Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 901
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg går på Subutex daglig via LAR og tenkte å ta opp trening igjen. Veit noen om det vil påvirke muskelbygging og fettforbrenning?
kjør testo? Pm meg gjerne for min erfaring
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Antiex Vis innlegg
kjør testo? Pm meg gjerne for min erfaring
Vis hele sitatet...
Er jente og ikke no interessert i å bli the hulk
Sist endret av meitemark; 8. september 2022 kl. 11:22.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg går på Subutex daglig via LAR og tenkte å ta opp trening igjen. Veit noen om det vil påvirke muskelbygging og fettforbrenning?
Vis hele sitatet...
Dette lurer jeg også på... Sluttet med amfetamin for 8-9 måneder siden.. De gangene jeg har sluttet med speed før, så har jeg blitt mye grovere over skuldrene osv.... Syns jeg blir bare tynnere å tynnere egentlig, samtidig som jeg aldri har vært mer aktiv...Har ikke ro i ræva... Holder på med husarbeid,går turer,steller med haremet mitt osv osv....ifølge fitbit'en min så går jeg gjennomsnittlig 20000 skritt hver dag...

Men hvordan er matlysten din? Føler jeg må tvinge i meg mat hele tiden. Lettere enn på speed, men fortsatt veldig slitsomt..
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av burner84 Vis innlegg
Dette lurer jeg også på... Sluttet med amfetamin for 8-9 måneder siden.. De gangene jeg har sluttet med speed før, så har jeg blitt mye grovere over skuldrene osv.... Syns jeg blir bare tynnere å tynnere egentlig, samtidig som jeg aldri har vært mer aktiv...Har ikke ro i ræva... Holder på med husarbeid,går turer,steller med haremet mitt osv osv....ifølge fitbit'en min så går jeg gjennomsnittlig 20000 skritt hver dag...

Men hvordan er matlysten din? Føler jeg må tvinge i meg mat hele tiden. Lettere enn på speed, men fortsatt veldig slitsomt..
Vis hele sitatet...
Jeg har heldigvis et par kilo å gå ned, så minsket matlyst er positivt for min del. På speed klarer jeg ikke å se på mat engang uten å omtrent spy, men jeg klarer fint å presse i meg 1500 kalorier på sub selv om matlysten ikke er på topp.