Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1551
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Er ikke-tolerant til benoer, kjøpte 3 bikkjeben her om dagen og tenkte å ta de med ett par pils evt noe hasj… vil jeg føle noe av 3 xanax 2mg? Takk for erfaringer og tips
Anonym bruker
"Bekymret Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Yeeeah kjør på
Du må jo ikke ta sånne doser første gang.

Alprazolam er et av de mest potente benzoene vi har, hvis det er ekte alprazolam og ikke de falske etizolam pressene som kommer i "ekte" embalasje er det garantert blackout når man tar 6mg med alkohol inntil for en benzo naiv person.
Ta en. Du får ikke no særlig bedre opplevelse av flere når du allerede har en ganske stor dose. Legg den under tunga og la den smelte så kjenner du garantert noe(hvis den er ekte). Røyk på, men plis ta det rolig med pilsen. Kanskje en eller to hvis du har mye albuerom og lov til å drite deg litt ut, skumpe borti ting og prate vrøvl. Ville ikke gjort det rundt folk jeg ikke stolte godt på, særlig rundt tvilsomme folk som liker å tøffe seg og kødde med folk for å hevde seg. Man kan være veldig lett å lure og manipulere på pillefylla. Ville ikke tatt det på fest eller ute på byen uten å ha lært det å kjenne godt i tryggere omgivelser først.
Sist endret av Bothrops; 19. november 2021 kl. 03:18.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. Er ikke-tolerant til benoer, kjøpte 3 bikkjeben her om dagen og tenkte å ta de med ett par pils evt noe hasj… vil jeg føle noe av 3 xanax 2mg? Takk for erfaringer og tips
Vis hele sitatet...
Første gang jeg spiste Alprazolam, så spiste jeg en depot på 3mg! Jeg lå rett ut på sofaen og sov i 24 timer i strekk.. Orka liksom ikke å reise meg opp!
Sist endret av syrebiten; 19. november 2021 kl. 07:22.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av syrebiten Vis innlegg
Første gang jeg spiste Alprazolam, så spiste jeg en depot på 3mg! Jeg lå rett ut på sofaen og sov i 24 timer i strekk.. Orka liksom ikke å reise meg opp!
Vis hele sitatet...
Hvor er det blitt av disse 3 mg depoene? Finnes de enda?
Tok 2x 2mg uten tolleranse, blacka ut tvært. Endte opp med 30 dager i fengsel og 150k i bøter og dritt
0.6 mg alprazolam tilsvarer 10 mg diazepam (valium, stesolid, vival)…
Ta en halv, vist du ikke er fornøyd etter en time så tar du en halv til, og sånn går du helt til du har indre ro å fred
Om du tar 1 eller 6mg vil du ikke merke forskjell på rusen, før du har blitt edru, og forhåpentligvis bare hare har nerver og er flau. Ta en halv-en stk å røyk hasj på, spar resten til du er fyllesyk, på nedtur eller noe å har bruk for pillene
Absolutt nok med en halv til å begynne med, vær tålmodig for de peaker ikke før etter et par timer. Som sukkersyke skriver vil du ikke merke forskjell på rusen om du tar mer, men kanskje angre på det når du ble edru for man gjør mye dumt.

Hvis det er etizolam bein så ville jeg allikevel ikke tatt mer enn en halv for de inneholder 2-2,5mg etizolam som er ca 1:1 sammenlignet med alprazolam