Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1747
Igår spiste jeg masse fleinsopp gjennom hele dagen. idag startet jeg dagen med å skulle prøve LSD for første gang.

Jeg startet med 150µg, så gikk det 1,5 timer. Null effekt
Spiste en sukkerbit til, vi er altså oppe i 300µg. så gikk det noen flere timer og jeg er nå oppe i 600µg uten å få noe effekt.

Hvordan er det mulig? Jeg prøver å si til dealeren at han må ha surra og glemt å dryppe på syre, men han nekter... kan soppen ha gjort at jeg ikke får noe effekt? skjønner ingenting
Tålmodighet er en dyd, plutselig så smeller det, eller så har du ikke kjøpt ordenlig LSD.
det er 13 timer siden jeg tok den første sukkerbiten, kan det fortsatt smelle?
Tviler på det gitt. Du har nok blitt bøffa dessverre.
isåfall er jeg vel ganske føkked, med 600µg på min første lsd-trip..??

Sitat av susiserken Vis innlegg
Tviler på det gitt. Du har nok blitt bøffa dessverre.
Vis hele sitatet...
Ja, det jeg også tror
Sist endret av Straniel; 1. oktober 2021 kl. 01:09. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bøff eller for høy krysstoleranse. Når du tar LSD så burde du ALLTID kjøpe testkit, mye ymse kjemikalier som blir reklamert som LSD.
Du har blitt hustla. Er ikke mulig at syra kicker inn over 13 timer seinere. Evn går du på noe antidepressiva?

Uansett aldri ta så høye doser selvom du ikke merker de første dosene. Skjer det igjen så dropp det og vent til en ny dag med å prøve en vanlig brukerdose igjen. LSD kan ta noen timer og om 600ug hadde kicka inn på en førstegangsbruker hadde du mest sannsynlig endt fucka i huet i lang fremtid.
Anonym bruker
"Avhengig Flaggermus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enten bøff eller så går du på antidepressiva. Men hvis du har droppet hele 600mics og går på antidepressiva så skal du fortsatt få effekt. Ikke like sterk trip, men fortsatt ganske ordentlig. Så ja, du har blitt hustla.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå vet jeg ikke om dette er tilfellet, men jeg og ei venninne tok LSD, og 4 dager etter tok vi 2,5 g tørket fleinsopp og kjente svært lite til fleinen. Har trippa på samme batch med fleinen før og trippa rimelig hardt på 1,5 g. Muligens krysstoleranse?
Det er krysstolleranse på psilocybin(sopp) og lsd. Så ganske naturlig at du fikk lite funke hvis du spiste masse flein dagen før.
Ville ikke vært sur på dealeren, før du har venta ihvertfall en uke(helst to) og tester lsden igjen
okay, håper det er krysstolleranse da, bruker ikke noe antidepresiva hvertfall.
Jeg har aldri i mitt liv opplevd at syre kicker inn senere enn 2 timer etter inntak. Ville uansett ikke risikert å tatt høyere dose enn planlagt, det er som å be om bad trip. Inntok du syren rett etter innkjøp eller kan det være mulig du har oppbevart det feil? Prøv igjen om 1,5 - 2 uker, om det enda ikke fungerer så har du trolig blitt scammet. Kjøp fra noen du stoler på.

Toleransen bygges utrolig fort på psykedelika, så det er anbefalt å vente minst 2 uker mellom hver gang for å få full effekt. Det spiller ingen rolle om du varierer med for eksempel LSD og flein ettersom de har en krysstoleranse.
Enig med de over. Men til en senere anledning;
Dersom du ikke får noen effekt, IKKE ta mer. Aldri, aldri, aldri gjør det igjen. Det kan være livsfarlig.
okay, har spist mye flein i det siste, og ganske mye dagen før jeg prøvde lsd. skal prøve å vente hvertfall noe dager hvis jeg klarer.
Skal ikke spise mer hvis det ikke funker heller, hehe.