ned på andre her utenom noen forklaring eller godt argument bare "sånn er d bare". Skal dere ikke bidra fornuftig til tråden så la vær og post.
Vis hele sitatet...
Du snakker om å bidra med noe fornuftig også sier du at formen på plata er en indikator? La vær og post.
Har jo nesten ikke en shit å si hva de står,
hvem som helst kan lage hva som helst
Sist endret av zwept; 23. desember 2021 kl. 01:10.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
knert1, EN av mange indikatorer... sier ikke jeg sitter på 100% fakta sier bare hva jeg har erfart. Kan du si meg hvem indikatorer du bruker, hvis du ikke har fysisk tilgang på plata?
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Helt ærlig hva har skjedd med freak, man pleide å få noe ut av tråd men nå er det bare en gjeng med hodeløse kylling som anklager hverandre. Ikke rart modsa sletter tråder og inlegg stadig vekk.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
knert1, EN av mange indikatorer... sier ikke jeg sitter på 100% fakta sier bare hva jeg har erfart. Kan du si meg hvem indikatorer du bruker, hvis du ikke har fysisk tilgang på plata?
Vis hele sitatet...
Og? Sa jeg at det var den eneste indikatoren? Nei. Indikatorer jeg bruker? Smak og funk kanskje? Jeg kjøper ikke plater på wish. Så jeg veit hvordan det smaker og lukter.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Helt ærlig hva har skjedd med freak, man pleide å få noe ut av tråd men nå er det bare en gjeng med hodeløse kylling som anklager hverandre. Ikke rart modsa sletter tråder og inlegg stadig vekk.
Vis hele sitatet...
Anklaget hverandre faktisk. Vi er enkelt og greit ikke enige i at formen på plata er en god indikator. Mods har alltid sletter tråder og innlegg stadig vekk. Hvis du ikke tåler å bli motsagt på enkle ting som dette så burde du ikke snakke så høyt om hvordan freak "har blitt", eller delta i det hele tatt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg sitter med en kvart plate.

brun, deles lett opp ved mekking og smeller hardt!!!

det eneste jeg har av lappen er dette.



Dog vet jeg seff at det kan være forksjellige plater ute å går men.
kommer du over den logoen jeg har der, hasjen lukter sterkt og er super lett å mekke opp med.. så smeller den mest sannsynlig deg rett i sofaen.
Vis hele sitatet...
Tror jeg sitter på samme greia, fikk ikke logo med, men ligna veldig mye, å den smalt
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan du lese Knert1? "hvis du ikke har fysisk tilgang på plata?" jesus......
Som allerede påpekt, merkelapper er lett å jukse med. Lukt, konsistens, smak og effekt er det jeg bedømmer ut ifra.

Var innom den lokale "butikken" her forleden... Fikk lov å ta bilde, han gir like F som meg Gjør et forsøk på å laste opp bilde.

Lenge leve forbud og lave priser!!!

http://imma.gr/110044xcbcf4][img]https://imma.gr/110044xcbcf4.jpg[/url]"]http://[url=https://imma.gr/110044xcbcf4]

"AMG" og spesielt "Standard" (steinhard) er søppel, de tre andre er godis. Fikk lemon hasj i Nederland som smaker helt likt som den på bildet.

Kompis kaller den bare for AMG, står egentlig "I am cannabian" på plata. Ingen av oss har sett hva det stod på standarden, var bare noe småtteri han fikk gratis. Vi er usikre på om det er ekte Amnesia, den er litt hard men funker og smaker bra. Mulig den har ligget lenge et sted og blitt gammel. "Carabello" er nattabønne, mørk og blir fort veldig myk.

Kan hente merkelappene på "carabello", "lemon haze"og "I am cannabian",. "Amnesia" tror jeg er helt ferdig. Stod bare Amnesia med røde blokkbokstaver.

Noen som vet om Carabello og Caramello er det samme? Går helt rundt i hodet på meg med alle disse navnene. Glemte å ta av plasten på den, sorry.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan du lese Knert1? "hvis du ikke har fysisk tilgang på plata?" jesus......
Vis hele sitatet...
Sier du ja. Men det er ikke hva TS spør etter så jeg veit ikke hvem som ikke kan lese jeg. Det hjelper fint lite å rope på Jesus her.

Som sagt så kan ikke jeg noe for at du handler på wish eller ikke takler å bli motsagt.

Kan du bare takle det så slipper vi å ha en evig lang diskusjon om at vi er uenige hvor du bare finner på masse detaljer å kverulere på og bli butthurt?
Sist endret av knert1; 23. desember 2021 kl. 07:35.
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
Sier du ja. Men det er ikke hva TS spør etter så jeg veit ikke hvem som ikke kan lese jeg. Det hjelper fint lite å rope på Jesus her.

Som sagt så kan ikke jeg noe for at du handler på wish eller ikke takler å bli motsagt.

Kan du bare takle det så slipper vi å ha en evig lang diskusjon om at vi er uenige hvor du bare finner på masse detaljer å kverulere på og bli butthurt?
Vis hele sitatet...
Hvor får du det ifra at han kjøper plater på wish egentlig?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvor får du det ifra at han kjøper plater på wish egentlig?
Vis hele sitatet...
Fordi når er det du må handle plater kun basert på form og fasong

Herregud. Går det virkelig ikke ann å være uenig uten å be andre folk slutte å poste, lukter jo svidd skinke lang vei av dere. Kan vi greie å gå videre eller har det skjedd ugjenopprettelig skade her?