Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1225
Anonym bruker
"Høflig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som har prøvd? Funker det greit?
Funker vel, men det er ikke noe spesiell god grunn til å gjøre det framfor å droppe/spise redoseringen.

Er mindre biotilgjengelighet ved sniffing, så du får mindre ut av stoffet. I tillegg er vel hovedgrunnen for å sniffe MDMA at det man kommer kjappere i gang, som strengt tatt er kun nødvendig ved første drop om man skulle ønske det. Det også sett bortifra faktum at å sniffe MDMA er på ingen måte behagelig.

Igjen, det funker nok, men drop>sniff generelt, og spesielt på redoseringen.
Når vi/jeg redoserer, så blander jeg det bare ut med brus.
Fyller opp ca 1cm med brus i et glass, blander ut MDMA'en og shotter det ned.

Deretter et halvt glass til med brus for å skylle munnen, fordi det er bittert som faen.

Erfaringen min er at man merker redoseringen på ca halve tiden enn hva man gjør ved å droppe det med f.eks rizla.
Sist endret av Alec; 1. november 2021 kl. 21:23.
Anonym bruker
"Høflig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Brekker Vis innlegg
Funker vel, men det er ikke noe spesiell god grunn til å gjøre det framfor å droppe/spise redoseringen.

Er mindre biotilgjengelighet ved sniffing, så du får mindre ut av stoffet. I tillegg er vel hovedgrunnen for å sniffe MDMA at det man kommer kjappere i gang, som strengt tatt er kun nødvendig ved første drop om man skulle ønske det. Det også sett bortifra faktum at å sniffe MDMA er på ingen måte behagelig.

Igjen, det funker nok, men drop>sniff generelt, og spesielt på redoseringen.
Vis hele sitatet...
Jeg tok en ny drop og har sniffet litt etterpå for å holde det gående. Fikk en bedre kick av sniffingen. Mulig sviinga hyper meg litt opp Svir jo helt opp i hjernen.
Anonym bruker
"Høflig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Alec Vis innlegg
Når vi/jeg redoserer, så blander jeg det bare ut med brus.
Fyller opp ca 1cm med brus i et glass, blander ut MDMA'en og shotter det ned.

Deretter et halvt glass til med brus for å skylle munnen, fordi det er bittert som faen.

Erfaringen min er at man merker redoseringen på ca halve tiden enn hva man gjør ved å droppe det med f.eks rizla.
Vis hele sitatet...
Jeg har gelatinkapsler. Setter seg bare i halsen når jeg prøver med rizzla eller dasspapir
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Etter min erfaring så blir MDMA både mindre virkningsfult og varer kortere hvis jeg sniffer det. Det egner seg for meg absolutt ikke som en raskere måte å starte en trip på. Det er derimot litt slitsomt å vente på en ny runde med comeup når første dosen allerede går ned, så det jeg liker å gjøre er da å ta en stripe mdma på ca. 50mg når jeg har begynt å lande fra turen. Dette gjør jeg fordi jeg begynner å savne rusen og tenke på hvordan det var, og en stripe vil faktisk få meg der igjen, og så er jeg fornøyd og det er enklere å akseptere at rusen forsvinner når den streken går ut.
Anonym bruker
"Enig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som feil bruk / misbruk. Mdma er ikke for alle da det krever kritisk sans og disiplin ellers ender man opp hjerneskadet og forfulgt av senvirkninger i årevis
Anonym bruker
"Høflig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Høres ut som feil bruk / misbruk. Mdma er ikke for alle da det krever kritisk sans og disiplin ellers ender man opp hjerneskadet og forfulgt av senvirkninger i årevis
Vis hele sitatet...
Sliter med misbruk ja, er i behandling men blir litt mye innimellom. Mulig det ikke er greit å snakke om her? Men har hevet i meg omtrent alt jeg kjøpte som skulle vare en stund men tenker det er like så greit..
Anonym bruker
"Høflig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Etter min erfaring så blir MDMA både mindre virkningsfult og varer kortere hvis jeg sniffer det. Det egner seg for meg absolutt ikke som en raskere måte å starte en trip på. Det er derimot litt slitsomt å vente på en ny runde med comeup når første dosen allerede går ned, så det jeg liker å gjøre er da å ta en stripe mdma på ca. 50mg når jeg har begynt å lande fra turen. Dette gjør jeg fordi jeg begynner å savne rusen og tenke på hvordan det var, og en stripe vil faktisk få meg der igjen, og så er jeg fornøyd og det er enklere å akseptere at rusen forsvinner når den streken går ut.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke klart å få ny opptur med dropping, men følte jeg fikk det med sniffinga nå, synes det var mye bedre (men kortere, har måttet sniffe et par linjer mer enn planlagt). Men jeg stresser ikke så mye over at rusen skal gå ut, vil bare forlenge det fordi det er morro. Men har tatt litt opioider så jeg får en ny rus og ikke må sitte edru og skuffet over at effekten begynner å avta. Hjelper på nedtur.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har ikke klart å få ny opptur med dropping, men følte jeg fikk det med sniffinga nå, synes det var mye bedre (men kortere, har måttet sniffe et par linjer mer enn planlagt).
Vis hele sitatet...
Hvor lenge venter du med å redosere etter første drop evnt peak?
Anonym bruker
"Enig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Slutt å ta mdma, søpledop som aldri skulle vært promotert som trygt.
Ikke en eneste person i rusreform eller her på forumets kan gjøre rede for at alle mennesker eller et snitt av dem er i stand til å komme seg 100% etter mdma. Ingen kan dokumentere at de alminnelige borger kommer seg tilbake til normalen fult ut, og de mange skadene og dødsfall vi har fått i Norge på mdma, bør senke statusen.

Dessverre er det noen som har det så vondt at de søker en utvei i alle ting, hvis du har problemer med rus og avhengighet så er mdma noe som kan bli det absolutt mest ødeleggende du putter i deg.


Slutt å røm fra deg selv og livet ditt

Slutt å prøve å justere deg vekk fra ubehag med medisinering eller rus

Finn ut hvorfor du ikke tillater deg selv å være et mer lykkelig menneske
Anonym bruker
"Høflig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Brekker Vis innlegg
Hvor lenge venter du med å redosere etter første drop evnt peak?
Vis hele sitatet...
Jeg tok første redosering ca 1.5-2 timer etter første dose.
Anonym bruker
"Høflig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slutt å ta mdma, søpledop som aldri skulle vært promotert som trygt.
Ikke en eneste person i rusreform eller her på forumets kan gjøre rede for at alle mennesker eller et snitt av dem er i stand til å komme seg 100% etter mdma. Ingen kan dokumentere at de alminnelige borger kommer seg tilbake til normalen fult ut, og de mange skadene og dødsfall vi har fått i Norge på mdma, bør senke statusen.

Dessverre er det noen som har det så vondt at de søker en utvei i alle ting, hvis du har problemer med rus og avhengighet så er mdma noe som kan bli det absolutt mest ødeleggende du putter i deg.


Slutt å røm fra deg selv og livet ditt

Slutt å prøve å justere deg vekk fra ubehag med medisinering eller rus

Finn ut hvorfor du ikke tillater deg selv å være et mer lykkelig menneske
Vis hele sitatet...
Tusen takk. Jeg går til RUPO og får hjelp. Tok mye MDMA tidligere i år men mistet til slutt effekten. Ikveld var første gang etter en 1 mnd pause. Ikke lenge jeg vet, men for meg var det stort. Skal ta ecstasy i bursdag i helgen men etter det blir det nok en lang MDMA pause. Ikveld var en glipp, skulle egentlig ha pause i 3 mnd.
Avslappa og våken;)
Hasjoman02's Avatar
du bruker feks; dasspapir, rizla eller kapsel.
måten du doserer på er at du plusser 50 på kroppsvekten din, feks om du veier 75kg tar du 125mg dose.
det skal egentlig ikke være noen grunn til å måtte redosere, men om du absolutt skal så tar du halve dosen du startet med, rundt 2 timer senere. denne dosen kan nok sniffes, ser egentlig ikke poenget og det svir som faen etter min erfaring.
om du har knips/x tar halve pillen, så bestemmer du deg om du skal ha resten av pilla 90-120min senere

det er nesten aldri en grunn for at noen skal ta over 200mg, dette inkluderer redosering. man trenger ikke mere for å få den gode rusen av mdma, men å bruke mer øker risiko og gir en mye værre nedtur. om du bruker mer enn 200mg, bruker du sannsynligvis for mye.

hvorfor vente 3 mnd? ifølge vitenskaplige artikler er det ikke noe poeng i å vente mer enn 1 mnd mellom hver gang du tar mdma ift risikoprofil, tolleranse og serotoninlagret i hjernen.

kos deg
Sist endret av Hasjoman02; 2. november 2021 kl. 05:57.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tusen takk. Jeg går til RUPO og får hjelp. Tok mye MDMA tidligere i år men mistet til slutt effekten. Ikveld var første gang etter en 1 mnd pause. Ikke lenge jeg vet, men for meg var det stort. Skal ta ecstasy i bursdag i helgen men etter det blir det nok en lang MDMA pause. Ikveld var en glipp, skulle egentlig ha pause i 3 mnd.
Vis hele sitatet...
Du fakker opp ditt eget liv. Jeg holdt på som deg. Det er ekstremt idiotisk. Du har åpenbart ikke skjønte effektene av å misbruke MDMA over tid. Du skriver at du har mistet effekten. Da er det på tide å stoppe, før du gjør skade på hjernen som ikke kan reverseres.
Anonym bruker
"Høflig Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du fakker opp ditt eget liv. Jeg holdt på som deg. Det er ekstremt idiotisk. Du har åpenbart ikke skjønte effektene av å misbruke MDMA over tid. Du skriver at du har mistet effekten. Da er det på tide å stoppe, før du gjør skade på hjernen som ikke kan reverseres.
Vis hele sitatet...
Jeg går som sagt til RUPO. Har rusavhengighet. Trenger ikke dumme kommentarer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slutt å ta mdma, søpledop som aldri skulle vært promotert som trygt.
Ikke en eneste person i rusreform eller her på forumets kan gjøre rede for at alle mennesker eller et snitt av dem er i stand til å komme seg 100% etter mdma. Ingen kan dokumentere at de alminnelige borger kommer seg tilbake til normalen fult ut, og de mange skadene og dødsfall vi har fått i Norge på mdma, bør senke statusen.

Dessverre er det noen som har det så vondt at de søker en utvei i alle ting, hvis du har problemer med rus og avhengighet så er mdma noe som kan bli det absolutt mest ødeleggende du putter i deg.


Slutt å røm fra deg selv og livet ditt

Slutt å prøve å justere deg vekk fra ubehag med medisinering eller rus

Finn ut hvorfor du ikke tillater deg selv å være et mer lykkelig menneske
Vis hele sitatet...
Faen her har vi jo løsningen på rusproblematikken i samfunnet. Det er jo bare å si til alle rusavhengige at de skal slutte!
Ikke redoser MDMA- det er ikke verdt det og det er potensielt svært skadelig for hjernen din.